Chidaneh.com placeholder image

قدرت نمایی دکوراسیون لوکس با رنگ سیاه!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترکیب رنگی: بعضی از رنگ ها هستند که استفاده از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیازمند هوشمندی و ذکاوت زیادی است، چرا که این رنگ ها بسیار خاص هستند و باید در نوع استفاده آن ها هوشمند عمل کرد، وگرنه به جای آن که به دکوراسیون داخلی خانه تان زیبایی ببخشند، باعث زشت شدن چهره آن می شوند. یکی از این رنگ های خاص، رنگ سیاه یا همان رنگ مشکی است. امروز در چیدانه می خواهیم ببینیم اگر به رنگ مشکی علاقه داریم باید چگونه آن را به دکوراسیون داخلی خانه مان بیاوریم. با ما همراه باشید، در این راه از تجربه های شرکت معماری دکوکو که در امر و زمینه استفده از رنگ مشکی حسابی متبحر هستند استفاده می کنیم. 

شرکت معماری دکوکو
طراحی بی نظیر دکوراسیون فضای نشیمن
شرکت معماری دکوکو

سرویس خواب بالسا

1. درخشش رنگ مشکی در دکوراسیون های روشن 

وقتی همه مبلمان ها و اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی خانه به رنگ روشن باشد، احتیاج به عنصر و وسیله ای که یک هیجان بصری در فضا ایجاد کند به شدت حس می شود. در این میان رنگ سیاه می تواند حسابی چاره ساز باشد. کافی است نگاهی به عکس بالا بیاندازید و ببینید که چگونه آن دو مبل مشکی در چنین فضای روشنی خودنمایی می کنند و به چشم می آیند. 

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن
شرکت معماری دکوکو

2. تضاد دوست داشتنی سفید و مشکی 

وقتی احساس می کنید که جلوه و زیبایی مبلمان ها و وسیله های رنگ روشن تان دیگر آن قدر به چشم نمی آید، بهتر است با استفاده از رنگ مشکی آن ها را سر حال بیاورید و به آن ها اجازه خودنمایی بدهید. در عکس بالا که یکی از پروژه های شرکت معماری دکوکو را به شما نشان می دهد، نتیجه این کار را به خوبی به شما نشان می دهد. یک دیوار مشکی که می تواند به مبلمان های سفید جلوه ای متفاوت ببخشد.

شرکت معماری دکوکو
نمونه کارهای مختلف دکو کو
شرکت معماری دکوکو

3. کانترهایی به رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی خانه 

اگر فکر می کنید اشپزخانه تان ظاهری یکنواخت و تکراری پیدا کرده است، بهتر است با یک رنگ خاص که همان رنگ مشکی باشد، به جان خاص ترین عنصر کاربری اشپزخانه تان که همان کانتر باشد بیوفتید و آن را مشکی کنید و بعد هم از زیبایی منحصر به فرد ان لذت ببرید. مطمئن باشید این کانتر های مشکی کارشان را به خوبی بلد هستند. 

شرکت معماری دکوکو
استفاده از لوازم دکوراتیو در دکوراسیون داخلی
شرکت معماری دکوکو

4. دکوری های سیاه رنگ 

لوازم دکوری به خودی خود خاص و زیبایی بخش هستند، حالا فکرش را بکنید آن ها را با رنگی خاص به دکوراسیون داخلی خانه بیاورید، مثلا با رنگ مشکی. با این کار آن ها را در هر نقطه ای که بگذارید چشم ها به همان سمت می رود و می توانید به راحتی چشم های مهمان های تان را به هر طرفی که خواستید خیره کنید، نگران نباشید رنگ مشکی کارش را خوب بلد است. 

شرکت معماری دکوکو
نمونه کارهای مختلف دکو کو
شرکت معماری دکوکو

5. فرش های سیاه رنگ 

این ایده شاید کمی متعجب تان کند، اما به گفته کارشناسان و طراحان گروه معماری دکوکو، فرش های مشکی رنگ می توانند بستر مناسبی را برای مبلمان های خانه تان به وجود بیاورند. در ضمن آن ها دیر به دیر م کثیف می شوند، یعنی منظورمان این است که دیر به دیر کثیفی را نشان می دهند و همین می تواند نکته مثبتی باشد که شما را متقاعد کند که از ان ها در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید، البته قبول هم دارم که استفاده از آن ها نیاز به کمی جرات و جسارت دارد. 

شرکت معماری دکوکو
نشیمن متفاوت به سبک معاصر
شرکت معماری دکوکو

البته فرش ها می توانند با رنگ های دیگری مانند سفید که رنگی جذاب در کنار مشکی است ترکیب شوند و زیبایی آن را بیشتر کنند. خودتان می توانید در عکس بالا این را ببینید. 

شرکت معماری دکوکو
رنگ سیاه در طراحی فضای نشیمن
شرکت معماری دکوکو

6. کفپوش های مشکی 

شما می توانید به جای انتخاب فرش های سیاه کفپوش خانه تان را مشکی رنگ انتخاب کنید، این کفپوش ها می توانند ظاهری لوکس و سلطنتی به خانه تان ببخشند، مخصوصا اگر سطح آن ها براق باشد و نور را منعکس کند. زیبایی این کفپوش ها را فرش هایی به رنگ روشن تکمیل می کند. نمونه ای از این کار را می توانید در عکس بالا که یک پروژه اجرا شده گروه معماری دکوکو است ببینید. 

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون حمام ایرانی
شرکت معماری دکوکو

7. کاشی های سیاه در سرویس بهداشتی 

سرویس بهداشتی معمولا یکی از فضاهایی است که به دلیل مسائل بهداشتی همیشه رنگ های روشن دارد. اما گاهی این رنگ های روشن خسته کننده می شود و نیاز است که این روشنی یک برش خوب داشته باشد. برشی که به نوعی یک هیجان بصری هم محسوب شود. کاشی های مشکی می توانند این کار را برای تان انجام دهند. 

شرکت معماری دکوکو
کفپوش چوبی فضای باز در دکوراسیون بالکن
شرکت معماری دکوکو

8. مبلمان فضای بیرونی به رنگ مشکی 

مبلمان هایی که در فضای بیرونی استفاده می کنید هم می توانند رنگ مشکی داشته باشند، این مبلمان ها معمولا در مجاورت گرد و غبار و آلودگی هوا هستند و هر چه رنگ های آن ها تیره تر باشد دیرتر کثیفی و چرک مردگی را نمایان می کنند، پس شاید بد نباشد این بار کمی در مورد رنگ مبلمان های بیرونی تان بیشتر فکر کنید. 

برای دیدن نمونه کار های بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن گروه معماری دکوکو در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه