Chidaneh.com placeholder image

5 سبک دکوراسیونی که از مد نمی افتند!

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک های دکوراسیونی: تا به حال به چیزهایی که هیچ وقت از مد نمی افتند دقت کرده اید؟ مثلا بعضی سبک های دکوراسیونی که از بچگی آن ها را به یاد می آوریم و همیشه هم همه جا آن ها را دیده ایم. سبک هایی مثل سبک لوکس، کلاسیک و یا سبک سنتی ایرانی، امروز با چیدانه همراه باشید تا با هم سبک های دکوراسیونی و ویژگی های آن را بررسی کنیم. 

شرکت معماری دکوکو
فضای نهار خوری کلاسیک
شرکت معماری دکوکو

سرویس خواب بالسا

سبک های دکوراسیونی که هیچ وفت از مد نمی افتند: سبک کلاسیک 

سبک دکوراسیونی کلاسیک یکی از آن دسته سبک هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و تنها دلیلش هم این است که این سبک حس وقار و اصالت را به دکوراسیون داخلی خانه مهمان می کند. 

امیر صادقی
عکاسی از فضاهای مختلف منزل مسکونی در دولت
امیر صادقی

ویژگی های سبک کلاسیک که هیچ وقت از مد نمی افتد 

پرده های والان دار، ویترین های چوبی پر از کریستال های گران قیمت، مبلمان های چوبی پر جزییات؛ همه و همه جزو آن وسیله هایی هستند که مارک کلاسیک روی آن ها خورده است و از زمانی که من یادم می آید مهمان خانه های ما بوده و هم چنان هم هستند، طرفدار این سبک را می توان جزو پرو پاقرص ترین طرفداران محسوب کرد. 

گروه معماران مدام
نیمکت های چوبی در چیدمان حیاط خانه
گروه معماران مدام

سبک های دکوراسیونی که هیچ وفت از مد نمی افتند: سبک سنتی ایرانی 

سبک دیگری که می توانیم آن را در این لیست جای دهیم؛ سبک سنتی ایرانی است. این سبک هم طرفداران خاص خودش را دارد و یکی از سبک های دکوراسیونی قدیمی محسوب می شود. 

عرفان شریف نژاد: عکاس
المان های ایرانی در دکوراسیون خانه سوهانک
عرفان شریف نژاد: عکاس

ویژگی های سبک دکوراسیونی سنتی ایرانی که هیچ وقت از مد نمی افتد 

وجود پشتی، فرش های سنتی ایرانی، تخت های چوبی و قدیمی، گلیم و جاجیم از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیونی است. معمولا در این خانه ها خیلی از مبلمان استفاده نمی شود، اما اگر هم استفاده شود معمولا از مواد و مصالح طبیعی مانند چوب انتخاب می شوند. 

سهراب رفعت
دکوراسیون داخلی ویلای فردوس
سهراب رفعت

سبک های دکوراسیونی که هیچ وفت از مد نمی افتند: سبک روستیک 

سبک روستیک را به دکوراسیون منزل خود بیاورید و از گرما و زیبایی همیشگی آن بهره مند شوید. این سبک به سبک چوبی هم معروف است چرا که بیشتر وسیله های دکوری که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرد از جنس این متریال دوست داشتنی است. 

مبلمان و دکوراسیون لومه / دکوراسیون روستیک لومه
میز و صندلی لومه
مبلمان و دکوراسیون لومه / دکوراسیون روستیک لومه

ویژگی های سبک دکوراسیونی روستیک که هیچ وقت از مد نمی افتد 

مبلمان های چوبی با حس و حال طبیعی ، با گوشه های ابزار نخورده و رنگ های گرم یکی از آن صحنه هایی است که من از بچگی تا به امروز آن ها را دیده ام و به یاد می آورم. پس می توان نتیجه گرفت که این مبلمان های چوبی که با سبک دکوراسیون منزل شما ست می شوند هیچ گاه از مد نمی افتند. 

شیشه و آینه جی گلس
آینه کاری طرح لوزی کلاسیک
شیشه و آینه جی گلس

سبک های دکوراسیونی که هیچ وفت از مد نمی افتند: سبک لوکس

وقتی صحبت از سبک لوکس می شود همه ما خانه های پر زرق و برق را به یاد می آوریم که دقیقا هم درست است. وسیله های دکوراسیونی زیادی وجود دارد که می تواند به شما خانه ای لوکس تحویل دهد. می توانید مطلب ۲۰ نکته طلایی برای لوکس‌پسندها را بخوانید و بیشتر با این وسیله ها و نکته ها آشنا شوید. 

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن پروژه مفیدیان
شرکت معماری دکوکو

ویژگی های سبک دکوراسیونی لوکس که هیچ وقت از مد نمی افتد

مبل های استیل، لوازم دکوری با رنگ ها طلایی و سطوح براق از ویژگی های بارز سبک دکوراسیونی لوکس هستند که باعث می شوند این سبک دوست داشتنی هیچ گاه از مد نیوفتد. 

سبک های دکوراسیونی که هیچ وقت از مد نمی افتند

سبک های دکوراسیونی که هیچ وفت از مد نمی افتند: سبک وینتیج 

مطمئن هستم که سبک وینتیج یا کلبه ای، به دلیل خودمانی و مقرون به صرفه بودنش است که هیچ گاه از مد نمی افتد. سبک وینتیج قاعده و قانون خاصی ندارد و به همین دلیل است که حسابی طرفدار دارد. 

سبک های دکوراسیونی که هیچ وقت از مد نمی افتند

ویژگی های سبک دکوراسیونی وینتیج که هیچ وقت از مد نمی افتد

البته سبک وینتیج خیلی هم بی قاعده و قانون نیست، شاید بهتر باشد بگوییم که این سبک بیشتر با حال و هوای شما ست می شود، اما پارچه ها و طرح های گل گلی از مشخصه های بارز این سبک است.  

شما هم می توانید به ما بگویید که چه چیزهایی در دکوراسیون داخلی خانه هیچ گاه از مد نمی افتند. کافی است سری به لینک همکاری با تحریریه چیدانه بزنید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید. 

مطالب بیشتر در مورد سبک های دکوراسیونی: ​دکوراسیون منزل به سبک رمانتیک برای بانوهای با احساس
۸ راز دکوراسیون به سبک مغربی برای وسترن پسندها
دکوراسیون به سبک مکزیکی برای سلیقه ایرانی!
پرده های سلطنتی که دکوراسیون پذیرایی را لوکس می کنند!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه