Chidaneh.com placeholder image

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: تا به حال فکر کرده اید با آن دیوار سفید خالی در دکوراسیون منزلتان چه می خواهید بکنید؟! گاهی حضور رنگ های خنثی در دکوراسیون به آدمی آرامشی عجیب می بخشد، آرامشی که بعضا دوست داریم در همان قالب و سادگی باقی بماند، انتخاب تم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل جسارت خاص خودش را می خواهد اما گاهی می توان با جزئیاتی ساده مانند عکس های سیاه و سفید به خوبی احساس آرامش و سادگی را به فضای داخلی خود هدیه کنید، با چیدانه همراه باشید تا ترفندهای استفاده از عکس های سیاه و سفید را با شما در میان بگذاریم، با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

یک کنسول ساده سیاه رنگ در ترکیب با دیوار و یک قاب شاید جدان جذابیتی نداشته باشد، اما حضور قاب های منظم و یکسان سیاه رنگ روی دیوار می تواند به تدریج حال و هوایی خاص به فضای شما ببخشد، توجه داشته باشید تم قالب عکس های ما سیاه و سفید است، این سیاه و سفید بودن را می توانید در جزییات دیگر مانند گلدان ها، لوازم دکوری و سایر عناصر هم ایجاد نمایید، این ترکیب جذاب ظاهری مدرن و خاص به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

کلکسیونی از طبیعت داشته باشید! شاید وقتی صحبت از طبیعت می شود همه ی ما به یاد یک جنگل سر سبز می افتیم، اما گاهی طبیعت را می توانیم با نگاهی دیگر ببینیم، مجموعه ای از عکس های طبیعیت را به رنگ سیاه و سفید در بیاورید، و بگذارید نتها با زیبایی ذاتیشان چهره ی دکوراسیون شما متمایز کند نه با اغواگری رنگ ها!

گاهی در ترکیب این رنگ های سیاه و سفید می تواند تک رنگی با عنوان رنگ خاص هم قرار بگیرد، به طور مثال در ترکیب این فضا با عکس های سیاه و سفید و قاب دور مشکی و آباژور های تمام مشکی حضور یک مبل با تم زرد می تواند یک نقطه ی کانونی در فضای نشیمن ایجاد کرده است و توانسته ظاهری خاص به فضای داخلی ببخشد.  

انتخاب رنگ یک قاب تاثیر مستقیمی بر میزان دلبازی فضای شما دارد، چرا که رنگ سیاه سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود بخصوص اگر فضای شما از جمله فضاهای کوچک محسوب شود، بنابراین در انتخاب رنگ قاب های خود با توجه به ابعاد فضایی خود دقت کنید.

گاهی عکس های سیاه و سفید شما می تواند در قاب هایی با یک رنگ خاص به فضای داخلی شما زیبایی باشد، این نوع از ترکیب اگر چیدمان مناسبی داشته باشد می تواند پویایی و سرزندگی را به فضاهای مرده ، همچون راه پله ها ببخشند.

یک فضای سیاه و سفید در واقع القا کننده ی سبکی مدرن در دکوراسیون داخلی می باشد، هر چند که عکس های سیاه و سفید سبکی کلاسیک دارند، اما ترکیب آن ها در فضایی این چنینی و نوع چیدمان آن ها به روی شلف ها القاگر سبکی مدرن در دکوراسیون است که طرفداران خاص خودش را دارد.

تلفیقی از قاب های سیاه و سفید که در بردارنده ی عکس های سیاه و سفید اند به خوبی می تواند تزیینی برای دیوار پشت تلویزیون شما باشد، اگر در این میان میز تلویزیون انتخابی شما هم سفید رنگ باشد می تواند تم خاصی را برای نشیمن شما به وجود بیاورد که منحصر به شماست.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:ایده های خلاقانه به سادگی سیاه و سفید!
با رنگ سیاه اتاق خواب تان را جذاب و متفاوت کنید
رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر
۸ چیدمان چشم نواز تابلوها در دکوراسیون منزل!
۷ راه جلوه گری تابلو ها در دکوراسیون داخلی
۸ نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل 
ترفند های استفاده از تابلو های هنری در دکوراسیون

نویسنده:  ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه