Chidaneh.com placeholder image

12 ایده باورنکردنی برای جای قاشق و چنگال شما!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات آشپزخانه: همیشه در مباحث دکوراسیونی کلی گویی مطرح بوده است این که کدام فرش با دکوراسیون شما ست می شود و یا کدام سبک مبلمان با ابعاد فضایی شما متناسب است و یا نکات خرید یک تختخواب استاندارد کدام است، اما آنچه دکوراسیون منزل شما را از سایر فضاهای مسکونی متمایز می سازد توجه به جزییات است جزییاتی ریز که گاها کمتر کسی به آن توجه می کند، جزییاتی ساده مانند جای قاشق و چنگال که به راحتی می توانید خودتان بسازید! پس با چیدانه همراه باشید تا با هم این جزییات را بررسی کنیم.

تابلو فرش ریحان

آبچکان مخصوص قاشق و چنگال اولین گزینه ایست که یکی از آن ها در خانه ی همه ما وجود دارد، این آپچکان کوچک که بعضا در کنار سینک قرار دارد می تواند انواع مختلفی داشته باشد و ظاهر مینیمال آن برای تمام آشپزخانه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وقتی صحبت جای قاشق چنگال می شود باید خلاقیت خود را به کار بگیرید و از تمام مهارت های خود برای این منظور استفاده کنید، ساختن استندی مانند تصویر به خوبی می تواند فضای داخلی شما را متمایز کند و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه ی شما ببخشد.

شیشه های مربا یکی ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه هایی است که می توانید از آن ها برای نگه داری قاشق و چنگال های خود استفاده کنید، کافی است خلاقیت خود را به کار گیرید و با ساده ترین وسایل آن ها را تزیین کنید و چهره ی خاصی به کانتر آشپزخانه ی خود ببخشید.

استفاده از سطل های قدیمی برای جای قاشق و چنگال

به انبارهای خود نگاهی باندازید، گاهی لوازم و وسایل خاصی در آن پیدا می کنید که به خوبی می توانید با کمک آن ها چهره ی دکوراسیون خود را متمایز کنید، سطل های مسی و قدیمی به خوبی می تواند نقش جای قاشق و چنگال برای شما بازی کند.

استفاده ازقوری قدیمی به عنوان جای قاشق و چنگال

ایده های خلاقانه معمولا از وسایلی به ذهن ما می رسد که بلااستفاده شده این وسایل می تواند هرچیزی باشد از یک قوطی کنسرو مصرف شده تا یک قوری قدیمی همه و همه به  خوبی می تواند در فضای شما نقش جای قاشق چنگال را بازی کند به فضای پیرامون خود بیشتر دقت کنید!

استفادهخ از فضای کابینت برای جای قاشق و چنگال

خیلی از ما دوست داریم آشپزخانه مان ظاهری نمایشگاهی داشته باشد و از قرار دادن عناصر اضافی در گوشه و کنار آن خودداری می کنیم، در این موارد  کابینت ها بهترین گزینه برای جای دادن لوازم و وسایل ماست، به سادگی می توانید برای کابینت های خود از جعبه تقسیم های آماده استفاده کنید و فضای کابینت های خود را برای این کار آماده کنید و اگر هنوز سفارش کابینت هایتان را ندادید از نجارتان بخواهید کابینتی این چنین برایتان تعبیه کند.

ساخت جای قاشق و چنگال با قوطی کنسرو

اگر دوست دارید یک جای قاشق و چنگال ساده برای میز غذاخوری خود داشته باشید کافی است خودتان دست به کار شوید و با چند قوطی کنسرو ساده و یک قطعه چوب، میخ و چکش و یک رنگ جذاب به سادگی آن را خودتان بسازید و تحسین همه را برانگیزید.

اگر می خواهید جای قاشق و چنگال شما ظاهری لوکس تر و رسمی تر داشته باشد به سادگی می توانید استندی همانند تصویر از بازار تهیه کنید و برای قاشق و چنگال خود از آن استفاده کنید، این استند ها معمولا برای گلدان ها استفاده می شود اما شما می توانید به سادگی ظاهر و کاربرد آن را تعویض کنید و از زیباییش در فضای غذا خوری خود استفاده کنید.

استندهای قاشق و چنگال موجود در بازار انواع مختلفی دارد که شما می توانید به سادگی آن ها را تهیه کنید و از زیبایی و جذابیتشان در فضای داخلی خود استفاده کنید .

وقتی در بازار قدم می زنید شاید چیزهای متفاوتی ببینید که کاربردی جز کاربرد اصلی خود می تواند داشته باشد! می شود این جمله را با یک مثال ساده تر هم می توان عنوان کرد: لیوان های چوبی بلند که غالبا کاربردی تزیینی دارند به خوبی می تواند برای شما نقش جای قاشق چنگال را بازی کنند پس هنگام قدم زدن در بازار به اطرافتان خلاقانه نگاه کنید.

ایده ی شیشه های مصرف شده را می توانید با خلاقیت خود تغییر دهید و ظاهر تازه ای به آن ببخشید کافی است کمی پیرامون خود را بهتر ببینید واضافه کردن وسایلی به آن ها ظاهر جذاب تری به آن ها ببخشید و لذت ببرید.

سبدهای حصیری یکی دیگر از گزینه های خلاقانه و مقرون به صرفه برای قرار دادن قاشق و چنگال شماست که به خوبی می تواند کنج کانتر آشپزخانه ی شما جا خوش کند و در فضای شما بدرخشد.

خوشحال می شویم ایده های متنوع خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:۱۰ وسیله آشپزخانه که هر خانه ای نیاز دارد!
۱۰ ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!
چگونه مهم ترین تجهیزات آشپزخانه تان را انتخاب کنید
اکسسوری و یراق آلات کابینت آشپزخانه، کوچک اما مهم
۱۰ لوازم جانبی و تجهیزات برای نظم در کابینت آشپزخانه
خرید هوشمندانه کابینت آشپزخانه، یک سرمایه گذاری بلند مدت!
دکوراسیون آشپزخانه کوچک با ایده های بزرگ

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه