Chidaneh.com placeholder image

فر پیتزا و باربیکیو را به تراس خانه خود بیاورید

به قلم: تحریریه چیدانه

فضای بیرونی: همه ما با فرها و باربیکو های سنگی که در رستوران های ایتالیایی وجود دارند آشنا هستیم. حتی ممکن است دوستانی داشته باشیم که یکی از این فرها و باربیکو ها را در خانه و آشپزخانه شان داشته باشند. دلایلی زیادی وجود دارد که می تواند شما را متقاعد کند که یکی از این فرهای پیتزا و یا باربیکو را در حیاط، بالکن و یا پاسیو خانه تان مورد استفاده قرار دهید. این مطلب به شما تعدادی این دلایل را خواهد گفت، پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید. 

سرویس خواب بالسا

فرپیتزا اغلب توسط سوزانده شدن چوب اداره می شوند. در داخل فر پیتزا یک محفظه ی غار مانند وجود دارد که داخل آن با آجر یا سرامیک پوشانده شده است و چوب ها عقب تر از آن ها قرار می گیرند و با سوختن چوب ها حرارت توسط این غار هدایت شده و پیتزا به روش حرارت غیر مستقیم پخته می شود. 

قبل از انتخاب فرپیتزا و باربیکیو برای تراس، بالکن و حیاط خلوت باید ببینید که اجازه دارید آن ها را در فضای باز نصب کنید یا نه؟ معمولا در ساختمان های متراکم و مکان های که پتانسیل آتش سوزی در آن ها بالا است امکان نصب فرپیتزا و باربیکیو وجود ندارد.

شما برای انتخاب فرپیتزا و یا باربیکیو باید دقت زیادی داشته باشید. ممکن است شما فقط یک نمونه سنگی آن را تهیه کنید، اما در کنار آن باید یاد بگیرید که چگونه آن را نصب کنید، شاید حتی به اهالی فن و متخصصین آشنا به این کار احتیاج داشته باشید تا شما را برای انجام این کار آماده کنند. 

فر پیتزا و باربیکیو فقط فصل تابستان نیست. این باربیکیو ها و فرهای پیتزا حتی در فصل های سرد سال هم می توانند کاری کنند تا شما عاشق آشپزی و دورهمی های خانوادگی شوید. 

فکر کنید که در سرمای زمستان این فر پیتزا قابل حمل دلیلی می شود تا شما از روز برفی خود بیشتر لذت ببرید.

این یک نمونه خوب از فر پیتزایی است که می تواند در بالکن، پاسیو و حیاط خلوت شما مورد استفاده قرار بگیرد، این فر پیتزای سنگی دارای مخزنی برای نگه داری از چوب هایی است که برای راه انداختن آن لازم است. 

شما می توانید برای ساختن فر پیتزا و باربیکیو مورد علاقه تان؛ خلاقیت خود را به چالش بکشید، هیچ کس بهتر از خودتان نمی داند که چه نوع فرپیتزا و باربیکیویی برای فضای بیرونی خانه تان مناسب است، پس خودتان دست به کار شوید و نمونه مورد نظرتان را طراحی کنید. 

فر پیتزا و یا باربیکو شما می تواند نقطه کانوی فضای بیرونی خانه شما و یا حتی آشپزخانه فضای باز شما باشد. به طور مثال در عکس بالا می توانید ببینید که چگونه این فر پیتزای با تزیینات سنگی یکواختی فضای بیرونی را گرفته و هیجان و زیبایی را به آن وارد کرده است.

اگر بعد از دیدن این پیشنهادات به فکر مجهز کردن فضای بالکن، پاسیو یا حیاط خلوت خود افتادید، پیشنهاد می کنم ابتدا سری به بخش طراحی محوطه ی اهالی فن چیدانه بزنید و از بخش های مختلف آن و محصولات متنوع آن ها دیدن فرمایید.

مطالب بیشتر:
بالکن و حیاط خلوت خود را برای استقبال از بهار آماده کنید!
قبل از خرید مبلمان و لوازم حیاط و فضای باز بخوانید!

ایده هایی برای طراحی پاسیو به سبک ایرانی
۵ ایده برای سر و سامان دادن بالکن های یک وجبی

۷ ایده کاربردی برای زیباتر شدن حیاط آپارتمان مسکونی
۱۴ ایده برای ساخت باربیکیو خانگی درحیاط ویلا

مترجم: شمیم آقازاده  | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه