Chidaneh.com placeholder image

گلدان حیاطی بزرگ، چندین جنگل کنار هم بسازید!

به قلم: یاسمین ثریا

بهار است و طراوت و سرزندگی اش. فصل بهار فصل جلوه گری گل و گلدان ها در دکوراسیون داخلی خانه و فضای بیرونی خانه است. همه سعی می کنند برای خانه های شان گلدان های زیبا تهیه کنند و گل های مورد علاقه شان را درون آن بکارند و از زیبایی های آن لذت ببرند. خب چیدانه هم قصد دارد به شما در این کار کمک کند و به شما گلدان هایی متفاوت و زیبا را نشان دهد که با تهیه آن می توانید حسابی در خانه و حیاط تان انقلاب کنید و به آن ها ظاهری متفاوت تر از آنچه که قبلا دیده اید ببخشید. با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بتوانید با این گلدان های زیبا آشنا شوید. 

گلدان حیاطی بزرگ

بد نیست با هم نگاه بیشتری به گلدان های نوری و انواع آن ها بیاندازیم. این گلدان ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن ها را در عکس بالا مشاهده می کنید. بعضی از گلدان های نوری به شکل مکعب مستطیل های عمودی هستند و بیشتر برای تزیین گوشه های خانه و بین مبلمان ها مناسب هستند. 

chidaneh ad banner

 

گلدان های سازه ای 

این گلدان های زیبا می توانند تبدیل به نقطه عطفی در حیاط و فضای بیرونی خانه شما باشند، می توانند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند و باعث جذابیت بیشتر حیاط خانه شما شوند. این گلدان های سازه ای دارای طرح های مختلفی هستند که بسته به سلیقه خودتان و این که از آن ها در کدام قسمت از حیاط می خواهید استفاده کنید می توانید آن ها را سفارش دهید. 

گلدان های دور درختی 

این گلدان ها به دور تنه درختان باغ و حیاط شما نصب می شوند و باعث زیبایی بیشتر آن ها می شوند و وقتی به درختان نگاه می کنی به جای تنه چوبی، پوششی از گیاهان مختلف و زیبا را خواهید دید. این نوع گلدان ها می توانند تاثیر زیادی در زیبایی پیاده رو ها و حتی درختان دور آلاچیق حیاط شما داشته باشند. 

گلدان هایی برای روی نرده ها 

برای نرده های باغ و تراس و بالکن های تان می توانید از این گلدان ها استفاده کنید، حتی می توانید برای تراس و بالکن تان یک دیوار چوبی در نظر بگیرید و این گلدان ها را روی آن آویزان کنید و از وجود آن ها بهره ببرید. 

مطالب پیشنهادی: 

8 کاربرد گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
گیاهان پیچکی، تصفیه کننده هوا و زینت بخش دکوراسیون منزل
8 معجزه گیاهان خانگی برای سلامتی!
چگونه یک تراریوم بسازیم؟

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه