Chidaneh.com placeholder image

تجهیزات معجزه گر در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک!

به قلم: تحریریه چیدانه

سرویس بهداشتی: زندگی ماشینی، خانه های کوچک، آپارتمان هایی که به بهانه ی مدرنیته فضاهای کوچک را پایه و اساس طراحی خود قرار داده اند. فضاهای کوچک معضلی بزرگ در خانه های امروزی اند و سرویس های بهداشتی به دلیل نوع کارکردی که دارند معمولا در طراحی ها، ابعاد کوچک تری را برایشان در نظر می گیرند. امروز در چیدانه ترفندهایی را برای استفاده بهتر از این فضا برای شما بازگو می کند، با ما همراه باشید.

chidaneh ad banner

استفاده از تجهیزات طراحی شده

همواره برای فضاهای بسیار کوچک بهتر است از مبلمان و تجهیزات طراحی شده استفاده نمایید، از یک متخصص بخواهید روشویی و سایر عناصر سرویس بهداشتی را متناسب با فضای شما طراحی نماید و با این کار مشکل کوچکی فضای شما برای همیشه از بین خواهد رفت.   

استفاده از آینه

آینه ها به راحتی می توانند فضای شما را دو برابر کنند، پس برای فضایی همچون سرویس بهداشتی های کوچک آینه ها معجزه می کنند، یک آینه بزرگ را در بخش بالایی روشوی خود نصب نمایید و به سادگی فضای خود را دو برابر نمایید.

استفاده از فضای بالای درب

وقتی فضای کوچکی دارید پس باید از گوشه گوشه ی آن استفاده ی بهینه داشته باشید برای این منظور شلف ها می تواند به خوبی به شما کمک نمایند، یک شلف بالای درب ورودی حمام یا سرویس بهداشتی خود نصب نمایید و از آن برای قرار دادن حوله ها و سایر لوازم خود استفاده نمایید.

استفاده از فضای دیوارها

دیوارها را فراموش نکنید وقتی فضای شما کوچک است پس دیوارها به راحتی به کمک شما می آیند، برای این منظور روی دیوارها شلف نصب نمایید، کابینت ها برای فضاهای کوچک اصلا مناسب نمی باشد پس آنها را فراموش نمایید، شلف ها گزینه ی مناسب تری برای فضاهای کوچک می باشد.

استفاده از کمدهای باریک

کمدهای باریک بهترین گزینه برای فضای سرویس بهداشتی شما می باشند، پس یکی از آن ها برای فضای خود در نظر بگیرید و تمام تجهیزات و لوازم مربوط را در آن جای دهید.

استفاده از سرویس های هنگ

سیستم هنگ به معنای نصب بر روی دیوار است، با این روش فضای کف اشغال نمی شود و این بهترین گزینه برای فضاهای کوچک سرویس های بهداشتی است.

استفاده از کابینت های طراحی شده

وقتی با فضای کوچکی که نیاز به جزئیات بسیار دارد مواجه می شوید پیش از هر چیز بهترین گزینه استفاده از لوازم و وسایل طراحی شده برای این فضاست، کابینت های طراحی شده به خوبی می تواند فضای شما را سر و سامان دهد.

استفاده از فرورفتگی های دیوار

فرو رفتگی های دیوار بهترین گزینه برای قرار دادن لوازم و وسایل شما می باشند، می توانید از این فرورفتگی ها برای دو منظور استفاده نمایید و روی آن را با درب آینه ای بپوشانید.

استفاده از کابینت های مخفی

کابیت های مخفی یکی از بهترین گزینه ها برای سرویس های بهداشتی شماست. که به خوبی می تواند بدون اشغال فضای اضافی فضای سرویس بهداشتی شما را سر و سامان دهد.

برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی کوچک تان می توانید از طراحان داخلی متخصصی که در اهالی فن چیدانه حضور دارند کمک بگیرید یا به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه بروید، سوالات خود را مطرح کرده و از ایده های دیگر کاربران چیدانه بهره مند شوید.

مطالب بیشتر:
۸ ایده خلاقانه در حمام و سرویس بهداشتی کوچک
۱۰ شیرآلات بهداشتی لوکس برای سرویس بهداشتی و حمام
طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی برای معلولین و سالمندان
حمام و سرویس بهداشتی لوکس و نکات مهم در طراحی داخلی
۷ راه حل برای تهویه مطبوع حمام و سرویس بهداشتی
۹ تغییر هوشمندانه برای حمام و سرویس بهداشتی شیک و امروزی!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه