Chidaneh.com placeholder image

7 ایده ی متفاوت برای جامجله ای در دکوراسیون داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: روزنامه ها و مجلات از آن دسته عناصری سرگرم کننده ای هستند که غالبا باید دم دست باشند، این موضوع که چگونه یک فضا را برای طبقه بندی و نظم دهی آن ها در دکوراسیون داخلی خود اختصاص دهیم موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

چوب و هنر

برای فضایی مثل نشیمن جا مجله ای می تواند یک باکس و یا حتی سبد حصیری باشد که به خوبی روزنامه ها و مجله های شما را در خود جا دهد، حتی می توانید متناسب با رنگ مبلمان این باکس ها را تهیه کنید و فضای متمایزی را در نشیمن خود ایجاد کنید.

یک ایده ی بامزه و مقرون به صرفه استفاده از کشوهای کمدهای قدمی است، دسته ها و هنگرهایشان را جدا کنید ،آن ها را رنگ بزنید و حتی می توانید با یک تخته ی کوچک فضای آن ها را به دو قسمت تقسیم کنید و به خوبی از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.

اگر اشتراک یک مجله ی خاص را دارید، می توانید فضای بیشتری را به مجله های خود اختصاص دهید، میزهای کنسول طبقه بندی شده گزینه ی مناسبی برای این منظور می باشند، مجله های خود را دسته بندی کنید و در آن بچینید با این روش حتی می توانید یک کلکسیون از مجله های محبوبتان برای خود بسازید و لذت ببرید.

یکی از مجلاتی که در خانه ی هر خانم خانه داری پیدا می شود مجلات آشپزی است، به خوبی می توانید در فضای آشپزخانه ی خود جای را به آن ها اختصاص دهید، این فضا می تواند یک شلف یا حتی سبد باشد، با این کار همیشه مجلات آشپزی را دم دست دارید و دیگر سردرگمی برای انتخاب غذای روز را ندارید و مجلات شما از دست کوچولوهای شیطان شما هم در امان می ماند.

 می تونید برای جا مجله ای خود از استند های موجود در بازار هم استفاده کنید، این استند ها به جنس های مختلف چوبی و فلزی موجود است که شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود یکی از آن را تهیه کنید و به خوبی به مجله ها و روزنامه های خود سر وسامان بدهید.

برای فضاهای کوچک به راحتی می توانید یک جا مجله ای زیبا خودتان بسازید، با این کار علاوه بر این که دیوارهای خالی خود را تزیین می کنید، می توانید یک جا مجله ای زیبا داشته باشید که جلوی دست و پای شما هم نباشد و به خوبی فضای شما را سروسامان دهد.

در بسیاری از کشور ها زمان صرف شده در سرویس های بهداشتی را به مطالعه اختصاص می دهد، این که از هر زمانی برای مطالعه و کسب اطلاعات مختلف استفاده کنیم امریست ستودنی و قابل احترام. هیچ قاعده و قانونی در دکوراسیون فضاهای داخلی شما وجود ندارد، شما هم می توانید در فضاهای خصوصی تر خود یک جا مجله ای داشته باشید در کنار وان حمام خود و یا حتی سرویس های بهداشتی خود یک جا مجله ای ساده باشید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادیدیگر برای طبقه بندی و نظم دهی خانه ی شما :
۸ ایده برای کتابخانه در آپارتمان های کوچک
۱۰ ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!
۸ ایده برای جا دادن سبد لباس چرک در دکوراسیون منزل
۱۰ ایده ی منحصر به فرد برای نظم بخشیدن به زیورآلات شما!
۷ شلف دیواری با کاربردی متفاوت!
۱۰ جالباسی مدرن در دکوراسیون منزل 
بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه