Chidaneh.com placeholder image

7 ایده استفاده از شمع در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: عجب معجزه ای است این آتش! آتش تو را می برد به عمق خیالی وصف ناشدنی! پاییز پادشاه فصل های عاشقی است! می گویند شب های پاییز بلند است چه خوب می شد شب های فصل عاشقی را عاشقانه سپری کنیم! برای لحظات عاشقانه داشتن نیازی نیست حتما عاشق باشید! نیازی نیست هزینه آن چنانی کنید! کافی است عاشقانه فکر کنید. عاشقانه های کوچک به سراغ تو خواهند آمد! با چیدانه همراه باشید برای داشتن یک عاشقانه ی جذاب و مقرون به صرفه

چوب و هنر

به فصل سرما نزدیک می شویم و فصل فصل روشن کردن شومینه های دوست داشتنی و نور آتش خیره کننده است! برای بهره ی بیشتر بردن از نور آتش شمع های بزرگ و کوچک سفید را روی شومینه ی خود روشن کنید، اگر تم و پس زمینه ی منزل شما رنگ های گرم داشته باشد در تلفیق با این نورها فضای بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد.

مطلب بیشتر:۱۰ ایده گرم و دلچسب برای استقبال از پاییز

به سادگی می توانید در بخش ورودی و راهرو خود و یا حتی قسمتی از دکوراسیون منزل خود که دیوار عریضی دارید از یک شلف که زیر یک تابلوی هنری قرار گرفته استفاده کنید و یه سادگی شمع های وارمر کوچک خود را درون ظرف ها یا فنجون های کوچک و نقلی قرار دهید و از جادوی نور شمع نهایت استفاده را ببرید.

فرو رفتگی ها، کنج ها، پرتی ها همگی فضای مناسبی برای قرار دادن لوازم تزیینی و به خصوص شمع ها محسوب می شوند، با تهیه چند شمع کوچک به رنگ های روشن و ساده می توانید طراحی دکوراسیون خود را پیش از پیش جذاب کنید و فضای خارق العاده ای برای خود ایجاد کنید.

مطلب بیشتر:۱۰ دکوراسیون دنج برای داستان های عاشقانه!

طاقچه و شلف ندارید؟ فرو رفتگی و بیرون آمدگی ندارید؟ دلتان جادوی شمع می خواهد؟! خودتان دست به کار شوید و یک ردیف شلف و طاقچه ی بامزه در کنار دیوار خود نصب کنید و به سادگی شمع های دوست داشتنی کوچک خود را روی آن قرار دهید و لذت ببرید.

مطلب بیشتر:طاقچه های ایرانی، نیاکان شلف های امروزی در دکوراسیون منزل

حتما نیازی نیست که شما یک شومینه ی روشن داشته باشید و از آن لذت ببرید، با کمی متفاوت فکر کردن می توانید از یک شومینه ی خاموش هم نهایت لذت را ببرید، به سادگی چندین شمع کپل و بزرگ  را در کنار هم جمع کنید و داخل شومینه ی خود قرار دهید. انتخاب رنگ شمع تاثیر مستقیمی با دکوراسیون منزل شما دارد، چیدانه قبلا شما را با ترکیب های رنگی بی نظیر آشنا کرده است.

شمع ها جدا از خاصیت شاعرانه و عاشقانه ای که به فضا می دهند از دیر باز بنا به کاربرد روشنایی استفاده می شدند. شما امروزه نیز می توانید به سادگی در کنار استفاده از جادوی شمع روشنایی خانه های خود را چند برابر کنید. چند شمع بلند و ساده و یک دست آینه و شعمدان همان چیزی است که شما نیازمندش هستید، این ایده برای نوعروسان بسیار رویایی و دم دست خواهد بود.

مطلب بیشتر:خانه داری: جلوی روزمرگی و کهنه شدن زندگی را بگیریم!

مهم نیست شومینه و شلف داشته باشید یا نداشته باشید، مهم این است که شمع و معجزه اش را بخواهید! اگر هیچ چیز برای شما فراهم نبود، می توانید به سادگی شمع های وارمر کوچک را داخل گلاس هایی سر میز غذا خوری خود قرار دهید.  برای رنگ و لعاب بیشتر می توانید از شمع هایی به شکل گل استفاده کنید و داخل گیلاس ها را با آب پر کنید و شمع های وارمر را روی آن قرار دهید.

لذت می بریم از اینکه  ایده های بی نظیر خود را در بخش مشاوره و دکوراسیون چیدانه با ما در میان می گذارید.

مطلب بیشتر:ساخت شمعدان های زیبا و ارزان
 فضاهای کوچک اما خیره کننده!
طراحی ورودی بر اساس سبک زندگی شما
شمع دارچینی بسازید!

آینه کاری تلالو نور و روشنی خانه های ایرانی

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه