Chidaneh.com placeholder image

8 وسیله نظم دهی و طبقه بندی در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: وقتی کم کم روزهای خانه تکانی نزدیک می شوند، تنها چیزی که می تواند از استرس خانم های خانه دار کم کند، مبلمان ها و لوازم دکوراسیونی است که به آن ها کمک می کند تا وسیله هایشان را طبقه بندی و نظم دهی کنند، وسیله ها و لوازمی مانند کشو های متحرک، دراورها، جا لباسی ها، جا کفشی و خلاصه هر چیزی که به آن ها کمک کند وقتی مهمان های سر زده دارند، در کمترین مدت بتوانند به خانه شان نظم و ترتیب ببخشند، چیدانه دراین مطلب می خواهد بغچه ی ویترین کالاهایش را برای تان باز کند و از بین آن ها تعدادی از این وسیله ها را به شما معرفی کند تا اگر از آن ها خوشتان آمد بتوانید از راحت ترین راه آن ها را خریداری و تحویل بگیرید. 

دوگر
کمد کشویی دوگر
دوگر

تابلو فرش ریحان

کمد های کشویی برای دکوراسیون داخلی خانه  

وقتی در اکثر نقاط خانه به کشو ها دسترسی داشته باشید، یعنی این که لوازم و وسایل تان هیچ وقت وسط خانه پخش و پلا نیستند و هر چیز جای مخصوص به خودش را دارد، بهترین راه حل همین کمد های کشویی هستند که می توانند در اغلب فضاهای داخلی خانه قرار بگیرند، نشیمن، اتاق خواب و حتی کنار آشپزخانه خلاصه آن که این کمد های کشویی حسابی به کارتان می آیند.

دوگر
جا لباسی دوگر
دوگر

جالباسی ها، معجزه گران دکوراسیون داخلی خانه

به نظر من که انواع و اقسام جالباسی در خانه لازم است، جالباسی برای لباس های سنگین مثل پالتوها، جالباسی ها برای لباس های سبک مثل مانتو ها و حتی جالباسی هایی برای شال ها، روسری ها و حتی کروات های آقایان. شما می توانید تعداد زیادی از این جالباسی های مدرن را خریداری کنید و به این ترتیب به انواع مختلف لباس هایتان نظم و ترتیب ببخشید. این جالباسی ها می توانند پایه دار یا دیواری باشند، این مساله کاملا به سلیقه شما و دکوراسیون داخلی خانه تان مربوط می شود. 

دوگر
آویز حوله و دستمال دوگر
دوگر

آویز حوله و دستمال برای سرویس های بهداشتی 

نظم دهی و طبقه بندی که فقط مختص نشیمن و اتاق خواب نیست، فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و حمام هم به آن نیاز دارند. برای دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی تان می توانید از این آویزهای حوله استفاده کنید و با یک تیر دو نشان را بزنید، هم به آن زیبایی بخشید، هم نظم و ترتیب. 

دوگر
جعبه و صندوق اسباب بازی دوگر
دوگر

صندوق هایی برای اسباب بازی ها در اتاق کودک 

این صندوق ها جزو راه حل های دکوراسیون برای خانه های بچه دار است. این صندوق ها هر جایی می توانند قرار بگیرند، در اتاق کودک، در اتاق نشیمن، در اتاق تلویزیون خلاصه هر جایی که فکر می کنید کوچولوی شما اسباب بازی هایش را رها می کند. نشیمن روی این صندوق ها هم می تواند راه حل کمبود جای مهمان ها در خانه های کوچک باشد. 

دوگر
قفسه مواد شوینده دوگر
دوگر

قفسه های نظم دهنده برای کابینت های آشپزخانه 

چگونه آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنیم؟ این سوال خیلی از خانم های خانه دار است، یکی از جواب ها را در عکس بالا می توانید بیابید، قفسه هایی برای نظم دهی به کابینت های آشپزخانه. این قفسه ها می توانند کاربری های مختلفی داشته باشند، مواد شوینده را در خود جای دهند یا هر چیز دیگری را که شما بخواهید. اگر کمی دقیق تر شوید متوجه خواهید شد که آن ها بسیار کاربردی هستند. 

دوگر
پایه دکوری دوگر
دوگر

پایه های دکوری برای لوازم دکوری در دکوراسیون داخلی خانه 

برای لوازم دکوری خانه تان هم می توانید از این پایه ها استفاده کنید، ظاهر زیبای این پایه های دکوری با وسیله ها و لوازم دکوری ای که روی آن ها گذاشته می شود دو چندان خواهد شد. می توانید گل و گلدان های تان را روی آن ها بچینید یا قاب عکس های تان را روی آن بگذارید، شاید هم از آن ها به عنوان کتابخانه ای کوچک در گوشه خانه استفاده کنید. 

گالری رویای شیرین
قفسه دیواری گالری رویای شیرین طرح گل و پرنده
گالری رویای شیرین

شلف های دیواری برای دکوراسیون داخلی خانه 

شلف های دیواری با کاربردی های متفاوت هم می توانند به شما در طبقه بندی و نظم دهی خانه تان کمک کنند، خوبی شلف ها این است که می توانید از آن ها در همه فضاهای داخلی خانه تان استفاده کنید. مطلب ۱۲ شلف و طبقه بندی فوق العاده در دکوراسیون منزل را بخوانید تا ایده های بیشتری را برای استفاده از شلف ها بیابید. 

صنعت چوب بیرنگ
جاکفشی کد 02 صنعت چوب بیرنگ
صنعت چوب بیرنگ

جاکفشی هایی برای ورودی خانه 

داشتن یک جا کفشی جا دار که نمای زیبایی هم داشته باشه هم به نظم دهی خانه کمک می کند هم به زیباتر شدن جلوه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، جا کفشی های خیلی از مشکلات خانم های خانه دار را حل می کنند. مطلب ۷ جاکفشی شیک و ساده برای ورودی آپارتمان به شما کمک می کند تا بیشتر با جا کفشی ها و کاربردشان آشنا شوید.

دوستان چیدانه ای شما در بخش مشاوره دکوراسیون آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند، اهالی فن چیدانه نیز با متخصصان و طراحان مجرب و حرفه ای برای اجرای خواسته هایتان در کنار تان هستند.

مطالب بیشتر: اولین قدم های خانه تکانی در دکوراسیون منزل شما!
۸ ایده ساده برای کروات و کمربندهای دست و پا گیر!
استیکر دیواری، در ۵ دقیقه دکوراسیون منزل را متحول کنید!
۷ صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند
دکوراسیون خانه لوکس با این ۶ وسیله دکوری
راهنمای خرید: وسایلی برای نظم دهی به دکوراسیون داخلی منزل

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه