Chidaneh.com placeholder image

8 ایده ساده برای پوشاندن قاب های زشت پنجره ها

به قلم: تحریریه چیدانه

درب و پنجره: پنجره ها قاب هایی که شما را به دنیای بیرون پیوند می زنند، جدا از حالت عملکردی خود ظاهر متفاوتی به فضای داخلی شما می بخشند پس حفظ زیبایی آن ها در فضای داخلی بسیار مهم و تاثیرگذار است، درباره ی همین موضوع امروز در چیدانه ایده هایی را برای پوشاندن قاب های نازیبای پنجره ها با شما در میان می گذاریم با ما همراه باشید.

chidaneh ad banner

همیشه پوشاندن به معنای مخفی کردن نیست، گاهی با برجسته کردن یک عنصر به خوبی می توانید آن چهره ی متفاوت به آن ببخشید، برای قاب های پنجره نیز می توانید از یک رنگ متضاد و تند استفاده کنید با این کار علاوه بر ایجاد چهره ی متفاوت برای فضای خود به خوبی می توانید جلوه ی متفاوتی به ظاهر نامناسب پنجره های خود ببخشید.

گاهی پنجره ها به گونه ای نا متعارف در فضای ما قرار می گیرند و ظاهر فضای داخلی ما را بر هم می زنند، استفاده از پرده های بلند در این موارد به خوبی می توانند ظاهر بی نظیری به فضای داخلی ببخشند.

گاهی برای هماهنگی پنجره با سایر عناصر داخلی، می توانید متریال قاب را تغییر دهید، به طور مثال به جای استفاده از قاب های آهنی و آلمینیومی همیشگی از قاب های چوبی استفاده کنید، حتی می توانید مقرون به صرفه تر عمل کنید و روی قاب ها را برچسب های طرح چوب یا طرح های دیگر بچسبانید و لذت ببرید.

وقتی ظاهر یک پنجره را دوست ندارید اما از نور طبیعی و آفتاب لذت می برید، می توانید از شیدها کمک بگیرید، شیدها به خوبی تمام پنجره ی شما را می پوشانند و ظاهر بی نظیری به آن می بخشند.

قاب پنجره ی خود را به طور کامل با یک طرح بپوشانید، این طرح ها می توانند طرح های بی نظیر ایرانی و اسلیمی باشند که به فضای داخلی شما جلوه ی بی نظیری می بخشند، حتی می توانید آن ها را خودتان بسازید و از جنس های مختلف چوبی، پارچه ای و یا حتی کاغذی باشند.

پرده هایی با طرح های خاص ساده به خوبی می توانند جلوه ی پنجره ی شما را دگرگون کنند، سعی داشته باشید که حتما طرح و رنگ پرده ی خود را با سایر عناصر داخلی خود هماهنگ انتخاب کنید، تا فضای داخلی خیره کننده تری داشته باشید.

ارسی ها همیشه یادآور پنجره های اصیل بوده و هستند، برای جلوه بخشی به پنجره های خود از آن ها کمک بگیرید البته نه در همان ظاهر و شکل و شمایل، به خوبی می تواننید با طراحی خاص پنجره ها و استفاده از شیشه های رنگی جلوه ی متفاوتی به قاب پنجره ها نیز ببخشید و از زیبایی فضای داخلی خود لذت ببرید.

در نمای بیرونی خود نیز به راحتی و با استفاده از شیدهای زیبا می توانید قاب های پنجره های خود را بپوشانید، با این کار علاوه بر حفظ حریم و ایجاد محرمیت به خوبی می توانید قاب پنجره ی خود را از نظرها پنهان کنید.

اگر شما هم به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید و به کمک احتیاج دارید، می توانید سوالاتتان را در مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا به بهترین جواب ها برسید. 

مطالب بیشتر: ۷ روش کور کردن دید همسایه به خانه
پرده های متفاوت برای دکوراسیون منزل!
درب و پنجره های خیره کننده با شیشه های رنگی زیبا
با درب و پنجره های قدیمی در دکوراسیون منزل تان غوغا کنید!
برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی
خودتان بسازید: درب های کهنه را نو کنید!
راز های مخفی کردن درب های اضافی در دکوراسیون داخلی

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه