Chidaneh.com placeholder image

با طبقه بندی کمد دیواری نگران کمبود جای لباس ها نباشید!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: کمبود کمد دیواری، معضل بزرگ اکثر فضاهای کوچک است. اما این معضل را به سادگی می توانید با طبقه بندی کمد های دیواری حل کنید با چیدانه همراه باشید تا ایده های موثر طبقه بندی و نظم دهی را با شما در میان بگذاریم.

سرویس خواب بالسا

پیش از هر نکته باید از نظم دهی کمدتان شروع کنید. هر قدر هم که فضای بزرگ و دلبازی داشته باشید وقتی فضای شما نظم نداشته باشد بازهم دچار کمبود جا برای لوازم و وسایل خود می شوید. برای نظم از لباس های بلااستفاده خود شروع کنید آن ها را بسته بندی کنید و به خیریه ها ببخشید.

در گام بعدی باید لباس های خود را براساس فصل دسته بندی کنید، لباس های زمستانی معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند پس در پایان هر فصل آن ها را جدا کرده و در انبار قرار دهید، حالا به سادگی می توانید به طبقه بندی فضای خود بپردازید.

برای طبقه بندی فضای کمد خود ابتدا البسه خود را دسته بندی کنید با این کار به راحتی می توانید تشخیص دهید برای کدام نوع از لباس ها فضای بیشتر و کدام دسته فضای کمتری نیاز هست. به طور مثال خانم ها معمولا کفش های متعددی دارند پس فضای بیشتری را به جاکفشی ها اختصاص دهید.

در طبقه بندی کمد ها برای اتاق کودک به سادگی می توانید از از باکس ها و سبدها برای جای دادن لباس های خانگی و یا لباس های ورزشی و کوچک آن ها استفاده کنید، حتی می توانید با استفاده از سبد های رنگی البسه ی او را جدا کنید و از او بخواهید که وظیفه ی مرتب کردن کمدش را به عهده بگیرد.

وقتی در حال طراحی طبقه های کمدتان هستید همه چیز را در نظر بگیرید، ایجاد طبقه ای برای چمدان ها، ساک ها به خوبی می تواند فضای شما را سر و سامان دهد و به سادگی از فضای داخلی چمدان ها برای جای دادن البسه فصل گذشته استفاده کنید.

حتی می توانید رگال لباس های مجلسی و که غالبا ماکسی و بلند هستند را از لباس های معمولی جدا کنید. با این کار همیشه لباس های مرتب و منظم و بدون چروک خواهید داشت.

معمولا در خانه های کوچکی که دارای قناسی اند کمدهای دیواری را در بخش قناسی طراحی می شوند تا ظاهر فضای داخلی به حالت معمول تبدیل شود. اما این طراحی ها گاها باعث می شود که فضای کمد دیواری شما کوچک شود و کاری خود را از دهد. اما با کمی خلاقیت می توانید به خوبی فضای کمدتان را طبقه بندی کنید و ظاهر منحصر به فردی به آن ببخشید.

برای خرید یا سفارش کمد و قفسه هایی که دکوراسیون منزل شما را تکمیل می کنند، می توانید از اهالی فن در بخش کمد دیواری، شلف و طبقه بندی کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:
۱۲ قدم برای داشتن یک کمد لباس جادار و ایده آل
۱۰ راز یک کمد لباس تمام عیار
۱۰ کمد شیک برای راهرو در دکوراسیون منزل
جاکفشی های کوچک برای ورودی خانه های کوچک!
۱۰ ایده راه گشا برای نظم دهی به لوازم آرایشی!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه