Chidaneh.com placeholder image

8 تابلو خلاقانه برای تزیین دیوارهای منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

دیوار: نمی دانم شما هم به این نکته فکر کرده اید که امسال به جای عکس های قاب شده چیزهای دیگری را قاب کنید و به دیوار بزنید یا نه؟ به نظر من که خیلی هیجان انگیز است که به دیوار نگاه و انتظار داشته باشی که عکس های قاب شده زیبا را ببینی اما ناگهان با تکه لباس قاب شده مواجه شوی. باور کنید با همین تغییر های کوچک روی دیوار هم می توانید دکوراسیون داخلی خانه تان را چهره ای نو ببخشید و مهمان های تان را شگفت زده کنید، اگر مشتاق شدید تا این کار را انجام دهید تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم یک سری ایده را بررسی کنیم. 

عرفان شریف نژاد: عکاس
خانه ناهید
عرفان شریف نژاد: عکاس

تابلو فرش ریحان

برگه های ارزشمند قدیمی 

برگی از یک نامه عاشقانه، عقد نامه پدر و مادر و هر برگه دیگری که برای تان ارزشمند است و خاطره های زیادی را برای تان زنده می کند را می تواندی قاب کنید و به دیوار بزنید، درست مثل کاری که ناهید برای خانه اش انجام داده است و شما می توانید در عکس بالا زیبایی آن را ببینید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: زندگی ایرانی در خانه ۵۰ ساله ناهید!

عرفان شریف نژاد: عکاس
دکوراسیون نشیمن تلفیقی
عرفان شریف نژاد: عکاس

لباس های سنتی و زیبا را به دیوار بیاویزید

شما می توانید تکه لباس های سنتی و زیبایی را که در سفرهای مختلف تهیه کرده اید را قاب کنید و به دیوار بزنید. آن ها مطمئنا جذابیت منحصر به فردی را به فضای داخلی خانه شما می بخشند. 

گیاهان خانگی نصب شده به دیوار

گیاهان خانگی تان را قاب بگیرید 

شما می توانید برای فضاهای داخلی خانه تان گلدان های دیواری تهیه کنید و برای آن که این گلدان ها ظاهری منحصر به فردتری داشته باشند دور آن ا را با قاب های زیبا تزیین کنید، با این کار به نظر می رسد که شما گلدان ها را به جای عکس ها قاب کرده اید. 

قاب عکس های زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

کلکسیون های تان را قاب کنید

اگر شما هم کلکسیون دار هستید و چیزهایی را که به عنوان کلکسیون جمع می کنید قابلیت آن را دارند که قاب شوند، حتما این کار را انجام دهید. به عنوان مثال کلکسیون هایی مانند حیوانات تاکسیدرمی شده یکی از این گزینه ها است که می توانند به عنوان تزییناتی برای دیوارها به کار روند. 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک مدرن

صدف های دریایی را به دیوار بچسبانید

اگر به جمع کردن صدف ها از لب ساحل علاقه دارید و دوست دارید که آن ها جلوی چشمتان باشند تا از زیبایی شان لذت ببرید، می توانید آن ها را قاب کنید و در اتاق خواب تان و درست بالای تخت نصب کنید. در ضمن با این کار برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان هم تابلوهایی خاص درست کرده اید. اصلا این تابلو ها را می توانید خودتان بسازید. 

تابلوهای دست ساز برای دکوراسیون داخلی خانه

دست ساز خود را به دیوار بیاویزید 

قاب کردن دست دوزهای خودتان و یا مادر و مادربزرگ تان هم می تواند یکی دیگر از گزینه هایی باشد برای نصب به دیوار مناسب است. این دست دوزها انواع مختلفی دارند، آن ها می توانند کاموایی، پارچه ای و یا با هر مواد و مصالح دیگری باشند. 

تابلوهای زیبا برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه

تابلوهایی از جنس صفحه های مجله مورد علاقه تان  

اگر به مجله ای خاص علاقه دارید، برگه های آن صفحه هم می توانند تابلو هایی جذاب برای دکوراسیون داخلی اتاق شما باشند. حتی می توانید تعداد زیادی از این صفحه ها را قاب کنید و کل دیوار را با آن ها بپوشانید، عکس بالا که به نظر جذاب می آید، شما می توانید امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید. 

تخته سیاه در دکوراسیون داخلی خانه

تابلوهایی از جنس تخته سیاه های جذاب 

تو خونه تخته سیاه هم لازم میشه، پس شاید بد نباشد که برای اتاق کودک عزیزتان یک تخته سیاه تهیه کنید، آن را قاب بگیرید و به دیوار اتاقش بچسبانید، این تخته سیاه حتی می تواند هدیه نوروزی او هم باشد. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر

شما هم می توانید ایده های خاص دکوراسیونی خودتان را با قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه در میان بگذارید. 

مطالب بیشتر: رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!
کمد و قفسه ها، پارتیشن و دیوارهای جداکننده در طراحی داخلی
استیکر دیواری، در ۵ دقیقه دکوراسیون منزل را متحول کنید!
نقاشی روی دیوار، زیبایی مقرون به صرفه!
دیوارپوش های چرمی برای یک دکوراسیون خیره کننده!
چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب تر کنیم؟

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه