Chidaneh.com placeholder image

پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون حمام، 11 ایده طراحی داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: معمولا در خانه هایی که فضاهای کوچک دارند فضای حمام و سرویس بهداشتی یکی در نظر گرفته می شود و معمولا هم در چنین فضاهایی از توالت فرنگی استفاده می شود. اما واقعا چهره این سرویس بهداشتی ها در حمام زشت و زننده است و باعث می شود خیلی از افراد از دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی شان رضایت نداشته باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این بار به شما ترفندهای دکوراسیونی برای پوشاندن توالت فرنگی در حمام را نشان دهیم. پس با چیدانه همراه باشید. 

پوشاندن توالت فرنگی در حمام

قالیشویی ادیب

1. ساختن یک دیوار کوتاه برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون داخلی حمام 

برای از دید پنهان کردن و یا پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون داخلی حمام ها، می توانید از دیوارهای جدا کننده استفاده کنید، این دیوارها انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال می توانید از یک دیوار کوتاه، دیواری که ارتفاع آن دقیقا هم اندازه ارتفاع توالت فرنگی تان باشد استفاده کنید، این دیوار می تواند یک فضای آرامش را در کنار توالت فرنگی شما ایجاد کند و به شما این اطمینان خاطر را بدهد که توالت فرنگی شما از خیس شدن مصون می ماند. حتی در پشت این دیوار می توانید جایی برای تعبیه تعدادی مجله و جدول در نظر بگیرید. کارآیی این دیوارهای کوتاه خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

پوشاندن توالت فرنگی در حمام

2. استفاده از دیوارهای زاویه دار برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون داخلی حمام

دیوارهای زاویه دار نیز یکی دیگر از دیوارهای جدا کننده هستند که می توانند مورد استفاه قرار بگیرند. این دیوارها یک شخصیت مستقل به توالت فرنگی شما در دکوراسیون حمام می بخشند. این دیوارها باعث می شوند تا اولین چیزی که در دکوراسیون حمام دیده می شود توالت فرنگی نباشد. همچنین به دلیل زاویه دار بودن این دیوارها می توان از زیبایی شان برای دکوراسیون حمام و ایجاد یک هیجان بصری استفاده کرد. یک تیر و دو نشان. 

3. استفاده از دیوار بغل بغل سین روشویی برای پوشاندن توالن فرنگی 

یکی دیگر از ترفندهای دکوراسیونی برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون حمام، این است که دیوار بغل سینک روشویی را بلند تر و تا سقف در نظر بگیرید، البته اگر توالت فرنگی تان در کنار سینک روشویی قرار گرفته است. یا این که می توانید در کنار توالت فرنگی تان یک دیوار بکشید و و بعد سینک روشویی را به آن دیوار نصب کنید و یک جورهایی از خود عناصر تشکیل دهنده فضای داخلی برای این کار استفاده کنید. 

4. دیواری از دستمال کاغذی برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون حمام  

ترفند هوشمندانه دیکر برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون حمام ساخت یک دیوار از دستمال کاغذی هایی است که مصرف می شوند. خیلی جلب است نه؟ نگاهی دقیق تر به عکس بالا بیاندازید و ببینید که چگونه این ترفندهای دکوراسیونی به شما کمک می کنند تا هم لوازم و وسایلی که به آن ها احتیاج دارید را در فضای داخلی تان طبقه بندی و نظم دهی کنید و هم این که چگونه مساله و مشکل مورد نظرتان را که همان پوشاندن توالت فرنگی در حمام است را حل کنید. 

5. دیوار های T شکل در دکوراسیون حمام برای پوشاندن توالت فرنگی 

در وسط فضای حمام تان یک دیوار جداکننده T شکل تعبیه کنید. در ضلع افقی این T می توان سینک های رو شویی را تعبیه کرد و در دو طرف ضلع اعمودی آن هم می توان کابین دوش حمام و توالت فرنگی را مکان نمایی کرد، دقت کنید که این دیوار ها باید دقیقا در وسط فضا قرار بیرند تا کارآیی درست آن ها مشخص شود. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ۱۰ سینک و روشویی شیک برای سرویس بهداشتی و حمام

6. استفاده از کمد برای پوشاندن توالت فرنگی در حمام 

اگر فکر می کنید که دیوارهای جدا کننده باید کاربری داشته باشند، خب می توانید به جای یک دیوار خشک و خالی از کمد ها استفاده کنید، به شرط آن که فضای کافی برای حضور آن ها داشته باشید. این کمد ها اتفاقا می توانند کاربردی تر باشند، چرا که می توانند به شما در سامان دهی و نظم دهی به وسایل های مورد نیاز در حمام کمک کنند.در ضمن این دیوار های کمدی می توانند فضاهای تعریف شده تری را هم در اختیار تان بگذارند. 

پوشاندن توالت فرنگی در حمام

7. استفاده از ترفند حواس پرتی برای پوشاندن توالت فرنگی 

به نظر من این ایده یکی از بهترین ایده ها است. در عکس بالا می توانید ببینید که طراح چگونه با ایجاد یک دید به استخر باعث شده است که توالت فرنگی در اهمیت کمتری برای دیده شدن قرار بگیرد. فکرش را بکنید که به جای این دیوار شیشه ای، یک دیوار آجری قرار داشت، آن وقت دقیقا اولین چیزی که به چشم می آمد، توالت فرنگی بود. 

پوشاندن توالت فرنگی در حمام

این هم یک نمونه دیگر از ترفند حواس پرتی برای پوشاندن توالت فرنگی. کاشی های سبز اولین چیزی هستند که در این فضا به چشم می آیند، و بعد از آن هم کلیت فضا است که انسان را درگیر می کند و در نهایت شاید چشم تان به توالت فرنگی گوشه دیوار هم بیافتد، اما دلیلی که باعث می شود در این متن شما اول به توالت فرنگی دقت کنید، این است که در حال خواندن مطلبی در این باره هستید.

8. دیوارهای کاذب مجوف برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون حمام

در بازار دیوارهای کاذب زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای پوشاندن توالت فرنگی در دکوراسیون حمام استفاده کنید، این دیوارها دارای طرح های مختلفی هستند. بعضی از آن ها کاملا پوشیده هستند و بعضی از آن ها دارای طرح هایی هستند که کمی دید به آن طرف دیوار را میسر می کند. در نهایت تصمیم با شما است که کدام طرح را انتخاب کنید. 

9. توالت فرنگی در دکوراسیون داخلی حمام 

بعضی وقت ها هم سرویس بهداشتی باید پیدا باشد، البته این پیدا بودن، بیشتر جنبه ی تزیینی و دکوراتیو دارد تا یک عنصر کاربردی. در هر صورت؛ عکس بالا به شما نشان می دهد که می شود توالت فرنگی پیدا باشد اما چهره زشتی نداشته باشد. 

10. توالت فرنگی های مخفی در دکوراسیون حمام 

در این عکس شما به سختی می توانید توالت فرنگی را پیدا کنید با این که کاملا در دید قرار دارد. این توالت های فرنگی طراحی شان به شکلی است که خود به خود در دل دکوراسیون داخلی فضا گم می شوند. اگر به شما بگوشم که آن حجم سفیدی که مابین دیوار شیشه ای و آن استوانه سرامیکی سفید قرا گرفته توالت فرنگی است، حتما شگفت زده خواهید شد.

پوشاندن توالت فرنگی در حمام

11. تضاد رنگ برای مخفی کردن توالت فرنگی 

اگر آن قدر طراح شجاعی باشید که برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تان از رنگ های تیره استفاده کنید، می توانید با استفاده از یک تضا رنگ کاملا سرویس بهداشتی را به عنصری جذاب تبدیل کنید تا دیگر نیازی نباشد که آن را بپوشانید. 

خوشحال می شویم شما هم ایده های خود را از طریق همکاری با تحریریه چیدانه برای ما ارسال کنید تا برای تولید مطالب از آن ها استفاده کنیم. 

منبع: houzz  مترجم : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
mohammad110 در تاریخ 15 آبان 1396
سلام مکان صحیح توالت فرنگی کجاست در حمام یا دستشویی

ثبت دیدگاه