Chidaneh.com placeholder image

آبنمای خانگی، صدای پای آب در دکوراسیون منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

استخر، برکه و آبنما: حضور عنصر آب در طراحی دکوراسیون داخلی خانه باعث می شود تا ما فضایی لطیف و سرشار از آرامش را تجربه کنیم. در گذشته عنصر آب فقط در فضاهای بیرونی خانه مانند حیاط یافت می شد اما با گذشت زمان حالا به لطف آبنماهای خانگی می توانیم این عنصر لطیف را به دل خانه ها و دکوراسیون داخلی منزل بیاوریم. اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید می توانید با انواع و اقسام این آبنماهای خانگی آشنا شوید و شرکت های متخصص در اجرا و طراحی این آبنماها را بشناسید. 

شرکت نوشین امروزین طرح
آب نمای دیواری
شرکت نوشین امروزین طرح

سرویس خواب بالسا

1. آبنماهای دیواری مدرن برای دکوراسیون داخلی 

این آبنماهای دیواری نسل جدیدی از آبنماها هستند که می توانند به عنوان یکی از لوازم دکوری هم محسوب شوند. این آبنماها معمولا در فضای لابی ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این آبنماها جای کمی را اشغال می کنند و می توانند برای فضاهای کوچک تر هم مورد استفاده باشند. 

شرکت نوشین امروزین طرح
آب نما
شرکت نوشین امروزین طرح

2. آبنمابرای فضای بیرونی خانه 

این آبنماهای دیواری برای فضاهای بیرونی خانه هم کاربرد دارند. اگر می خواهید در حیاط خانه و یا تراس خانه تان آبنما داشته باشید؛ آبنماهایی شبیه عکس بالا را بهتان پیشنهاد می کنیم. 

شرکت نوشین امروزین طرح
آب نمای کوزه ای در دکوراسیون فضاهای مختلف
شرکت نوشین امروزین طرح

3. آبنماهای خانگی لوازم دکوری مدرن 

همان طور که گفتیم آبنماها می توانند جزو عناصر دکوری زیبا و گیرای خانه باشند که توجه هر کسی را به خود جلب می کنند. خوبی این آبنماها این است که آنقدر تنوع طرح دارند که به راحتی می توانید آنچه را که با دکوراسیون داخلی خانه تان ست است را انتخاب کنید. این آبنماها به راحتی می توانند با دیگر عناصر تزیینی خانه مانند باغچه های داخلی خانه ترکیب شوند و باعث خلق یک اثر هنری در گوشه خانه شما شوند. 

[[nid:18653]]

4. ترکیب آبنماهای خانگی با مبلمان خانه 

در دنیای آبنماها کار نشد ندارد، آن ها آن قدر قدرتمند هستند که حتی قابلیت آن را دارند که با مبلمان خانه هم ترکیب شوند، به طور مثال همین عکس بالا، آبنمایی را به شما نشان می دهد که با یک میز جلو مبلی ترکیب شده و باعث شده است تا هم میز تبدیل به یک وسیله دکوری منحصر به فرد شود و هم در فضا جذابیت و تفاوت ایجاد شوند. شما هم اگر بخواهید می توانید چنین آبنماهایی را در دکوراسیون داخلی خانه تان داشته باشید کافی است سری به قسمت طراحی آبنما در اهالی فن چیدانه بزنید. 

شرکت نوشین امروزین طرح
آب نما
شرکت نوشین امروزین طرح

5. آبنماهای فانتزی و کلاسیک 

اگر از طرفداران زیبایی های سبک کلاسیک در معماری داخلی هستید می توانیم به شما استفاده از این آبنماها را در دکوراسیون داخلی منزل تان، پیشنهاد بدهیم. این آبنماها را به راحتی می توانید پیدا کنید. لزوما هم نباید آن ها را در دیوار حیاط استفاده کنید، این آبنماها می توانند در دیوار فضاهای داخلی خانه هم مورد استفاده قرار بگیرند. 

آبنماهای پرده ای

6. آبنماهای پرده ای برای دکوراسیون داخلی 

آبنماهای پرده ای هم یکی دیگر از انواع آبنماهای خانگی هستند که می توانند به عنوان پارتیشن ها و دیوارهای کاذب برای جدا کردن بعضی قسمت های فضاهای داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. نمونه یزبایی از این نوع آبنماها را در عکس بالا می توانید ببینید. 

شرکت نوشین امروزین طرح
آب نما در طراحی محوطه
شرکت نوشین امروزین طرح

7. آبنماهای سنگی 

آبنماهای سنگی نمونه دیگری از آبنماها هستند که معمولا برای گوشه حیاط خلوت و تراس های بزرگ و کلا فضاهای بیرونی مناسب است. این آبنماها قابلیت این را دارند که برای شما تصویری از یک منظره بکر و زیبا را به وجود بیاورند و شما احساس کنید یک تکه از طبیعت مهمان دکوراسیون فضای شما است. 

مطالب بیشتر: آکواریوم های آرامش بخش در ایران
استخر شیشه ای در زمین کوچک
۱۰ استخر شیشه ای دیدنی
زیباترین آبنماها برای باغ و دکوراسیون منزل شما
آبنمای خانگی ، طراوت و آرامش در دکوراسیون منزل
سونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آب

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه