Chidaneh.com placeholder image

9 ایده دکوراسیونی برای سرزندگی فضاهای سفید

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ سفید: رنگ سفید رنگی قابل اعتماد است که مزیت های فراوانی دارد. این رنگ به فضا حس روشنی، درخشش و بزرگ بودن می بخشد. با همه ی این مزیت ها، یک نشیمن سفید رنگ به تنهایی کشش و جذابیت کمی دارد. حضور زیاد رنگ سفید در فضا می تواند کسل کننده و ملال آور باشد. بنابراین پیدا کردن راهی برای بهره بردن از رنگ سفید و انتخاب مکمل هایی مناسب برای آن بسیار مهم است. چیدانه در این مطلب 9 نشیمن زیبای سفید رنگ را به شما نشان می دهد که با طراحی دکوراسیون خلاقانه و هوشمندانه تصویر زیبایی از سفید را به نمایش گذاشته اند.

تابلو فرش ریحان

1. گیاهان سبز در نشیمن سفید

برگ های سبز گیاهان خانگی در مقابل دیوار های سفید یک هنرنمایی فوق العاده دارند و یک تصویر جذاب با رنگی زنده در بستری خالص به نمایش می گذارند. در این نشیمن سفید چراغ آویز شده از سقف تقریبا از شکل گیاه گلدانی تقلید کرده است.

2. نشیمن سفید به سبک شمال اروپا

چیزی وجود ندارد که اهالی اسکاندیناوی درباره ی رنگ سفید ندانند. آن ها ارزش رنگ سفید را برای افزایش میزان نور و کمک به هماهنگی فضا می دانند، اما به همان اندازه نیز در برجسته کردن آن مهارت دارند. در این تصویر، رنگ های خاکستری و سیاه و چوب به این نشیمن سفید رنگ هویت و شخصیت داده اند. شما به راحتی می توانید خانه خود را با رنگ های سیاه و سفید نونوار کنید.

3. پنل سازی در نشیمن سفید

اگر عاشق رنگ سفید هستید و در کنار آن هیجان را هم می خواهید، پنل ها را به دکوراسیون خود بیاورید. طراحی افقی در این فضا خطوطی را در پیرامون اتاق ایجاد کرده است و بدون کاستن از اهمیت رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی تان، حرکت و پویایی به فضا بخشیده است. شکاف های بین تخته ها با سایه ای تیره، یک تم رنگی ایجاد کرده اند که در آتشدان، صندلی دسته دار و قاب عکس نیز دیده می شود.

4. رگه هایی از رنگ های گرم و زنده در نشیمن سفید

حس تازگی و تمیزی رنگ سفید را با انتخاب یک یا دو رنگ شاخص در مقابل آن حفظ کنید. در اینجا میز پادیواری چوبی، رنگ گرم چوب را به فضا افزوده است و از طرف دیگر رنگ های زرد و آبی روشن در مقابل زمینه ی سفید فوق العاده به نظر می رسند. این شیوه هم درخشش رنگ سفید را حفظ می کند و هم رنگ های جذاب دیگر را به نمایش می گذارد.

5. بازی با ابعاد در نشیمن سفید رنگ

با قرار دادن قطعات بسیار بزرگ از آرامش بیش از حد یک فضای تماما سفید بکاهید. در این نشیمن یک آباژور پایه دار بزرگ نقطه ای کانونی در فضا ایجاد کرده و به این فضای خنثی ارتفاع بخشیده است.

6. رنگ و طرح های خودمانی در نشیمن سفید

رنگ این نشیمن سفید شگفت انگیز که با قفسه بندی سفید پر از مجله های سفید کامل شده، توسط صندلی ها و کوسن های طرح و رنگ دار شکسته شده است. صندلی معاصر زغالی رنگ در کنار نیمکت پشتی دار و کوسن های متنوع، جذابیتی منحصر به فرد به فضا بخشیده اند. قالیچه و پارچه های پر نقش و نگار در این نشیمن سفید مکمل همدیگر شده اند.

7. نشیمن سفید رنگ به سبک روستیک

سردی رنگ سفید را با عناصر بافت دار مانند چوب، قالیچه با بافت طبیعی، کاشی های تراکوتا و آجر های نمایان رنگ شده، گرم کنید. این عناصر با آوردن سبک روستیک، به این نشیمن سفید گرما و صمیمیت بخشیده اند و از خیرگی و درخشش بیش از حد رنگ سفید در آن جلوگیری کرده اند.

8. بافت در دکوراسیون نشیمن سفید

بافت عنصری ارزشمند است که مانع درخشش و صاف به نظر رسیدن بیش از حد رنگ سفید در فضا می شود. در اینجا یکی از دیوار های سفید با سطح بافت دار و خشنش سایه های ملایمی ایجاد کرده که عمق و حسی خوشایند به این فضای بی رنگ داده است.

9. جزییات فراوان در نشیمن سفید رنگ

اجزای زیادی در این نشیمن، سفید هستند اما تنوع اشکال، فرم ها و عناصر انرژی فراوانی به آن بخشیده است. فضا پر از جزییات از جمله مبلمان، ظروف سرامیکی و قاب عکس های سفید است. رگه هایی از سیاه و قرمز به فضا کنتراست بخشیده اند اما هرگز خطری برای برهم زدن خلوص رنگ سفید در این نشیمن محسوب نمی شوند.

حال شما نظرها و ایده های تان را برای تنوع بخشیدن به فضاهای سفید رنگ در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه یا دیدگاه های پایین همین مطلب با ما مطرح کنید و اگر این ایده ها را در دکوراسیون منزل خود پیاده کرده اید، تورهای چیدانه برای عکاسی و تهیه ی گزارش از دکوراسیون خلاقانه ی شما آماده است. فرصت همکاری با تحریریه چیدانه را از دست ندهید!

مطالب بیشتر:
سفید استخوانی، رنگ سال ۲۰۱۶ !
دکوراسیون داخلی مدرن با جذابیت رنگ سفید

معجزه سفیدی در طراحی یک شرکت ۶۵ متری!
الهام از طبیعت در به کارگیری رنگ سفید

استفاده از رنگ در دریایی تمام‌سفید

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه