Chidaneh.com placeholder image

انتخاب مبلمان کلاسیک در طراحی دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک کلاسیک: طراحی داخلی کلاسیک به تیره بودن و از مد افتادگی بد نام شده است. اما با پیروی از یک سری اصول ساده شما می توانید یک ظاهر کلاسیک و رسمی به دکوراسیون خود بدهید که نه تنها دلگیر نیست بلکه بسیار جذاب و چشم گیر نیز می باشد. مبلمان کلاسیک انتخاب کنید و از تقارن و لوازم جفتی استفاده کرده و آن ها را به صورت کلاسیک بچینید. با استفاده از رنگ های درخشان تر و روشن تر، دکوراسیون تان را تازه نگه دارید و می توانید با آباژورها یا پرده های به روز تر، ناخنکی به سبک های جدید بزنید. چیدانه چند گزینه به شما پیشنهاد می دهد که به راحتی می توانید با آن ها دکوراسیونی کلاسیک و زیبا داشته باشید. با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

در هنگام خرید مبلمان کلاسیک، به دنبال عتیقه جات یا اشکال عتیقه مانند مبلی که در تصویر می بینید بگردید. پایه های منحنی و چوبی که با ظرافت کنده کاری شده، نشانه های سبک کلاسیک هستند. به جای اثاثیه ی سفت و ناراحت کننده از کوسن ها و پشتی های نرمی که با فعالیت های مدرن مانند تماشا کردن تلویزیون نیز هماهنگ تر اند، استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: طراحی خانه ای سرزنده و شاد به سبک کلاسیک

 شما حتما مجبور نیستید در فروشگاه های مختلف به دنبال مبلمان عتیقه برای دکوراسیون کلاسیک خود باشید. به راحتی می توانید به صورت آنلاین اشکال مختلف مبلمان کلاسیک را ببینید و با پارچه ی رومبلی دلخواه خود، آن ها را سفارش دهید. سبک کلاسیک، قدیمی اما پرطرفدار است.

یک بوفه ی کلاسیک زیبا مانند این محصول مبلمان امپریال، به راحتی دکوراسیون شما را کلاسیک و جذاب می کند. با قرار دادن این میز در فضای ورودی منزل تان از همان بدو ورود یک نمایش کلاسیک در ذهن بیننده راه بیندازید.

میز آباژور نیز یکی از گزینه هایی است که به راحتی در هر گوشه ی دکوراسیون شما جای می گیرد و ظاهری کلاسیک به منزل تان می بخشد. استفاده ی قرینه و جفتی از این عنصر، حس کلاسیک بودن فضا را دو چندان می کند. شما به راحتی می توانید خانه ای پر از شگفتی به سبک کلاسیک داشته باشید.

یکی از پیشنهاد های ما برای چنین دکوراسیونی، شزلون است. شزلون یک نوع مبل کوچک ایتالیایی است که دیگر مختص به صنعت مبلمان ایتالیا نیست بلکه در همه ی کشور ها با کیفیت های متفاوت ساخته و به بازار مبل عرضه می شود. مبل شزلون به خاطر داشتن طرح فانتزی و البته همراه با استحکام به این نام شناخته می شود.

اگر در منزل تان گوشه ی دنجی دارید که می خواهید به گفتگوهای دونفره یا مطالعه اختصاص دهید، یک مبلمان دونفره مانند نمونه ای که در تصویر می بینید به زیبایی با دکوراسیون کلاسیک شما ست می شود. خود و همسرتان را به یک فنجان چای داغ در این گوشه ی خلوت و دلنشین مهمان کنید.

مطلب پیشنهادی: فضای گرم و دنج به کمک سبک کلاسیک

آیا یک اتاق خواب ساده اما کلاسیک می پسندید؟ مبلمان امپریال برای سرویس خواب شما نیز پیشنهاد های ویژه ای دارد. نمونه ای که در اینجا می بینید یکی از محصولات این گروه است که در عین سادگی، خواسته شما را نیز برآورده می کند. یک اتاق خواب کلاسیک و گرم و نرم!

از غذاخوری تان غافل نشوید! میز و صندلی ناهارخوری با پارچه ی طرح دار می تواند کلاسیک بودن دکوراسیون منزل شما را کامل کند. چنین میز و صندلی رسمی به نظر می رسد، اما مطمئن باشید برای مهمانان تان جذاب و دعوت کننده خواهد بود.

اهالی فن چیدانه آماده ی ارائه ی بهترین ها برای دکوراسیون داخلی منزل شما هستند.

مطالب بیشتر:
به سبک کلاسیک اطمینان کنید!
آپارتمان ۱۴ میلیاردی در تهران!

هتل محل مذاکرات در لوزان و معماری آن
فضایی گرم و دلنشین با ترکیب وسایل قدیمی و جدید

نویسنده: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه