Chidaneh.com placeholder image

7ترکیب رنگ که در دکوراسیون داخلی خوش می درخشند!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترکیب رنگی : به جرات می توان روح هر فضایی را رنگ دانست، حتی اگر شما بهترین مبلمان و وسایل دکوری را داشته باشید، یا بهترین چیدیمان و طراحی دکوراسیون داخلی را، اگر به رنگ ها توجه نداشته باشید فضای شما نمی تواند آن چنان که باید و شاید به شما انرژی دهد، یک رنگ خاص، یک ترکیب رنگی بی نظیر همان چیزی است که دکوراسیون داخلی شما قطعا به آن نیازمند است. با چیدانه همراه باشید تا با هم به برخی از این ترکیب رنگی های بی نظیر سری بزنیم.

سرویس خواب بالسا

ترکیب هیجان انگیز قرمز گیلاسی، سدری و خاکستری

یک ترکیب رنگ بی نظیر برای فضای آشپزخانه ی شما، شاید همین ترکیب رنگ دوست داشتنی باشد، قرمزهای اشتها آور همان چیزی است که برای غذاخوری احتیاج دارید! آن ها را برای فضاهایی نظیر آشپزخانه و غذاخوری در نظر بگیرید. رنگ هایی مثل گیلاسی در کنار رنگ های سدری، خاکی و در ترکیب با رنگ های خنثی خاکستری برای فضای شما بی نظیر خواهند شد.

ترکیب بی نظیر زرد، خاکستری و فیلی

یک باور غلط رایج در بین اکثر مردم در باره ی رنگ زرد، این است که این رنگ دوست داشتنی کمی کسل کننده است! باید به گوییم که قضیه در رابطه با همه ی رنگ ها صادق است! بله تعجب نکنید اگر از هر رنگی به جای خودش و به اندازه و در ترکیب با رنگ هایی که آن را متعادل کند، استفاده نکنید چنین خاصیتی را خواهد داشت. از این رنگ زرد دوست داشتنی و ترکیب بی نظیر آن در فضاهایی که نیاز به آرامش بیشتری دارید مثل فضای اتاق خواب خود به راحتی می توانید استفاده کنید.

ترکیب بنفش خاکستری و تونالیته ای از سبزها !

از آن ترکیب های خاص و جذابی است که داشتنش در فضای دکوراسیون شما می تواند منحصر به فرد باشد، در بیشتر مواقع نیازی نیست برای داشتن یک ترکیب رنگ در فضای خود حتما مبلمان یا وسایل خودتان از آن طیف رنگی انتخاب کنید، حتی در یک فضا ساده با رنگ های خنثی هم به سادگی می توانید با یک تابلو عکس یا اثر هنری که از آن طیف رنگ در آن به کار برده شده استفاده کنید و دکوراسیون فضای داخلی خود را بی نظیر کنید.

مطلب پیشنهادی: روانشناسی رنگ در آپارتمان شما!

ترکیب دوست داشتنی صورتی یاسی، بنفش و سبز

این ترکیب بی نظیر همان ترکیبی است که دختر خانم ها قطعا شیفته اش می شوند! پس برای اتاق خوابشان سراغ رنگ دیگری نروید، تونالیته ای از صورتی یاسی، در ترکیب با بنفش خاکستری، و چاشنی کردن سبز در آن یک ترکیب بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. امتحان کنید شیفته اش می شوید!

ترکیب رنگ های عاشقانه ی پاییزی!

پاییز است و فصل بی نظیر رنگ ها، یک بنفش خوش رنگ در کنار زرد منحصر به فرد پاییزی و زرشکی بی نظیر همیشه زیبا، می تواند در فضای خانه ی شما خوش بدرخشد، اگر شما هم شیفته ی این ترکیب رنگی بی نظیر شدید می توانید از آن فضاهایتان که رنگ های روشن و خنثی مثل سفید دارند استفاده کنید چرا که این رنگ ها ماهیت گرمی دارند و برای فضاهای تاریک و کوچک مناسب نمی باشند.

مطلب پیشنهادی:دکوراسیونی به گرمی و زیبایی رنگ های پاییزی!

ترکیبی از طبیعت: سبز، نارنجی، فهوه ای خاکستری

رنگ سرشار از انرژی نارنجی در کنار سبز بی نظیر و رنگ نسبتا خنثی قهوه ای خاکستری دقیقا همان چیزی است که حال شما را خوش می کند و انرژی بی نظیری به شما می بخشد از این ترکیب برای فضاهای اداری و اتاق کار می توانید استفاده کنید و شاهد پیشرفت های شگرفی در عملکرد خود باشید.

مطلب بیشتر:انرژی هایی که رنگ ها به دکوراسیون داخلی می بخشند!

ترکیب خیال انگیز سیاه و سبز!

یک ترکیب متمایز و خاص سبز در کنار رنگ خنثی سیاه که از حق نگذریم با همه چیز ترکیب می شود و خوش میدرخشد! می تواند دکوراسیون شما را زیر و رو کند. این ترکیب آرامش بخش برای هر فضایی به خصوص اتاق خواب و یا حتی بخشی از نشیمن شما می تواند بسیار مناسب و خارق العاده باشد. امتحان کنید حتما لذت می برید.

اگر برای انتخاب رنگ و تغییر دکوراسیون منزل یا ویلای خود نیاز به مشورت دارید، متخصصان و مخاطبان چیدانه در بخش مشاوره دکوراسیون پاسخ گوی شما خواهند بود. بخش های مختلف اهالی فن چیدانه نیز برای اجرای خواسته هایتان در کنار شما هستند. برای انتخاب و خرید رنگ نیز می توانید به بخش رنگ و نقاشی و تجهیزاتجانبی سری بزنید.

مطالب بیشتر:
۱۲ رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!
انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای دکوراسیون منزل
۱۰ قانون برای انتخاب رنگ دیوار در دکوراسیون منزل
۶ قانون ست کردن رنگ ها در دکوراسیون منزل!
۱۰ راه برای درخشش بیش‌تر پالت خنثی

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه