Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین رنگ برای درب های داخلی منزل شما!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

درب و پنجره: می دانم شما یا دست کم بسیاری از شما مثل من تا به حال به درب های داخلی با رنگ سیاه در طراحی داخلی منزل تان فکر نکرده اید. من هم مثل شما اولین بار بود که به این موضوع پرداختم و تصور نمی کردم رنگ سیاه در درب های داخلی بتواند تا این حد دکوراسیون داخلی منزل را تحت تأثیر قرار داده و متحول کند. بیایید با چیدانه نگاهی به چند نوع درب داخلی سیاه رنگ بیندازیم، تأثیرشان را ببینیم و دیدمان را نسبت به این موضوع عوض کنیم…

اسکای اسکرپر

1. درب های داخلی سیاه شیک هستند!

درب ورودی سفید، جذاب و کلبه ای به نظر می رسد، اما بیایید اندکی متفاوت باشیم و با رنگ آمیزی درب ورودی منزل مان به رنگ سیاه، آغازی شیک برای دکوراسیون شیک تر منزل مان رقم بزنیم. علاوه بر رنگ، ما قبلا شیک ترین طراحی برای درب ورودی ساختمان منزل شما را نیز پیشنهاد داده ایم.

2. درب داخلی سیاه در کنار برجستگی های سیاه!

اگر در فضاهای داخلی منزل تان از رنگ سیاه استفاده کرده اید، درب سیاه نیز می تواند به آن مجموعه اضافه شود و آن را تکمیل کند.

مثلا در این نمونه درب سیاه با رنگ قاب تخت خواب هماهنگ شده است و به فضا حسی سنگین و مردانه بخشیده است. پس با رنگ سیاه اتاق خواب تان را جذاب و متفاوت کنید. دقت کنید که در این نمونه ها چارچوب درب به رنگ سفید است.

3. نواقص در درب های سیاه به چشم نمی آیند!

آیا دربی در منزل تان دارید که می خواهید نواقص آن را از دید بپوشانید؟ رنگ سیاه برای پوشاندن نواقص بسیار مناسب است.

4. درب های سیاه چشم انداز ها را قاب می کنند!

همان طور که یک اثر هنری وقتی قاب می شود، بهتر به نظر می رسد، منظره نیز با قاب شدن توجه بیشتری را جلب می کند. این درب های فرانسوی سیاه باعث برجسته شدن منظره ی سبز بیرونی شده اند. درب های فرانسوی از انواع درب های چوبی زیبا برای داخل خانه هستند.

چشم انداز الزاما نباید به فضاهای بیرونی باشد. درب های سیاه برای قاب کردن فضاهای داخلی چشم گیر مانند این نمونه نیز بسیار مناسب اند.

5. درب سیاه، نقاط سیاه منزل تان را متعادل می کند!

این اتاق اکنون زیبا و متعادل به نظر می رسد اما زمانی که تلویزیون خاموش است، یک سوراخ بزرگ سیاه در این فضای کوچک ایجاد می شود. با وجود درب سیاه این اتفاق متعادل شده و صفحه نمایش دیگر تنها نقطه ی تاریک فضا نیست.

درب اتاق سیاه رنگ

6. اثر انگشت بر روی درب های سیاه مشخص نمی شود!

تمیز کردن لکه های تیره در اطراف دستگیره ی درب کاری خسته کننده است. درب های سیاه شما را از این دردسر همیشگی نجات می دهند.

اگر از وجود برخی درب های داخلی منزل تان رنج می برید، این مطلب را از دست ندهید: راز های مخفی کردن درب های اضافی در دکوراسیون داخلی

7. درب های سیاه مقصد را مشخص می کنند!

این درب سیاه مانند یک نقطه در ته خط است – این درب پایان راهروی طویل را مشخص می کند. این یکی از کاربردهای رنگ سیاه در طراحی داخلی است.

8. درب های سیاه در کنار کف های تیره عالی به نظر می رسند!

احتمالا درب سفید نیز در این فضا خوب به نظر می رسید، اما این درب سیاه حالت گرم و نمایشی که کف تیره ایجاد کرده را وسعت بخشیده است. شما می توانید از رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر مانند این نمونه استفاده کنید.

9. درب های سیاه به فضا درخشش می دهند!

هر فضا به اندکی بازتاب و انعکاس نیاز دارد، مخصوصا زمانی که عناصر دیگر بافت دار یا خنثی هستند. یک روش افزودن آینه به فضا و روش دیگر استفاده از رنگ سیاه برای درب است.

10. درب های سیاه سقف را بلندتر نشان می دهند!

کنتراست چشم را به خود جذب می کند، بنابراین یک درب سیاه باریک، چشم را به سمت بالا می کشد و یک سقف کوتاه را بلندتر نشان می دهد. این موضوع درب های سیاه را به خصوص برای زیر زمین ها یا فضاهای دیگری با سقف کوتاه بسیار کاربردی و مناسب می سازد.

سوال شما چیست؟
اگر فکر می کنید درب های سیاه می توانند یکی از گزینه های شما برای دکوراسیون داخلی منزل تان باشند اما هنوز شک دارید، می توانید تصاویر یا سوالات خود را با اهالی فن ما مطرح کنید تا کمک بیشتری به شما کنند.

مطالب بیشتر:
خودتان بسازید: درب های کهنه را نو کنید!
درب ضد سرقت و آنچه باید بدانید!
با درب و پنجره های قدیمی در دکوراسیون منزل تان غوغا کنید!
درب و پنجره های خیره کننده با شیشه های رنگی زیبا

۱۰ آشپزخانه خارق العاده با رنگ سیاه
رنگ درب ، روح در دکوراسیون منزل !
آنچه باید درباره درب در دکوراسیون داخلی منزل بدانید!

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه