Chidaneh.com placeholder image

درب های داخلی خانه را با این ایده های آسان نونوار کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

درب و پنجره: راه حل های زیادی وجود دارد که به وسیله آن ها می توان در دکوراسیون داخلی خانه تغییرات چشمگیر و زیبا به وجود آورد، از ست کردن پرده و مبلمان و فرش گرفته تا ایجاد تغییر در اجزای تشکیل دهنده فضاهای داخلی. این مطلب هم می خواهد یکی از راهکارهای ایجاد تغییر را به شما نشان دهد. این بار می خواهیم به سراغ درب ها برویم، درب هایی که شاید خیلی به نظر مهم نیایند، ولی اجازه بدهید بعد از دیدن این ایده راجع به شان صحبت کنیم، پس تا انتهای مطلب با چیدانه همراه باشید.

نقاشی روی درب های داخلی خانه

تابلو فرش ریحان

نقاشی روی درب های داخلی خانه

هر وقت احساس کردید ایده های تغییر دکوراسیون تان تمام شده است، به سراغ رنگ ها و نقش ها بروید، مطمئن باشید خودشان شما را راهنمایی می کنند. استنسیل هایی که در مطلب استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار به شما معرفی کردیم را یادتان می آید؟ به راحتی می توانید به آنها اعتماد کنید که ظاهر درب های داخلی خانه شما را تغییر دهند. به وسیله آن ها و رنگ های جذاب طرح و نقش هایی را روی درهای داخلی به وجود بیاورید و از دیدن اثر هنری خودتان خوشحال شوید.

دکوپاژ روی درب های داخلی

دکوپاژ روی درب های داخلی

یکی از جذاب ترین ایده هایی که می توانید روی درب های داخلی خانه تان پیاده کنید، دکوپاژ است. به این وسیله شما می توانید به راحتی و با کمی حوصله طرح و نقش دلخواه تان را روی درب های داخلی فضاهای منزل تان پیاده کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه!

گذاشتن آینه روی درب های داخلی

نصب آینه روی درب های داخلی

اگر تغییری کاربردی تر احتیاج دارید، به آینه ها پناه ببرید، آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند. بسته به ابعاد و اندازه درب های تان، آینه هایتان را انتخاب کنید و آن را روی درب ها نصب کنبد، اصلا می توانید کل درب ها را با آینه بپوشانید هیچ اشکالی ندارد. 

پتینه روی درب های داخلی خانه

درب های داخلی پتینه شده

جلوه گری هنر پتینه در دکوراسیون داخلی خانه می تواند راه های بسیار زیادی داشته باشد، یکی از این راه کارها این است که شما به صورت کاملا هوشمندانه این هنر زیبا را با خواسته های تان ترکیب کنید تا نتیجه خوبی بگیرید، به طور مثال اگر خواهان تغییر چهره درب های داخلی تان هستید، چرا از هنر پتینه کمک نمی گیرید؟

حلقه در گل ورودی

تاج گل های نشسته بر روی درب ها

تغییرات شما شاید محدود به گذاشتن یک حلقه گل روی درب ها شود، این تغییرات که حتما نباید پر هزینه و وقت گیر باشند گاهی همین گل ها چنان تغییر لطیفی را ایجاد می کنند که نمی توانید آن ها را نادیده بگیرید، پیشنهاد می کنم که مطلب یک تاج گل طبیعی و زیبا برای درب ورودی منزل تان بسازید را بخوانید تا متوجه شوید این کار را باید چگونه انجام دهید.

کار گذاشتن شیشه روی درب های فضاهای داخلی

اضافه کردن شیشه به درب ها

شما می توانید برای تغییر چهره درب های تان از مواد و مصالح مختلف استفاده کنید. یعنی آن که می توانید درب های داخلی تان را با یک یا دو متریال دیگر ترکیب کنید، بر فرض می توانید برش هایی روی درب های چوبی تان ایجاد کنید و داخل آن ها را شیشه کار بگذارید این کار هم یکی از تغییرات دلنشینی است که مطمئن هستم مورد پسند شما هم واقع خواهد شد.

رنگ کردن درب ها

درب های تان را رنگ کنید

اگر یادتان باشد، در مطلب خودتان بسازید: درب های کهنه را نو کنید به شما گفتیم که چگونه می توانید درب های مورد نظرتان را خیلی ساده رنگ آمیزی کنید و به آن ها چهره ای نو ببخشید، حتی با این روش می تواین طرح های مورد نظرتان را هم روی درب ها پیاده کنید، سری به آن مطلب بزنید تا بیشتر با این روش آشنا شوید.

مطالب بیشتر:
خودتان بسازید: درب های کهنه را نو کنید!
درب ضد سرقت و آنچه باید بدانید!
با درب و پنجره های قدیمی در دکوراسیون منزل تان غوغا کنید!
درب و پنجره های خیره کننده با شیشه های رنگی زیبا

۱۰ آشپزخانه خارق العاده با رنگ سیاه
رنگ درب ، روح در دکوراسیون منزل !
آنچه باید درباره درب در دکوراسیون داخلی منزل بدانید!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه