Chidaneh.com placeholder image

7 ایده ساده برای لذت بردن از تعطیلات در منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک زندگی: زمانی که به فکر طراحی داخلی دکوراسیون منزل یا محل کارمان می افتیم خیلی ساده به اولین فضاهایی که نیاز داریم فکر می کنیم:آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی و نشیمن. ولی فضایی که معمولا فراموش می کنیم: فضایی برای ریلکس کردن و رها شدن از استرس های روزانه یا وقت گذرانی در تعطیلات است. در این روز های طولانی تعطیلات فروردین ماه حتما قدر این گوشه و کنار های دنج و فضاهای خاص منزلتان را بیشتر خواهید دانست. اگر می خواهید چنین فضایی در خانه تان داشته باشید باید کمی از دغدغه هایی رو که صرف دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی می کنید به خلوت و آرامش خودتون اختصاص بدید و با چیدانه همراه شوید. 

آرناپالاس

ثمین موسوی
عکاسی معماری از پروژه ی لواسان
ثمین موسوی

شیرآلات کسری

یک وان بزرگ

برای یک روز آرام بخش در ایام تعطیلات هیچ چیز بهتر از در یک وان بزرگ آب گرم نیست. اگر پنجره ای رو به مناظر زیبا مثل کوهستان هم داشته باشد که رویایی می شود.

امیر صادقی
عکاسی از منزل خاص رامین و صبا در الهیه
امیر صادقی

یک شام رمانتیک زیر آسمان شهر

این روزها حتی داشتن یک بالکن بزرگ در شهرهایی مثل تهران غنیمت است. مخصوصا در هوای بهاری و خنک شب های تعطیلات نوروز که هوا از همیشه لطیف تر است. شامتان را به بالکن ببرید شمعی روشن کنید و از خوردن غذایتان همراه با تماشای چراغانی شهر در شب لذت ببرید.

خودتان را گلی کنید

بهار که می شود حتی کسانی مثل من که چیز زیادی از باغبانی سرشان نمی شود حوس کاشت گل و گیاه می کنند. حتی اگر در نهایت گیاهتان رشد نکند یا سبزیتان به بار ننشیند گل بازی کاری بسیار آرام بخش و دوست داشتنی است که می تواند شما را سرحال بیاورد.

قدر کاناپه جلوی تلویزیون را بیشتر بدانید

این یکی را احتمالا خیلی از شما در ایام نوروز خوب درک کرده اید! اما پیشنهاد می کنم اگر نمی خواهید به جای تمدد اعصاب و کسب آرامش، کرخت و کسل شوید فیلم های سینمایی که برنده جایزه شده اند و سریال های خوب را از قبل انتخاب کنید. ذرت و نوشیدنی هم فراموش نکنید.

تاب بخورید و کتاب بخوانید

تاب های ریلکسیشن برای خواب قیلوله و خواندن یک رمان دوست داشتنی می تواند رویایی ترین روزهای شما را رقم بزنند.

استودیو معماری بوژگان
طراحی داخلی پاسیو و نورگیر خانه حقیقی
استودیو معماری بوژگان

یک گوشه دنج 

یک گوشه دنج در خانه و دو صندلی راحتی اگر نور طبیعی، آبنما و گیاهان هم زینت بخش آن باشند که عالی می شود. روی صندلی بنشینیدچای و قهوه بنوشید و گپ بزنید.

[[nid:39473]]

حیاط خلوت بهشتی

اگر حیاط خلوتتان را به جای انباری به بهشتی مانند حیاط خلوت بالا تبدیل کنید دیگر نیازی به سفر شمال برای تمدد اعصاب نخواهید داشت.

مطالب پیشنهادی: فنگ شویی،کلید آسایش آپارتمان شما
چگونه فنگ شویی را به دکوراسیون منزل خود بیاورید؟
چگونه از فنگ شویی در اتاق خواب استفاده کنیم؟
فنگ شویی اتاق کار برای موفقیت در کار
فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش
فنگ شویی در طراحی داخلی یک ویلا
زندگی سالم با فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه