Chidaneh.com placeholder image

ایده های تزیینات جشن تولد برای یک مهمانی به یادماندنی

به قلم: تحریریه چیدانه

 

ترفندهای دکوراسیون: جشن تولد یکی از دوست داشتنی ترین و منحصر به فرد ترین اتفاقی است که در طول هر سال برای عزیزانمان تکرار می شود و جزئیاتی دارد که توجه به آن ها می تواند تولد عزیزانمان را خاطره انگیز تر از قبل نماید، با چیدانه همراه باشید تا با هم این جزییات منحصر به فرد را مرور کنیم.

اسکای اسکرپر

پیش از تدارک هر برنامه ای برای داشتن یک جشن به یاد ماندنی و عالی تدارک میز غذا و تنقلات را باید بببینید، توجه داشته باشید که اصولا در جشن ها در کنار سرو میوه ها و غذا های معمول انواع فینگر فود ها و یا کوکتل ها می تواند جذابیت دوچندانی برای مهمانان شما به خصوص بچه ها داشته باشد بنابراین از هنر خانم های با سلیقه ی ایده بگیرید و میز غذاخوری را برای این تنقلات دوست داشتنی آماده کنید.

برای تزیین جزییات میز پذیرایی خود از ایده های خلاقانه استفاده کنید، این ایده های ساده به خوبی می تواند ظاهر فضای شما تغییر دهند، تزیین قاشق و چنگال ها یکی از همین جزییات ساده اما تاثیر گذار در باشکوه برگزار شدن هرچه بیشتر جشن شماست.

ایده های تزیین بادکنک ها برای جشن تولد

بعد از تدارک میز غذا باید به فکر حال و هوایدکوراسیون خود باشید، استفاده از بادکنک ها در این زمینه به شما کمک بسیاری می کند، اما می توانید به سادگی خلاقیت خود را به کار بگیرید و از بادکنک های ساده یک خاطره ی خوش برای عزیزانتان خودتان بسازید، کافی است باد کنک ها را با گاز هلیوم پر کنید و عکس های خاطر انگیزتان را چاپ کنید و به انتهای نخ آن ها ببخشید و عزیزانتان را شگفت زده کنید.

تزیینات بادکنک ها در جشن تولد

ایده ی خلاقانه ی دیگر در استفاده از بادکنک ها تزیین آن ها با تورهای رنگی است که ظاهر جذابی به فضای داخلی شما می بخشد و می توانید آن ها درورودی ها و یا راهروهای خود نصب کنید و چهره ی زیبایی به فضای داخلی خود ببخشید.

استفاده از ریسه های تزیینی برای جشن تولد

ریسه های تزیینی گزینه ی دیگری است که به خوبی می تواند به دیوارهای شما رنگ و بوی دیگری ببخشد، این ریسه های بامزه را می توانید به سادگی از بازار تهیه کنید و یا حتی ساخته ی دست خود شما باشد! کافی است کاغذ های شیرینی رنگی را از داخل یک نخ رد کنید و یک ریسه ی مقرون به صرفه و رنگارنگ داشته باشید.

استفاده از تایپوگرافی در تزیینات تولد

اگر دوست دارید عزیزانتان را بیش از بیش شگفت زده کنید یک تایپوگرافی می تواند به شما کمک به سزایی کند،کافی است پیام تبریکتان را روی یک قاب بنویسد و آن را با ریسه های رنگی تزیین کنید و محبوبتان را شگفت زده کنید.

تزیینات جزییات میز پذیرایی در جشن تولد

در تزیینات جشن ها به خصوص جشن تولد به جزییات توجه ویژه ای داشته باشید، گلدان های روی میزها شمع ها همه و همه می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون شادی بخش فضای شما باشد پس توجه داشته باشید که جزییات را هرگز فراموش کنید.

ایده های خلاقانه برای تزیینات جشن تولد

از ایده های خلاقانه و خاص که کمتر در هر تولدی دیده می شود استقبال کنید! بگذارید تولد محبوتان منحصر به فردترین تولد دیده شده باشد، برای داشتن این یک تولد منحصر به فرد نیاز به صرف هزینه های گزاف نیست به سادگی می توانید با کمکی خلاقیت این تولد منحصر به فرد را داشته باشید. به طور مثال به جای کیک از یک دسته شمع سفید و بزرگ استفاده کنید و همه را شگفت زده کنید!

بسته بندی خاص هدایا در جشن تولد

مهمترین نکته در تزیینات جشن تولد هدیه هاست، توجه داشته باشید که گاهی یک بسته بندی جذاب می تواند خاطر انگیز تر از خود هدیه باشد پس ایده های مختلف تزیین وبسته بندی هدایا را در چیدانه دنبال کنید تا بتوانید هدیه ی خود خلاقانه تر بسته بندی کنید و لذت ببرید.

تهیه گیفت برای تزیینات جشن تولد

برای اینکه جشن تولد عزیزانتان برای همه خاطره انگیز باشد به مهمان ها هم هدیه دهید! بله تعجب نکنید تهیه ی گیفت های ساده و بامزه ایده ی لذت بخشی است که جشن تولد شما را به خاطره انگیز ترین جشن تولد در میان دوستانتان تبدیل می کند، این گیفت های ساده می تواند بسته های وکوچک و بامزه ی تنقلات باشد که همه به خصوص بچه ها را مجذوب خودش می کند حتی می توانید از گیفت های آماده در بازار برای این منظور استفاده کنید.

مطالب بیشتر:
همه چیز در مورد یک جشن تولد تمام عیار!
گیفت نوزاد و ۷ صفحه اینستاگرام هیجان انگیز برای خرید آن!
جعبه کادو با تزئین خلاقانه
ایده های رنگی و ارزان برای جشن تولد کودکان
۷ ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی
خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون
۱۰ ایده خلاقانه تزیین و بسته بندی عیدی های نوروز!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
نرگی در تاریخ 26 تیر 1396
عالی بود ممنون

ثبت دیدگاه