Chidaneh.com placeholder image

تزیین درب اتاق، 23 ایده شیک و مقرون به صرفه!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

ترفندهای دکوراسیون: وقتی صحبت از تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی به میان می آید اکثرا تزیین گوشه و کنار خانه با وسایل مختلف و یا تزیین دیوار به ذهن ما می رسد اما می توانید به سادگی با تزیین درب ها چهره ی منحصر به فردی به دکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید. پیش تر در چیدانه ایده های تزیین درب ورودی منزل را با هم بررسی کرده ایم اما امروز می خواهیم ایده های تزیین درب اتاق را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید.

قالیشویی ادیب

حلقه تزیینی پشت در

تزیین درب اتاق با حلقه تزیینی

حلقه ی تزیینی پشت در معمولا برای ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد اما می توانید به سادگی این حلقه تزیینی را برای ورودی اتاق خواب خود در نظر بگیرید و طراوت را به فضای دکوراسیون داخلی خود هدیه کنید.

تزیین درب اتاق کودک

تزیین قاب درب اتاق خواب

یکی از ایده های تزیین درب اتاق، جلوه بخشیدن به فضای اطراف آن یعنی همان قاب در می باشد، این ترفند به سادگی می تواند فضای درب شما را تبدیل به یک نقطه ی کانونی و مرکز توجه نماید. از این ترفند به خوبی می تواند برای تزیین درب اتاق کودک خود استفاده کنید و ظاهر جذابی را برای ورود به اتاقش برای آن به وجود آورید. این ترفند شما می تواند استفاده از استیکر و یا یک نقاشی دیواری جذاب باشد.

تزیین درب اتاق

از استیکرهای دیواری علاوه بر آن که برای تزیین درب اتاق می توانید استفاده کنید با کمی خلاقیت می تواند به قاب درب شما جلوه ی منحصر به فردی ببخشد و فضای دکوراسیون شما را دلپذیر تر نماید.

تزیین درب اتاق

برای اتاق خواب های کوچک می توانید قاب درب اتاق را با شلف ها بپوشانید و برای خود درب از یک رنگ جذاب و خیره کننده استفاده کنید، با این ترفند ساده علاوه بر ایجاد فضای بیشتر برای جای دادن لوازم خود تزیین خیره کننده ای برای درب اتاق خود خواهید داشت.

 تزیین درب اتاق کودک

در تزیین درب اتاق کودک می توانید همانند تصویر از قاب اطراف درب تزیین خود را شروع کنید و چهره ی قهرمان محبوبش را به فضای اتاقش خود هدیه کنید.

 تزیین درب اتاق خواب عروس

استفاده از عکس های خاطر انگیز هم می تواند جلوه ی خاصی به فضای قاب درب شما ببخشد کافی است این عکس ها را در اندازه های مختلف چاپ نمایید و کنار هم اطراف قاب درب خود نصب کنید و ظاهر منحصر به فردی بهدکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید. این ایده می تواند بهترین تزیین درب اتاق خواب عروس باشد.

تزیین درب اتاق

تزیین درب اتاق با رنگ

استفاده از رنگ های خاص همواره یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های تغییر دکوراسیون محسوب می شود. می توانید به سادگی با تغییر رنگ درب اتاق چهره ی منحصر به فردی به دکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید. این رنگ ها می تواند رنگ های شاد و تاثیر گذار در فضای داخلی شما باشد.

سعی کنید در انتخاب رنگ ها از رنگ های شاد و خیره کننده که با دکوراسیون شما هماهنگی دارند استفاده نمایید. تا بتواند جلوه ی منحصر به فردی را در دکوراسیون به و جود آورد.

تزیین درب اتاق

حتی می توانید از دو رنگ مکمل برای تزیین درب اتاق خود استفاده نمایید، کافی است ترکیب رنگ های خیره کننده را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و از زیبایی آن در فضای دکوراسیون خود انتخاب نمایید.

تزیین درب اتاق کودک

می توانید خلاقیت خود را در تزیین درب اتاق بیشتر به کار ببرید و به جای رنگ کردن تمام بخش های در همانند تصویر تنها قسمت بازشو درب را به رنگ خاص رنگ آمیزی کنید و جلوه منحصر به فرد و خیره کننده ای به فضای دکوراسیون خود ببخشید.

تزیین درب اتاق

تزیین درب اتاق با تایپوگرافی ها

با استفاده از تایپوگرافی ها به سادگی می توانید جلوه ی منحصر به فردی به درب اتاق خود ببخشید. این فونت ها می تواند یک جمله ی دعوت کننده، یا هشدار دهنده در غالب فانتزی باشد.

تزیین درب اتاق ب استیکر

تایپوگرافی ها را می توانید در ترکیب با یک استیکر بامزه برای تزیین درب اتاق خود انتخاب کنید و جلوه ی منحصر به فردی به فضای داخلی خود ببخشید.

تزیین درب اتاق کودک

حتی می توانید تزیین درب اتاق کودک خود را با تایپوگرافی های بامزه و یک رنگ خاص منحصر به فردتر کنید و ظاهر متفاوتی به دکوراسیون خود ببخشید.

تزیین درب اتاق کودک

تایپوگرافی های شما می تواند متغییر هم باشد! سطح درب اتاق خود را تبدیل به یک برد گچی کنید و روزانه تزیین آنرا تغییر دهید و ظاهر آن را با روزمرگی های خود هماهنگ کنید.

تزیین درب اتاق

با استفاده از کاغذ دیواری های تایپوگرافی شده می توانید سطح درب اتاق خود را بپوشانید و تزیین مقرون به صرفه و جذابی برای درب اتاق خود در نظر بگیرید.

تزیین درب اتاق

تزیین درب اتاق با خطوط هندسی

خطوط هندسی بهترین و متنوع ترین ایده ها را برای تزیین درب اتاق در اختیار شما قرار می دهند، کافی است کمی خلاقانه به آن ها نگاه کنید.

تزیین درب اتاق

می توانید خطوط هندسی را تبدیل به اشکال هندسی نمایید و با کمک آن ها درب  اتاق خود را تزیین نمایید و ظاهر منحصر به فردی به آن ببخشید.

تزیین درب اتاق

با استفاده از خطوط هندسی می توانید یک بافت ایجاد نمایید و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید .

تزیین درب اتاق

گاهی نیاز نیست همه ی سطح درب اتاق خود را با طرح های هندسی بپوشانید می توانید با تاکید بر بخش های خاصی همانند تصویر یک تزیین مینیمال و ساده برای درب اتاق خود داشته باشید.

تزیین درب اتاق کودک

توجه نمایید که خطوط و احجام هندسی تنها منحصر به خطوط و احجام زاویه دار نمی باشد. به سادگی می توانید سطح درب خود را با تکرار نقاط دایره شکل تزیین کنید. این ایده برای تزیین درب اتاق کودک بسیار جذاب خواهد بود.

تزیین درب اتاق

همان طور که در تصویر می بینید در تزیین درب اتاق این فضا به خوبی از خطوط ساده ی عمودی و افقی استفاده شده و دکوراسیون خلاقانه ای را به وجود آورده است.

تزیین درب اتاق

خلاقیت بیشتری به خرج دهید و با استفاده از خطوط هندسی و رنگ های متضاد یک طرح خاص مانند تصویری از یک پیانو را برای اتاق خواب خود خلق کنید و توجه همه را به تزیین درب اتاق خود جلب نمایید.

تزیین درب اتاق

حتی می توانید با استفاده از خطوط هندسی و منحنی های متعدد یک طرح زیبا همانند طرح های اسلیمی برای درب خود ایجاد کنید و چهره ی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید.

برای انجام تغییرات کوچک و بزرگ در دکوراسیون منزل و محل کارتان می توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه