Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید ماشین ها و لوازم اداری

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: وقتی صحبت از یک فضای اداری یا فضای اتاق کار می کنیم، بعد از طراحی دکوراسیون داخلی آن که باید جذاب و گیرا و در عین حال آرامش بخش باشد، سریعا به فکر لوازم و وسایلی می افتیم که باید از آن ها بهره ببریم تا هم سرعت کارمان بیشتر شود، هم کیفیت کارمان. وسایلی مانند پرینتر، دستگاه منگنه، کاغذ خورد کن، شاید متعجب شوید اما انتخاب درست این وسایل و لوازم حتی می تواند باعث شود تا شما از انجام کارتان لذت ببرید و با آرامش خاطر بیشتری به انجام کار بپردازید، پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا بدانید چگونه باید لوازم اداری مناسبی تهیه کنید.

شرکت پردازش الکترونیک صفر و یک

قالیشویی ادیب

برای این که بتوانیم اطلاعات دقیقی را در این رابطه با شما ارائه بدهیم به سراغ گروه پردازش الکترونیک صفر و یک رفتیم تا از تجربیات و محصولات آن ها استفاده کنیم. این شرکت فعالیت اصلی خود را در زمینه ماشینهای اداری ،امنیتی و آموزشی آغاز نمود . این شرکت در این سالها با بهره گیری از پرسنل جوان و توانمند توانسته است با تحقیق در خصوص نیاز مصرف کنندگان ، بهترین کالا را با متفاوت ترین کیفیت و طراحی لوکس، شایسته مصرف کننده ایرانی، انتخاب و به بازار عرضه نماید .
اصول و باور ما همواره بر این پایه استوار است که مشتریان وفادار بزرگترین سرمایه یک شرکت محسوب می گردند و این وفاداری بر پایه ایجاد رضایتمندی کامل ، امکان پذیر می باشد لذا بر همین اساس این شرکت با آگاهی از نوع کاربری و هزینه کالا، ارائه دقیق مزایا و معایب کالای پیشنهادی ،ارائه جدول مقایسه ای اطلاعات فنی کالای پیشنهادی، نسبت به سایر برند های موجود در بازار ایران ، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در کوتاهترین زمان ، مناسبترین کالا را با بهترین کیفیت و قیمت انتخاب نمایید.

دستگاه کاغذ خرد کن

دستگاه کاغذ خرد کن 

کاغذ خورد کن ها انواع مختلفی دارند، برای آن که بتوانید کاغذ خردکن مناسبی برای اداره یا سازمان خود تهیه کنید باید به چند نکته توجه کنید.نکاتی مانند ظرفیت ورودی کاغذ، سایز برش، حجم مخزن و قدرت موتور و ابعاد.

دستگاه سیمی کن

دستگاه سیمی کن یا پانچ

این دستگاه ها یکی دیگر از لوازم پر مصرف سازمان ها و اداره ها هستند که بیشتر برای منظم کردن و بایگانی یک سری از مدارک به صورت یک جا و متصل به هم استفاده می شوند. نوع فنر دستگاه پانچ، ظرفیت پانچ ( مثلا در هر سری 10 برگ 80 گرمی)، سایز کاغذ و جنس بدنه دستگاه از جمله مواردی است که باید برای خرید یک دستگاه پانچ خوب به آن ها توجه کرد.

منگنه زن برقی

دستگاه منگنه زن برقی 

تا به حال برای تان پیش آمده است که برای منگنه کردن یک دسته کاغذ به هم چند دقیقه طولانی با دستگاه منگنه دستی سر و کله بزنید، خب شاید برای تان جالب باشد بدانید که در بازار دستگاه های منگنه زن برقی ای وجود دارد که می توانید آن ها را تهیه کنید، شرکت پردازش الکترونیک صفر و یک یکی از شرکت های تولید کننده این نوع منگنه ها است.

دستگاه پرس کارت

دستگاه پرس کارت

در برخی از سازمان ها یا اداره ها وجود چنین دستگاهی لازم و ضروری است. برای این که بدانید ایا دستگاه پرس کارت شرکت شما کیفیت مناسبی دارد یا نه، فاکتورهای قدرت موتور، ضخامت پرس، تعداد غلطک، عرض دهانه ورودی و ماکزیمم سایز کاغذ ورودی را مورد بررسی قرار دهید.

برای این که بتوانید دستگاه های ارائه شده در این مطلب را خریداری کنید به قسمت ویترین کالاهای چیدانه مراجعه فرمایید.

در پایان ضمن تشکر از شرکت پردازش الکترونیک صفر و یک که با محصولات متنوع خود ما را در نوشتن این مطلب یاری کرده اند، به شما پیشنهاد می کنیم تا از وبسایت شرکت پردازش الکترونیک صفر و یک نیز بازدید کنید و با محصولات بیشتری از این گروه آشنا شوید. 

مطالب پیشنهادی چیدانه: انواع لوازم و مبلمان اداری برای راحتی در دکوراسیون اتاق کار
فنگ شویی اتاق کار برای موفقیت در کار
۷ ایده نظم دهی برای کارآیی بیشتر دکوراسیون اتاق کار
۷ راه حل برای حفظ شادابی و سلامت در محل کار!

ما دوست داریم بدانیم که شما برای خرید لوازم و وسایل اداری تان به چه نکای توجه می کنید، این نکات را با چیدانه در قسمت نظرات در انتهای مطلب در میان بگذارید، همچنین می توانید ایده های خود را نیز در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه در میان بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه