Chidaneh.com placeholder image

وسایل تزئینی خاطره انگیز در دکوراسیون منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: یکی از مواردی که که همیشه برای ما لذت بخش است حضور عناصر خاطر انگیز در محیط زندگی مان است. یک قاب عکس قدیمی ، شمعدان های لاله عباسی مادر بزرگ، عصای چوبی کنده کاری شده جعبه ی جواهر مادر و…. همه و همه همان عناصر دوست داشتنی است که به خوبی می تواند در فضای داخلی ما بدرخشند. چیدانه امروز برای شما ترفندهای هماهنگ کردن این عناصر در فضای داخلی را تهیه کرده است با ما همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

میزهای گرد کوچک پایه بلند که به میز خاطره معروف اند، این میزها محل مناسبی برای قاب عکس ها، شمعدان ها و حتی عناصر کوچک خاطره ساز شما می باشند، یکی از آنها را برای کنج نشیمن خود تهیه کنید و عکس ها و عناصر خاطر انگیز خود را روی آن قرار دهید و از یادآوری روزهای زیبای خود لذت ببرید.

عکس ها همان عنصری هستند که می توانند دکوراسیون شما را دگرگون کنند، برای داشتن این عنصر بی نظیر در فضای داخلی خود راه های زیادی به غیر از قاب کردن وجود دارد. یکی از این راه های بی نظیر آویزان کردن عکس ها روی دیوار خالی اتاق خواب شما می باشد. به چیز زیادی نیاز ندارید مقداری نخ و گیره ی چوبی قدیمی و یک دنیا عکس که خاطرات روزهای بی نظیرتان را برایتان زنده کند.

دکوراسیون با وسایل قدیمی

یک چمدان قدیمی می تواند پر از لوازم و وسایل خاطره ساز پدربزرگ! از دست نوشته ها تا خودنویس و ساعت جیبی محبوبش می تواند جلوه ی دیگری به فضای شما بدهد. از کنار عناصر قدیمی ساده نگذرید، نگویید این کهنه است و به کار نمی آید شاید از دل همان کهنه ی شما با کمی خلاقیت ابزار و وسایل بی نظیری متولد شود که نظیرش در هیچ مغازه ی لوکسی یافت نشود.

  

همیشه حس نامه داشتن را دوست داشتم، این که پست چی بیاید درب خانه را بزند و نامه ای با خود بیاورد از یک دوست قدیمی دور مانده بی نهایت احساس خوبی است که بعید می دانم در دنیای امروز فرزندان ما گوشه ای از آن را بچشند، نامه های محبوب قدیمی می توانند برای دکوراسیون داخلی شما بی نظیر باشند، آن ها را قاب کنید و به دیوار خود بیاویزید و یا حتی خلاقانه تر به آن نگاهی بی اندازید آن ها را در ظرف های شیرنی بگذارید و روی طاقچه ی خود قرار دهید و از شیرنی آن ها لذت ببرید.

جهزیه ی مادر بزرگ های باسلیقه یکی از آن عناصر بی نظیری است که می توانند جلوه ی منحصر به فردی به فضای داخلی شما ببخشد، پس اگر هنوز مادر بزرگ های جواهر خود را در کنارتان دارید پس سری به جهزیه ی دوست داشتنی آن ها بزنید و از بین آن ها وسایل بامزه و دوست داشتنی متناسب با دکوراسیون خود بیابید و مطمئن باشید که آنها را با روی باز به شما خواهند بخشید. دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه! مطلبی است که در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

جا جواهری های مادر، جعبه های کوچک چوبی قدیمی، آیینه و شونه های قدیمی نیز می تواند زینت بخش میز زیبای شما باشند، می توانید خلاقیت خود را در آن دخیل کنید، یک قاب ساده را تهیه کنید و داخل آن را موکت بچسبانید، و روی آن پین های رنگارنگ قرار دهید، و محلی برای آویزان کردن دست بندهای زیبایتان را خودتان بسازید.

یک قاب بی نظیر برای اتاق کودک شما می تواند اثر دست او باشد، این ایده ی منحصر به فرد می توانند هدیه ی بی نظیر برای همه ی عمر او باشد، که هر سال تغییر می کند،  این قاب بی نظیر را به سادگی با یک مقوا و رنگ گواش هم می توانید تهیه کنید، نیاز به ابزار خاصی ندارید، فقط نیازبه کمی خلاقیت و یک فسقلی دوست داشتنی دارید. 

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطلب بیشتر:۱۰ ایده خیره کننده برای دیوار بین کابینت آشپزخانه
۷ ایده تزیین دیوار های خالی
خودتان بسازید: رنگ آمیزی دیوار خانه با طرح گل دار
دیوار شیشه ای با طرح های زیبا در دکوراسیون داخلی منزل
۱۱ دیوار سبز جذاب در منزل و دفتر کار شما

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه