Chidaneh.com placeholder image

7 رنگ خوش ترکیب با بنفش در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

رنگ بنفش: بنفش ار آن دسته از رنگ های مسحور کننده ای است که هر بیننده ای را به خود جذب می کند، از آن رنگ هایی که حس رمزآلود عجبی به فضا می دهند ، تصور  کنید ترکیب بی نظیر این رنگ اسرار آمیز با سایر رنگ ها در دکوراسیون منزل شما تا چه حد می تواند شگفت انگیز باشد. برای شگفت زده شدن با چیدانه همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

ترکیب رنگ بنفش با سفید

ترکیب بی نظیر بنفش با سفید

سفید از آن رنگ های خنثی و خوش ترکیب ایست که با هر رنگی به سادگی ترکیب می شود، اما ترکیب رنگ سفید با بنفش چیز دیگری است ،از آن  ترکیب های  بی نظیر و سحر انگیزیست که شما برای اتاق خواب خود به دنبالش بودید.

مطلب بیشتر: ارغوانی، رنگی برای ثروتمندان!

حس آرامش با ترکیب بنفش با آبی

آبی از آن رنگ هایی است که اسمش هم آرامش میاورد! چه آبی تیره و چه آبی مایل به سفید دوست داشتنی. حالا به ترکیبش با بنفش فکر کنید ، آن هم از بنفش های شادی که بی نهایت فضای شمارا دگرگون می کند. به سادگی می توانید با انتخاب این دو رنگ در کنار هم به فضای خود روح تازه ای ببخشید. وغرق در آرامشی توام با لذتی بی نظیر شوید. 

اهالی فن چیدانه در بخش رنگ و نقاشی و تجهیزات جانبی آماده اند تا زیبایی خانه های شما را دو چندان کنند.

مطالب پیشنهادی: معرفی ۴ کتاب درباره رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی

گروه معماری فرم و فضا
دکوراسیون اتاق خواب
گروه معماری فرم و فضا

ترکیب متفاوت بنفش با قهوه ای

فکر نکنید در این ترکیب منظورم از بنفش ازآن پر رنگ هایی است که چشم آدم را می زند آن هم در کنار یه قهوه ای نه چندان دل چسب ! نه منظورم یک بنفش یاسی بی نهایت ملایم در کنار یک قهوه ای سوخته و یا قهوه ای خاکی است که برای اتاق خواب تان بی نهایت مناسب و آرامش بخش است.

مطلب بیشتر:بنفش، رنگی پر قدرت در دکوراسیون

 بنفش با سبز ترکیبی از طبیعت

سبز ملایم در کنار بنفشی سحرانگیز نتیجه اش می شود یک ترکیب دکوراسیون بی نظیر که آدم دلش نمی خواهد چشم ازآن بردارد، در این ترکیب بنفش خاکستری نقش زمینه ی خنثی را دارد که توانسته در کنار سبز بی نظیر  خوش بدرخشد.

مطلب بیشتر:رنگ ارغوانی بر دیوارهای نمای خارجی خانه

ترکیب بنفش و نارنجی

 بنفش با نارنجی ترکیبی متعادل 

از آن ترکیب های دوست داشتنی بسیار بامزه ای است که دل شما را می برد، نیاز نیست حتما در ترکیب رنگ فضایتان از یک رنگ در حجم زیاد استفاده کنید، همان طور که می بینید در این فضا در کنار یک دیوار بنفش کم رنگ از کوسن های کوچک به رنگ های نارنجی استفاده شده که همین حجم کوچک از رنگ نارنجی تاثیر خود را در فضا گذاشته است. و در این ترکیب نسبتا سرد بنفش حضور همین حجم کم از رنگ نارنجی حس گرمای متعادلی را به فضا بخشیده است. 

ترکیب رنگی بنفش و صورتی

ترکیب دوست داشتنی بنفش و صورتی

شک نکنید این ترکیب دلربا همان ترکیبی است که مدت ها برای اتاق کودک دلبندتان به دنبالش می گشتید، از آن دسته ترکیب هایی است که که حتما کوکانتان عاشقش می شوند به خصوص اگر فسقلی شما یک دختر دوست داشتنی  باشد،  به خوبی می تواند در چنین فضایی آرامش و انرژی را یک جا در کنار هم خواهید داشت.چه لذتی بالاتر از این!

رنگ بنفش

ترکیب بنفش با بنفش!

تعجب نکنید ترکیب بی نظیری خواهد شد، اما باید توجه داشته باشید که طیف های متفاوتی از رنگ بنفش را در کنار هم قرار دهید تا همان ترکیب بی نظیر و سحر آمیز را برای شما ایجاد کند، از طیف های بنفش ارغوانی در کنار یاسی و یا بنفش خاکستری برای فضا استفاده کنید و برای روح بخشیدن بیشتر به فضا یک بنفش پر رنگ مایل به صورتی حتما گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

مطالب بیشتر:

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه