Chidaneh.com placeholder image

10 سینک و روشویی شیک برای سرویس بهداشتی و حمام

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات سرویس بهداشتی: سینک ها مهم ترین و کاربردی ترین عنصری هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی فضای سرویس بهداشتی از آن ها استفاده می شود. وجود آن ها می تواند تاثیر مستقیم بر طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی بگذارد پس بسیار مهم است که در انتخاب آن ها دقت کافی را داشته باشیم و نوعی از آن ها را انتخاب کنیم که هماهنگی بیشتری با سرویس بهداشتی ما دارد. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با انواع سینک های روشویی برای سرویس بهداشتی آشنا شویم.

سینک های معمولی سرامیکی برای سرویس بهداشتی

چوب و هنر

سینک های معمولی برای سرویس بهداشتی

وقتی صحبت از سینک روشویی می شود، اولین چیزی که در ذهن انسان نقش می بندد چیزی است که در عکس بالا آن را می بینید، این نوع سینک ها کلاسیک ترین نوع سینک ها هستند، که معمولا تجهیزات تاسیساتی و آبرسانی سینک ها پشت پایه بلند آن ها مخفی می شود، جنس این سینک ها معمولا سرامیک است و به راحتی در همه مغازه هایی که تجهیزات سرویس بهداشتی ارائه می کنند یافت می شوند.

مطلب پیشنهادی ما: ۱۰ شیرآلات بهداشتی لوکس برای سرویس بهداشتی و حمام

سینک های کاسه ای برای سرویس بهداشتی

سینک های کاسه ای برای سرویس بهداشتی

سینکی که در عکس بالا نمونه آن را مشاهده می کنید به سینک های کاسه ای معروف هستند، این نوع سینک ها بسیار جذاب هستند و می توان از آن ها برای داشتن سرویس بهداشتی ای متفاوت استفاده کرد. تاسیسات آبرسانی این سینک ها معمولا در کابینت هایی که در زیر سینک قرار دارد گذاشته می شود. ظاهر این سینک ها بسیار زیبا است و بیشتر در سرویس بهداشتی هایی به سبک کلاسیک استفاده می شوند جنس این سینک ها معمولا از سنگ صیقل خورده یا سرامیک است.

مطلب پیشنهادی ما: چگونه سرامیک و انواع سنگ را برق بیندازیم؟

سینک های کاسه ای شفاف برای سرویس بهداشتی

سینک های کاسه ای شفاف برای سرویس بهداشتی

این سینک ها هم نوع دیگری از همان سینک های کاسه ای هستند، ولی جنس آن ها متفاوت است. سینکی که در قسمت قبل آن را معرفی کردیم بیشتر از جنس سنگ یا سرامیک صیقل خورده بودند، اما این سینک ها از جنس شیشه های ضخیم حرارت دیده تولیده شده اند و شفاف هستند و می توانند هم به صورت رو کار (آن چیزی که در عکس قبل آن را دیدید) و هم به صورت توکار (عکس بالا) در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی ما: ۹ تغییر هوشمندانه برای حمام و سرویس بهداشتی شیک و امروزی!

سینک های دایره ای شکل برای سرویس های بهداشتی

سینک های دایره ای شکل برای سرویس های بهداشتی

سینک های دایره ای شکل هم نوع دیگری از سینک ها هستند که می توانید ازآن ها در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تان از آن استفاده کنید، این نوع سینک ها می توانند پایه بلند باشند و تاسیسات آبرسانی آن ها مشخص نباشد، یا می توانند پایه کوتاه باشند و ضمن مشخص بودن تاسیسات آن ها در زیر سینک دسته ای برای آویزان کردن حوله ها، درست شبیه آن چیزی که در عکس بالا می بینید.

مطلب پیشنهادی ما: کدام فلاش تانک مناسب سرویس بهداشتی شماست؟

سینک هایی برای سرویس های بهداشتی کوچک

سینک هایی برای سرویس های بهداشتی کوچک

عکس بالا ایده ای برای گذاشتن سینک در سرویس بهداشتی کوچک را به شما نشان می دهد، اگر عرض سرویس بهداشتی شما کم است می توانید سینک را از کوچک ترین نوع آن انتخاب کنید و همان طور که در عکس بالا می بینید، سینک را به همراه کابینت ها در عرض مکان نمایی کنید، البته به این نکته توجه کنید که بهتر است سینک ها به جای آن که در وسط کابینت تعبیه شوند در کنار گذاشته شوند تا فضای کافی برای قرار گرفتن بقیه تاسیسات و تجهیزات سرویس بهداشتی هم فراهم شود.

مطلب پیشنهادی ما: سرویس بهداشتی شیک با چند تغییر ساده

سینک های سنگی برای سرویس بهداشتی به همراه نورپردازی

سینک های سنگی برای سرویس بهداشتی

اگر مایل هستید تا سینکی متفاوت داشته باشید به سراغ سنگ ها بروید، سنگ ها به دلیل تنوع زیاد خود می توانند خواسته شما را به راحتی بر آورده کنند، عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که چگونه یک تکه سنگ ساختمانی از جنس مرمر صیقل خورده می تواند تبدیل به سینکی جذاب و متفاوت شود به خصوص که اگر در پشت آن از نورپردازی مناسب هم استفاده شود می تواند زیبایی منحصر به فردی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی ما : یک حمام تمام عیار با طراحی دکوراسیون مناسب!

سنگ های تراشیده شده برای سرویس های بهداشتی

سنگ های تراشیده شده برای سرویس های بهداشتی

حالا که صحبت از سینک های سنگی شد بگذارید تا ایده ی دیگری را نیز با شما در میان بگذاریم. اگر در حیاط خانه تان تکه سنگ بزرگی دارید که ظاهری جذاب دارد می توانید آن را به دست یک سنگ تراش بسپارید تا برایتان یک سینک زیبا و جذاب بسازد، به شما اطمینان می دهیم که همه سنگ ترشی ها این کار را برای شما انجام خواهند داد، عکس بالا را نگاه کنید تا ببینید این سینک ها تا چه اندازه جذاب هستند

سینک هایی از جنس شیشه های منقوش برای سرویس بهداشتی

سینک هایی از جنس شیشه های منقوش برای سرویس بهداشتی

برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی تان و سینک ها می توان از انواع مواد و مصالح استفاده کرد، همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم، سینک ها را می توان از جنس شیشه هم درنظر گرفت. حتی می توانید کاسه های شیشه ای بزرگی خود را نیز تبدیل به یک سینک نفیس و زیبا کنید و روی آن را با هنر نقاشی روی شیشه (ویترای) تزیین کنید. 

مطلب پیشنهادی ما: یک حمام تمام عیار با طراحی دکوراسیون مناسب!

استفاده از وسایل دور ریختنی برای ساخت سینک های سرویس بهداشتی

استفاده از وسایل دور ریختنی برای ساخت سینک های سرویس بهداشتی

همان طور که می توانید از سنگ ها سینک بسازید، از وسایل دور ریختنی هم می توانید استفاده کنید و سینک های مورد علاقه تان را خودتان بسازید. وسیله هایی مانند سطل های بلا استفاده ای که در گوشه انبارها افتاده است و  یا وان های کوچک زنگ زده و یا هر آن چه که فکر می کنید می توانید از آن ها یک سینک جذاب برای سرویس بهداشتی تان بسازید.

مطلب پیشنهادی ما: ۷ ایده که به حمام و سرویس بهداشتی تان حس و حالی تازه می دهد

سینک های با نقوش و طرح های ایرانی

سینک های با نقوش و طرح های ایرانی

هنرمندان خوش ذوق ایرانی همیشه سعی کرده اند تا اصالت و زیبایی هنر ایرانی را در هر چیزی استفاده کنند و خب سینک های روشویی نیز از این هنر بی نصیب نمانده اند و همان طور که در عکس بالا می بینید سینک هایی درست شده اند که در طراحی آن ها از نقوش و کاشی های فیروزه ای ایرانی استفاده شده است که بسیار هم جذاب، گیرا و منحصر به فرد هستند.

راجع به تجهیزات سرویس بهداشتی بیشتر بدانیم: 
طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی برای معلولین و سالمندان
۱۰ شیرآلات بهداشتی لوکس برای سرویس بهداشتی و حمام
جکوزی خانگی و یک آب تنی هیجان انگیز در منزل!
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی را در چه ارتفاعی نصب کنیم؟

ما دوست داریم بدانیم که شما از چه نوع سینک هایی برای سرویس بهداشتی خود بهره می برید، ایده های خود و هم چنین سوالات دکوراسیونی خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما در میان بگذارید.

نویسنده: شمیم آقازاده | گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه