Chidaneh.com placeholder image

عجیب ترین دکوراسیون های داخلی با کفپوش سه بعدی!

به قلم: تحریریه چیدانه

کف: انتخاب یک کفپوش مناسب تا حد زیادی تاثیر مستقیم بر ظاهر دکوراسیون داخلی شما خواهد داشت. کفپوش ها را می تواند متناسب با سبک های دکوراسیونی خود انتخاب کنید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی خود ببخشید. کفپوش سه بعدی یکی از گونه های منحصر به فرد کفپوش هاست که امروزه طرفداران بسیاری را در دنیا پیدا کرده است و ظاهر متفاوت و باورنکردنی به دکوراسیون فضای داخلی شما می بخشد با چیدانه همراه باشید تا با هم مدل کفپوش سه بعدی را در فضاهای مختلف بررسی کنیم.

مدل کفپوش سه بعدی

تابلو فرش ریحان

کفپوش سه بعدی چیست؟

کفپوش سه بعدی در واقع نوآوری یک شرکت از دبی است که امروزه شهرت جهانی پیدا کرده است. این کفپوش ها ابتدا برای فضاهایی مانند لابی ها، هتل ها، مراکز خرید و ادارات مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته طرفداران بسیاری به خود جذب کرد به نحوه ای که امروزه در بیشتر فضاهای دکوراسیون های داخلی از آن ها استفاده می شود.شما می توانید از کفپوش ها در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، حمام ها و حتی فضاهایی مانند نشیمن خود از آن ها استفاده نمایید!

کفپوش سه بعدی اپوکسی

روش اجرا کفپوش سه بعدی

روش اجرا کفپوش سه بعدی اپوکسی به این صورت است که تصاویر مربوطه با دستگاه های حرفه ای پرینت می شود سپس تصاویر را کف محل مورد نظر می چسبانند و در نهایت سطح آن  را با چند لایه لاک الکل و اپوکسی پوشش می دهند. بنابراین مهم نیست که ابعاد فضای شما چقدر است این تصاویر و اشکال را می توانید متناسب با محل خود اجرا کنید و حس و حال سه بعدی را در فضای داخلی خود اجرا نمایید.

کفپوش سه بعدی

مزایای کفپوش سه بعدی

از مزایای استفاده از کفپوش سه بعدی می توان به ضد خش بودن، سهولت در نظافت، قابلیت بالای هدایت حرارت و نصب سیستم های گرمایش از کف، و ثابت ماندن نقوش و رنگ های آن و… اشاره کرد.

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون ورودی

لابی، ورودی و راهروها بهترین فضا برای استفاده از کفپوش های سه بعدی هستند و می تواند فضای مرده و کسل کننده این بخش را تبدیل به یک فضای هیجان انگیز و باورنکردنی و سرگرم کننده کند بنابراین اگر برای دکوراسیون ورودی خود کفپوش سه بعدی را در نظر گرفته اید باید به شما بگویم که انتخاب منحصر به فردی داشته اید.

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون نشیمن

پیش از انتخاب کفپوش های سه بعدی برای هر فضایی توجه داشته باشید که این کفپوش ها به لحاظ فرم  و ماهیتی که دارند غالبا دارای خطوط بسیار و طرح های شلوغ می باشند بنابراین بسیار مهم است که در فضاهایی با جزییات کمتر مورد استفاده قرار بگیرند. به طور مثال اگر می خواهید از یک کفپوش سه بعدی برای فضایی مانند نشیمن خود استفاده کنید، بهتر است ابعاد فضای شما بالا و مبلمان آن ساده و بدون طرح باشد تا مانع از ایجاد اغتشاش بصری در دکوراسیون منزل شما شود.

کفپوش سه بعدی اپوکسی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون آشپزخانه

همان طور که گفته شد در فضاهایی دارای جزییات زیاد بهتر است از کفپوش سه بعدی استفاده نکنید اما می توانید از کفپوش سه بعدی با تم ساده تر که فضای شما را گرفته و شلوغ نمی کند به سادگی برای فضاهای پر رفت و آمد و شلوغ مانند آشپزخانه ها استفاده نمایید.

کفپوش سه بعدی

شاید شما هم شیفته ی یک جزیره ی رویایی باشید و دلتان می خواهد که آن را به فضای داخلی خود بیاورید پس می توانید بخشی از فضای داخلی خود مانند دکوراسیون آشپزخانه خود را همانند تصویر با طرحی از آن رویایی کنید.

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون اتاق خواب

شاید انتخاب کفپوش سه بعدی برای فضایی مانند دکوراسیون اتاق خواب کمی غیرمتعارف باشد اما همان طور که گفته شد اگر جزییات فضای شما کم باشد یا به اصطلاح دکوراسیون شما خلوت باشد کفپوش های سه بعدی می تواند فضای شما را بسیار منحصر به فرد و باورنکردنی کند.

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون سرویس بهداشتی

بیشترین کاربرد کفپوش های سه بعدی در فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی می باشد که ظاهر شگفت انگیز و باورنکردنی به آن می بخشد، توجه داشته باشید که می توانید از کفپوش سه بعدی به عنوان بخشی از فضای کف استفاده کنید درست همانند تصویر، با این کار می توانید ظاهر واقعی و شفاف تری به کفپوش فضای سرویس بهداشتی و یا حمام خود ببخشید.

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه