Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیونی برای زوج های جوان!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای کوچک: سازه‌ای که در عکس  می‌بینید ماتروشکا نام دارد و یک مستطیل با مساحت 4 متر مربع است که چند قطعه را در خود جای داده است و آن‌قدر ترکیب‌های فضایی مختلف امتحان شده تا به این ترکیب که به نظر بهترین ترکیب می‌رسد دست یافته است. نام این سازه از یک عروسک روسی می‌آید و شامل کتاب‌خانه، یک تخت دوتایی، یک نیمکت کناری، یک میز، یک جارختی، یک میز غذاخوری، چهار چهارپایه، و چند فضای نگهدارنده است.

قالیشویی ادیب

سکوی تخت‌خواب از زیر سکوی میز خارج می‌شود و اگر ترکیب آن را تغییر دهید تبدیل به یک نیمکت می‌شود. یک میز پذیرایی که چهار چهارپایه (که هر کدام دارای فضای نگه دارنده هستند) را در خود پنهان کرده است  نیز از درون سکوی تخت‌خواب خارج می‌شود و با افزایش ارتفاع می‌توان آن را تبدیل به میز غذاخوری کرد. هم‌چنین چند فضای نگهدارنده در زیر راه‌پله پنهان شده‌ است.

این سازه تمام مبلمان مورد نیاز شما و حتی مهمان‌تان را در خود جای داده است و در عین حال فضای کمی در اتاق را اشغال کرده است. نشیمن‌های کافی برای نشستن 12 نفر دور میز غذاخوری وجود دارد. این طراحی بسیار مناسب آپارتمان‌های نقلی است که تعداد آن‌ها به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است.

ماتروشکا یک نمونه آزمایشی است اما از آن استقبال زیادی شده است. این سازه در کشورهای سوئد و انگلیس در دسترس است و در کارگاهی در کشور سوئد ساخته می‌شود. این سازه از چوب درخت بلوط و پارچه‌های سوئدی ساخته شده است.

 

منبع: weburbanist | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه