Chidaneh.com placeholder image

12 دکوراسیون جذاب برای دوستداران اسب و سوارکاری

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: اسب حیوان نجیبی است… تصور کن کلبه ای ساده را بر فراز تپه های سرسبز که هر صبح با صدای شیهه ی اسب هایش چشم می گشایی… پرتو آفتاب تابیده از پنجره را بر تن خود حس می کنی و چشم می دوزی به تصویر اسبی که بر دیوار ترک خورده ی کلبه ی گرم و نرمت نقش بسته… میانه ی روز شده و تو در لا به لای فرازها و فرودهای سبز سوار بر اسب خیال انگیزت همچنان می تازی و می تازی… گویی نه آدمی هست و نه دنیایی… تویی و آن نجیب دوست داشتنی ات… نام این حیوان که به میان می آید، تمام رویا هایم دوباره جان می گیرند!

قالیشویی ادیب

چیدانه امروز می خواهد ذوق و خیال کسانی که مثل من عاشق اسب اند را اندکی غلغلک دهد و نشانه های این نجیب دوست داشتنی را به دکوراسیون منزل شان بیاورد. امروز مهمانی ویژه ی اسب دوست ها در چیدانه به پا است. با ما همراه باشید…

مادیان کوچکی که در حال تاختن است دیوار اتاق این دخترک زیبا را آراسته و روبان های تزیین شده ی اطرافش که شبیه به مدال های سوارکاران است، این نما را تکمیل کرده است. دکوراسیون اتاق کودک شما می تواند هیجان انگیز و برگرفته از دنیای محبوب او باشد.

نظرتان درباره ی کاغذ دیواری با موضوع اسب و اسب سواری چیست؟ اگر می خواهید در حالی از خواب بیدار شوید که توسط گله ای از حیوان های موردعلاقه تان محاصره شده اید، این کاغذ دیواری گزینه ی بسیار مناسبی برای شما است. با وجودی که این طرح شلوغ است اما تک رنگ بودن، آن را کمتر مسلط می کند و برای دکوراسیون اتاق خواب مطلوب است.

یک راه فوق العاده ی دیگر برای دکور کردن اتاق خواب با اسب ها و مادیان ها، استفاده از سرویس لحاف با همین مضمون است. بافت ها و رنگ های خنثی این طرح ها را خیلی بهتر نشان می دهند.

وقتی خسته و بی حوصله از سر کار به خانه می رسید، می توانید به جای انداختن لباس های تان بر روی صندلی اتاق خواب، آن ها را روی باربند زین که جایگزینی خلاقانه است، بیندازید و نظم فضا را حفظ کنید.

نقاشی اسب با تم سیاه و سفیدش در این فضای غذاخوری یک نقطه ی کانونی ایجاد کرده است.

بیشتر ما با اسب های گهواره ای که در دوران کودکی وسیله ی بازی مان بودند خاطره داریم. در این اتاق بازی مدرن، اسب گهواره ای کلاسیک با نمونه ی قد بلند و نرم امروزی جایگزین شده تا کودکان تان با خیال راحت سوارکاری کنند.

یک اسب گهواره ای کلاسیک تر برای کوچولوها در این اتاق بازی با نمک و جذاب می بینید. خیمه ی سرخپوستی و درخت مصنوعی این فضا را به یک پناهگاه چوبی برای کوچولوهای ماجراجوی شما تبدیل کرده اند.
اگر برای دکوراسیون اتاق کودک خود به دنبال وسایل مناسب هستید، پیش از بیرون زدن از خانه و مراجعه به فروشگاه های مختلف، پیشنهاد می کنم ابتدا سری به ویترین کالاهای چیدانه بزنید. شاید وسیله ی موردنظر خود را آن جا پیدا کنید.

تصویر اسب های تیره رنگ در این فضا، یک تصویر عریض و وسیع است که در نشیمن جلوه گری می کند و علاقه ی زیاد صاحب خانه به اسب را علنا نشان می دهد. در ته راهرو، مجسمه ی سر اسب نیز نشانی از همین علاقه است.

این دیوارپوش زیبا در فضای سبز بیرونی خانه سوارکارانی را نشان می دهد که مشغول تاختن و سبقت گرفتن از حریفان خود هستند. این دیوارپوش با نورپردازی فوق العاده اش هیجان مسابقه ی اسب سواری را به نحو احسن به شما منتقل می کند.

اسب های وحشی در این تابلو با تناژ قهوه ای نگاه شما را می ربایند و این نشیمن روستیک دلنشین را به دنیای بیرون پیوند می دهند.

درب های طویله فقط به اصطبل ها تعلق ندارند. شما می توانید آنها را به عنوان یک عنصر کلیدی طراحی در فضاهای داخلی به کار ببرید و یک ظاهر روستیک به فضاهای معاصر خود بدهید.

از حمام و سرویس بهداشتی گرفته تا دکوراسیون آشپزخانه، درب های کشویی طویله می تواند یک گزینه ی عالی برای پنهان کردن یخچال فریزر و آوردن یک عنصر اصطبلی در طراحی داخلی منزل شما باشد.

حال شما به ما بگویید… زمینه ی مورد علاقه تان برای دکوراسیون چیست؟ حیوانی خاص، رنگی خاص، طرحی خاص یا …؟ اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد و شما را به همکاری با تحریریه چیدانه دعوت می کند.

دکوراسیون های جذابی که ممکن است موردعلاقه ی شما نیز باشند:
با این ۱۰ ایده دریا را به دکوراسیون خانه بیاورید!
۸ ایده جذاب دکوراسیون با کمک لوازم عکاسی برای عاشقان عکاسی
ایده های جذاب دکوراسیون منزل با الهام از پرندگان زیبا

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن
تایپوگرافی زیبا از حروف انگلیسی در دکوراسیون منزل

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه