Chidaneh.com placeholder image

استخر بادی خانگی، آب تنی آسان و کم هزینه در خانه

به قلم: مژگان احمدی

به جرئت می توان گفت که داشتن استخر در این روزهای گرم تابستان یک نعمت بزرگ محسوب می شود! اما تعبیه استخر به دلایل گوناگون در همه ی آپارتمان ها و فضاهای مسکونی امروزی صورت نمی گیرد و گاهی الحاق آن به فضا هزینه های بسیاری را در بر می گیرد. اما اگر شما دوست دارید در این روزهای گرم تابستان یک استخر منحصر به فرد و کم جا برای خود فراهم کنید استخر بادی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. پس اگر می خواهید با انواع استخر بادی بیشتر آشنا شوید با چیدانه همراه شوید.

استخر بادی خانگی

استخرهای بادی معمولا از جنس پی وی سی است که با ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می شود. استخرهای بادی کوچک را می توانید در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید اما استخر بادی خانگی که معمولا برای اعضای خانواده تهیه می شود حتما باید در فضایی که به ابعاد استخر فشاری وارد نشود نصب کرد.

چوب و هنر
پمپ باد استخرهای بادی

استخرهای بادی توسط پمپ های باد دستی و یا برقی راه اندازی می شود. وسپس با آب درون آن را پر می کند، توجه داشته باشید که برای پر کردن آب این استخر ها به خصوص در ابعاد بزرگ در بحران کم آبی این روزها با آب شرب جایز نیست و بهتر است از آب چاه برای پر کردن آن ها استفاده نمایید.

استخر بادی بزرگسالان انواع گوناگونی دارد که می توانید آن ها را با توجه به ابعاد فضایی و نوع استفاده خود تهیه کنید. برخی از انواع این استخر ها مانند یک مبل دارای پشتی می باشد می توانید به سادگی در آن دراز بکشید و آرامش ازدست رفته ی خود را باز گردانید.

مطلب مرتبط: هزینه ساخت استخر خانگی، یک آب تنی بی دغدغه چقد میرزه؟

استخر بادی با عمق زیاد

استخر بادی با عمق زیاد

استخرهای بادی بر اساس نوع استفاده و ابعادشان دارای عمق های متنوعی هستند اما شما می توانید با توجه به فضای خود یک استخر بادی با عمق زیاد برای حیاط ویلا خود تدارک ببینید و در مواقع مورد نیاز آن را راه اندازی کنید و از داشتنش لذت ببرید.

استخر بادی کودکان

استخر بادی کوکان

بازی با آب یکی از دوست داشتنی ترین فعالیت هایی است که بچه ها را به وجد می آورد. استخر بادی کودکان بهترین هدیه ای است که می توانید به فرزندان خود بدهید. این استخر ها با طرح ها و رنگ های مختلف قابلیت منحصر به فردی مانند وزن کم، راه اندازی سریع کم جا بودن را دارند و به راحتی می توانید در فضای بیرونی خود مورد استفاده قرار دهید. 

استخر بادی کودکان

حتی می توانید آن ها را در ابعاد کوچکتر مانند وان بادی در حمام مورد استفاده قرار دهید ویا استخر بادی را با توپ پر کنید و آن را تبدیل به یک استخر توپ کودک کنید و از آن در فضای داخلی خود استفاده کنید.

قلعه بادی

استخر بادی کودکان انواع گوناگونی دارد که می توانید آن ها را با توجه به سن فرزندان خود انتخاب کنید به طور مثال ترکیب استخر و قلعه بادی می تواند یکی از انواع استخرهای منحصر به فرد برای فرزندان 5 تا 8 سال و یا حتی بالاتر محسوب می شود که می تواند مدت ها آن ها را سرگرم کند.

استخر بادی

نوع دیگری از بادی ها که غالبا به عنوان لوازم بازی در استخرهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرند تشک های بادی به شکل ها و طرح های مختلف می باشد. این تشک های بادی در مدل ها و ابعاد گوناگون برای همه ی سنین عرضه می شود که می توانید از آن ها برای لذت بردن بیشتر از محوطه ی استخر خود استفاده نمایید.

استخر بادی نوزادان

استخر بادی نوزادان معمولا عمق و ابعاد کمتری نسبت به سایر استخرهای بادی دارد به همین دلیل به راحتی می توانید از آن ها در فضای داخلی مانند اتاق خواب و یا حمام استفاده کنید. 

برای آن که در خانه تان یک استخر زیبا داشته باشید باید از اهالی فن و طراحان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. چیدانه در بخش طراحی استخر، سونا و جکوزی از زیر مجموعه اهالی فن لیست تعدادی از این متخصصین را برای شما گرد آوری کرده است که می توانید به آن جا سر بزنید و با دیدن نمونه کارهای گروه های مختلف بهترین آن ها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
zahrachavoshi021_31860 در تاریخ 26 تیر 1395
هعییی یادش بخیر بچه که بودم از اینا داشتم ... تابستون که میشد پر ابش می کردیم و کیف می کردیم توش

ثبت دیدگاه