Chidaneh.com placeholder image

قرمز، نارنجی، قهوه ای در دکوراسیون پاییزی

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای رنگی: آمدن پاییز همه را به شور و هیجان می اندازد، رنگ های گرم قرمز و نارنجی و قهوه ای همه جا را پر می کنند و زیباترین صحنه ها را به وجود می آورند جوری که انسان اصلا دلش نمی خواهد این صحنه ها حتی برای لحظه ای از جلوی چشمانش دور شود، به همین خاطر هم ما در چیدانه تصمیم گرفتیم تا به شما بگوییم که چگونه می توانید این صحنه ها و رنگ ها را در خانه خود هم داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید چرا که در انتهای این مطلب می خواهیم به دکوراسیون هایی با رنگ های گرم پاییزی برسیم.

چوب و هنر

پرده ها و کوسن ها دریچه ای برای تماشای زیبایی رنگ قرمز هستند. خیلی راحت می توانید با تغییر رنگ آن ها صحنه ای پاییزی در دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید و خانه را به وسیله رنگ قرمز گرما ببخشید.

نارنجی رنگی بازیگوش و پر هیجان است و اگر هوشمندانه در فضای داخلی خانه استفاده شود به زیبایی حال و هوای خانه را عوض می کند. رنگ نارنجی را می توانید در صندلی های اپن اشپزخانه یا حتی برای پتوهایی رو مبلی گرم و نرمتان استفاده کنید، تصمیم با شما است.

رنگ نارنجی برای اتاق خواب هم بسیار کارآمد است. یک روتختی با ترکیب رنگ نارنجی و سفید که با دراور قهوه ای ترکیب شده است بهترین اتفاقی است که می تواند در اتاق خواب شما رخ دهد. یادتان باشد که رنگ های پاییز حسابی شما را گرم نگه می دارند.

سعی کنید حتی با تغییرات کوچکی مانند عوض کردن روکش کوسن ها و یا حتی اضافه کردن یک تکه پارچه با رنگ های قرمز و نارنجی و قهوه ای به رو تختی تان باعث تغییر چهره اتاق خواب تان شوید. گاهی وقت ها حضور یک پاتختی قهوه ای یا قرمز تیره هم این تغییر را به وجود می آورد، به عکس بالا نگاه کنید.

در تغییرات پاییزی دیوارها را فراموش نکنید آن ها می تواند حسابی کمک حال شما باشند، یک رنگ قهوه ای کمی براق بر بدنه دیوارها و کتابخانه های چوبی با رنگ قهوه ای روشن، مبل راحتی با رنگ شکلاتی، مگر می شود ازاین همه جذابیت به راحتی دل کند و عبور کرد؟

اگر احساس می کنید با رنگ قهوه ای فضای یکنواخت دارید که در طول زمان می تواند شما را خسته کند، چاره آن حضور رنگ پر انرژی قرمز است. عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که چگونه دیوار قرمز رنگ با آن تابلو های زیبای هنری یکنواختی مبل های چرم، کفپوش فضای داخلی و کوسن هایی را که همگی از طیف قهوه ای هستند را خنثی کرده است. 

در فضایی که در عکس بالا می بینید حضور رنگ نارنجی و قرمز کمی غیر منتظره به نظر می رسد. اما همین رنگ ها هستند که حس خنکی فضای غذا خوری را گرفته و به آن گرما و حرارت بخشیده اند.

اگر آنقدر خوشبخت هستید که در اتاق خواب مستر خود یک نشیمن دنج برای گفتگوهای دونفره تان دارید قطعا طیف رنگ های قرمز و نارنجی و قهوه ای برای آن فضا بهترین است. کافی است به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه جذابت آن شوید، در هر صورت این فقط یک ایده است و شما اجباری برای استفاده از آن ندارید.

آیا برای یک تغییر اساسی آماده هستید؟ البته این تغییر به کمی شجاعت نیاز دارد. کل دیوارهای خانه را به رنگ قهوه ای تیره در بیاورید و مبلمان ها را هم به رنگ سفید تغییر دهید تا در آخر خانه ای به جذابیت آن چه که در عکس بالا می بینید داشته باشید. در این خانه تضادهای دلنشین زیبایی به چشم می خورد که شاید ارزش امتحان کردن داشته باشند.

شما حتی می توانید پاییز را به آشپزخانه تان هم بیاورید. فقط کافی است که برای آشپزخانه تان کابینت هایی با رنگ نارنجی تهیه کنید حتی اپن آشپزخانه هم می تواند نارنجی باشد با صندلی هایی شیشه ای و یا استیل که رنگ خاص دیگری را به فضا اضافه نکنند.

مطالب پیشنهای: 
۱۰ ایده گرم و دلچسب برای استقبال از پاییز
۸ ایده برای برگزاری مهمانی میانه پاییز
۷ ایده تزیین محوطه بیرونی با زیبایی های پاییز!
خانه داری با طراوت در روزهای پاییزی
بهترین رنگ های دکوراسیون اتاق کودک

اگر شما هم فضایی را می شناسید،که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل زندگی دوست داشتنی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع : houzz |مترجم : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه