Chidaneh.com placeholder image

تزیینات رمانتیک برای دکوراسیون منزل زوج های جوان

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: تا به حال به خانه های زوج های جوان دقت کرده اید؟ جدا از لوازم و وسایل نو، آنچه که فضای آن ها را متمایز می کند، عشق و علاقه ای است که درگوشه گوشه ی خانه ی آن ها موج می زند. شاید سوال خیلی از شما این باشد که برای نمایش این عشق و علاقه بی حد چه می توان کرد؟! با چیدانه همراه باشید تا ایده هایی را برای این منظور در اختیار شما قرار دهد.

چوب و هنر

عشقتان را از ورودی خانه ی خود به نمایش بگذارید، یک پادری متفاوت از نام مالکان خانه ی پر مهر می تواند نشانی از علاقه و همبستگی شما و همسرتان باشد و یا حتی هنری مشترک باشد که خودتان آن را بسازید.

یک جا کلیدی متفاوت هم می تواند علاقه ی شما را دو چندان به نمایش بگذارد، یکی از آن ها را برای تزیین راهروی ورودی خود انتخاب کنید و لذت ببرید.

رنگ سال 2016 مناسب ترین رنگ برای مبلمان شما می باشد، کوسن هایی به این رنگ ها تهیه کنید و دکوراسیون مدرن خود را عاشقانه بچینید!

کوسن هایی متفاوت مزین به نام عشقتان را برای مبلمان خود در نظر بگیرید و فضای خانه ی خود را پر از تزئینات کوچک اما تاثیر گذار نمایید.

برای فضای اتاق خواب خود اکسسوری های متفاوتی را می توانید در نظر بگیرید تابلویی با تایپوگرافی اسم شما می تواند جذابیت اتاق خواب شما را دو چندان نماید.

همچنین حضور عناصر دکوراتیو همچون القاب آقا و خانم به خوبی می تواند فضای اتاق خواب شما را زیر رو کند این القاب و یا عبارت های دل انگیز را به سادگی می توانید خودتان بسازید فقط کافی است کمی خلاقیت خود را به کار بگیرید .

یک فضای عاشقانه می تواند جزئیات خصوصی تری از روابط شما را در بر بگیرد. به طور مثال می توانید صفحاتی از خاطرات و نامه های عاشقانه ی خود را تبدیل به یک لوستر زیبا کنید! چه ایرادی دارد که خاطرات خوش و کلمات محبت آمیز شما همواره در مقابل چشمانتان باشند؟! حتما به آن فکر کنید.

یادگاری های ازدواجتان را کجا نگه داشته اید؟! کمی فکر کنید؟ کارت عروسی، دسته گل، تاج و عکس های یادگاری شما همه ی آن ها یادآور خاطر انگیزترین و تکرار نشدنی ترین روزهای زندگی شماست، پس نباید این خاطرات بی نظیر شما در کمدتان خاک بخورد، آن ها را بیرون بیاورید و برد زیبایی از آن ها را برای فضای داخلی خود بسازید.

همیشه تاریخ های خاطره انگیز در خاطر شما باقی خواهند ماند، اما با مشغله های امروزی شاید این تاریخ های خاطر انگیز از خاطر شما محو شوند. برای جلوگیری از این موضوع کافی است این تاریخ را همیشه مقابل چشمان خود داشته باشید! بردی تهیه کنید و روز و ماه و سال و تمام جزئیات زیبای آن روز را روی آن به ثبت برسانید و برای همیشه به فراموشی خود پایان دهید.

قاب عکس های خاطر انگیز خود را فراموش نکنید! آن ها بزرگترین گنجینه های عشق شما می باشند، کلکسیونی از آن ها را برای دیوارهای خود در نظر بگیرید و عشق زیبای خود را در گوشه گوشه ی خانه به جریان بیاندازید.

اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنینی را می شناسید،که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 مطالب پیشنهادی چیدانه برای شما نوعروسان:
هر آنچه برای چیدمان منزل عروس باید بدانید!
۱۰ ترکیب رنگ جذاب برای جهیزیه خانه عروس
ایده های ساده برای دکوراسیون منزل زوج های جوان
دکوراسیونی برای زوج های جوان!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه