Chidaneh.com placeholder image

رنگ سبز و ترکیب های با طراوت آن در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ سبز: رنگ بی نظیر و پر طراوت سبز همیشه در فضای داخلی حس سرزندگی و شادابی را ایجاد می کند، این رنگ بی نظیر به دلیل ماهیت طبیعت پسند خود به خوبی می تواند با سایر رنگ ها ترکیب شود، و به فضای داخلی ما حس سرزندگی و شادابی ببخشد، با چیدانه همراه باشید تا ترکیب رنگ های بی نظیر با رنگ سبز را بیشتر بشناسیم.

چوب و هنر

ترکیب روح افزای سبز و سفید 

تا به حال به داشتن دیوارهایی سبز رنگ فکر کرده اید؟ دست به یک اقدام جسورانه بزنید، دیوارهایتان را سبز انتخاب کنید و مبلمان تان را سفید! برای ایجاد تعادل فضایی و گرما بخشیدن به فضایتان می توانید از رنگ های آبی تیره و یا قهوه ای استفاده کنید و فضای بی نظیر روح افزایی برای خود ترتیب دهید.

ترکیب انرژی بخش نارنجی با سبز

اسم نارنجی هر کجا که باشد شک نکنید که به همراه خود انرژی بی نظیری را می آورد و فضای شما را دگرگون می کند، به سادگی می توانید با انتخاب عناصر جزیی به رنگ های انرژی بخش حال و هوای فضای خود را متحول کنید، ترکیب نارنجی وسبز همان ترکیبی است که به سادگی به فضاهای کسل کننده ی شما انرژی می بخشد، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

ترکیب منحصر به فرد آبی و سبز

این ترکیب به خوبی می تواند فضای شما را دگرگون کند، یک انتخاب بی نظیر برای فضاهایی که می خواهید علاوه بر انرژی، منحصر به فرد نیز باشند، برای انتخاب ترکیب آبی و سبز راه های زیادی دارید، یکی از آن ها می تواند ترکیب مبلمان آبی به همراه کوسن های سبز باشد، و یا حتی مبلمان سبز و فرش آبی، به خوبی می توانید از ترکیب این دو رنگ برای هر قسمت از فضای داخلی خود استفاده کنید.

ترکیب آرامش بخش سبز و بنفش

برای داشتن یک فضای آرامش بخش به این ترکیب رنگ حتما نیاز خواهید داشت، ماهیت رنگ بنفش ماهیت آرامش بخش و رمزآلودی است. حال آن را در کنار رنگ بی نظیر و روح نواز سبز تصور کنید، و برای تعادل بخشیدن به این فضا و ایجاد هارمونی می توانید کمی رنگ کرم به آن اضافه کنید و بیش از بیش از فضای آرامش بخش خود لذت ببرید.

ترکیب دوست داشتنی صورتی و سبز

اگر نیاز به یک دکوراسیون شاد و لذت بخش دارید، ترکیب صورتی و سبز همان گزینه ای است که باید به سراغ آن بروید، یک کاناپه با پارچه های رو مبلی سبز رنگ به همراه کوسن های صورتی در ترکیب با پرده های گل دار زمینه ی سبز، برای فضای شاد و دوست داشتنی شما بسار منحصر به فرد خواهد بود. یک پیشنهاد عالی برای شما دارم،این ترکیب برای فضای اتاق خواب های دخترانه هم  بی نهایت مناسب است.

ترکیب جذاب سبز و قهوه ای

رژیم کرفس و شکلات برای خانه ی شما! یک پیشنهاد عالی بر گرفته از دل طبیعت ترکیب جذاب سبز و قهوه ای می باشد، این ترکیب را برای هر قسمت از فضای داخلی خود که بکار ببرید چه نشیمن باشد یا اتاق خواب، چه ترکیب کوسن و پرده باشد چه مبل و فرش فضای خانه ی شما را بی نظیر خواهد کرد، امتحان کنید شیفته اش می شوید.

ترکیب شیک سیاه با سبز

یک ترکیب منحصر به فرد و خواستنی که به فضای شما جلوه ی دیگری می بخشد همین ترکیب بی نظیر سیاه با سبز است. رنگ سیاه به دلیل ماهیت خنثی خود به خوبی با همه ی رنگ ها ترکیب می شود، اما ترکیب و سبز با سیاه از آن ترکیب هایی است که هیچ رنگی نمی تواند جای گزین آن شود این ترکیب شیک و خاص را در دکوراسیون خود فراموش نکنید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر در رابطه با رنگ سبز در چیدانه :
رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی
۶ پالت رنگی خنک برای اواخر تابستان
۸ ترکیب رنگی سرزنده برای اتاق خواب
درختان بیهوده سبز نشدند!
خانه ای به خنکی بستنی در تابستان
سبز ی را از طبیعت به داخل خانه بیاورید

نگاهی به کاربرد رنگ سبز در طراحی داخلی

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه