Chidaneh.com placeholder image

میز تحریر پسرانه جدید، مدل‌های شیک کودک و نوجوان

به قلم: یاسمین ثریا

به دنبال مدل‌های میز تحریر پسرانه جدید می‌گردید؟  کم کم به روز های آخر سال تحصیلی نزدیک‌تر می‌شویم و بوی پاییز همه جا را پر خواهد کرد. فصل بازگشایی مدارس در راه است و باید به فکر نظم و ترتیب دادن به کارهای کودکان دانش آموزمان باشیم. یکی از مهمترین نکات برای دانش آموزان داشتن فضایی در اتاق شان است که بتوانند در آن به راحتی به مطالعه بپردازند. میز تحریر کوچکی برای نوشتن تکالیف و البته راه حل هایی برای حفظ نظم و جذابیت آن فضا برای کودکان! قبلا با شما از دکوراسیون اتاق کودک برای فصل مدرسه صحبت کرده ایم. در این مطلب از چیدانه می خواهیم به پیشواز مهرماه برویم و فضایی جذاب و دلپذیر را فراهم کنیم تا کودکان دانش آموز به درس خواندن در خانه بیشتر علاقمند شوند. ایده های ما را دنبال کنید و نتایج مثبت آن را ببینید.

میز تحریر پسرانه جدید
میز تحریر پسرانه جدید

مدل‌های میز تحریر پسرانه جدید

میز تحریرهای پسرانه جدید، عموما مدرن هستند؛ چه فرزندتان هنوز کودک است؛ چه نوجوان و جوان! برخی افراد تصور می‌کنند؛ کلاسیک ساختن اتاق کودک سبب، شیک و لوکس شدن اتاق می‌شود. این تصور چندان با روحیه پرانرژی پسرها، سازگار نیست. بنابراین توصیه می‌‌کنیم سبک مدرن را برای میز تحریر پسرانه جدیدی که قصد خریدش را دارید، انتخاب کنید.

چوب و هنر
  • میز تحریر پسرانه ساده
  • میز تحریر پسرانه پایه سنجاقی
  • میز تحریر پسرانه قفسه دار

مطلب پیشنهادی: صندلی میز تحریر جدید نشان‌مان بده، چیدانه!

میز تحریر پسرانه جدید

رنگ میز تحریر پسرانه شیک، چی مده؟

با توجه به مدرن بودن میز تحریرهای پسرانه جدید، رنگ‌های شیک بازار برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌های کلان‌شهرها، عموما در این موارد خلاصه می‌شوند:

  • سفید
  • مشکی
  • طوسی
  • آبی
  • سورمه‌ای

مطلب پیشنهادی: یک آلبوم پر از دیزاین اتاق پسرانه شیک!

میز تحریر پسرانه شیک
میز تحریر پسرانه شیک

چرا رنگ خنثی برای میز تحریر پسرانه بهتره؟

توجه کنید که پسرتان روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و دوست دارد، سلیقه خود را وارد اتاقش کند. یک رنگ میز تحریر پسرانه خنثی، به رنگ‌هایی که در بالا اشاره کردیم؛ کلی مزیت دارد:

1- قدیمی نمی‌شود. 

2- با اکسسوری‌های ساده رنگی دلخواه، ست می‌شود.

3- اتاق را کوچک جلوه نمی‌دهد.

4- با سلیقه پسرها جور است.

مطلب پیشنهادی: مدل‌های روتختی پسرانه را از اینجا بردارید.

میز تحریر پسرانه شیک
میز تحریر پسرانه شیک
میز تحریر پسرانه کودک
میز تحریر پسرانه کودک

کاربری میز تحریر پسرانه: مطالعه یا گیم؟

هنگام خرید میز تحریر پسرانه نوجوان یا کودک باید ببینید، که فرزندتان بیشتر قرار است چه استفاده‌ای از آن ببرد؟

  • میز گیم
  • میز مشق نوشتن
  • میز کار هنری
  • میز مطالعه

مطلب پیشنهادی: اتاق گیمینگ را چطوری دکور کنیم؟

 

میز تحریر پسرانه کودک
میز تحریر پسرانه کودک
میز تحریر پسرانه مدرن

میز تحریر پسرانه کودک چه شکلی خوشگله؟

معمولا میز تحریرهای پسرانه کودک، کوچک و کم‌ارتفاع هستند؛ اما می‌توانید از همان ابتدا میزی بخرید که با تخت پسرتان ست باشد. به این ترتیب چند سال بعد لازم نیست آن را عوض کنید. همچنین استفاده از میز تحریرهای قفسه‌دار هم برای چیدمان اسباب‌بازی، کتاب و لوازم مورد علاقه فرزند کوچک‌تان انتخاب خوبی است.

مطلب پیشنهادی: تخت سرسره‌دار، برای بچه‌دارها لازمه؟

میز تحریر پسرانه مدرن

میز تحریر پسرانه کودک، طرح کارتونی

اگر بودجه کافی برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان دارید؛ می‌توانید برای دوران کودکی او میز تحریر پسرانه با تم انیمیشن، بخرید اما در صورتی‌که بودجه‌تان محدود است؛ یک میز تحریر ساده بخرید و با عروسک و اکسسوری کارتونی، آن را تزیین کنید.

میز تحریر پسرانه مدرن

مدل میز تحریر پسرانه نوجوان، چی باشه؟

میز تحریرهای نوجوان برای پسرها، معمولا به سبک مینیمال است. یعنی دیگر خبری از شلوغی و قفسه‌های خیلی جادار نیست. پسرها از سنین متوسطه دوست دارند با لپ‌تاپ‌شان سرگرم باشند؛ معمولا هم مانند دخترها خرده‌ریز ندارند. خودشان و یک لپتاپ هستند و شاید یک کوله. 

مطلب پیشنهادی: خانه‌مان جا ندارد! میز تحریر کم‌جا دارید؟

میز تحریر پسرانه مدرن
میز تحریر پسرانه چوبی
میز تحریر پسرانه چوبی

ست میز تحریر پسرانه با تخت خواب، کار درستیه؟

برخی والدین، دوست دارند برای سنگ تمام گذاشتن در دکوراسیون اتاق پسرشان، تخت و کمد او را ست بگیرند. در مواردی تخت و کمد با میز تحریر طوری طراحی می‌شوند؛ انگار که به هم متصل‌اند. مثلا در طبقه بالا تخت قرار دارد و زیر آن میز تحریر و کمد و دراور، تعبیه می‌شود. این ایده برای خانه‌های کوچک خوب است اما طراحی‌ اصولی آن کمی خرج بر می‌دارد. اگر فرزندتان کوچک است؛ این کار را نکنید. این طراحی انحصاری را برای ست تخت و میز تحریر پسرانه در دوران نوجوانی، بگذارید تا سلیقه فرزندتان هم در طراحی اتاقف دخیل باشد.

میز تحریر پسرانه چوبی
میز تحریر پسرانه با قیمت
میز تحریر پسرانه با قیمت
میز تحریر پسرانه با قیمت
میز تحریر پسرانه با قیمت
میز تحریر پسرانه با قیمت

میز تحریر پسرانه جوان چی مده؟

میز تحریرهای پسرانه جوان‌ معمولا ساده و مینیمال هستند؛ از دیوار پشت میز تحریر برای نصب ایده‌ها و طرزفکرها به کار گرفته می‌شود. همچنین آقاپسرهای جوان، عکس‌هایی که دوست دارند را به اطراف میز تحریرشان نصب می‌کنند. در این سن استفاده از شلف نیز میان پسرها، خیلی مد است.

مطلب پیشنهادی: میز تحریر مدرن، برای آقا پسرهای جوان!

میز تحریر پسرانه جوان
میز تحریر پسرانه جوان
میز تحریر پسرانه جوان
میز تحریر پسرانه جوان

میز تحریر پسرانه ساده جوان و انتخاب شلف

معمولا پسرها دوست دارند سلیقه مردانه خود را وارد اتاق خودشان کنند؛ برای چیدمان لوازم شخصی می‌توانید انواع شلف دیواری را برای بالای میز تحریر مینیمال او پیشنهاد بدهید.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل‌های شلف دیواری را در این آلبوم ببینید.

میز تحریر پسرانه جوان
میز تحریر پسرانه جوان
میز تحریر پسرانه جوان

 

در پایان

اگر به دنبال میز تحریر پسرانه جدید برای کودک یا نوجوان هستید، سری به اهالی فن چیدانه بزنید؛ نمونه کارهای آنها را ببینید؛ سپس از سامانه ثبت سفارش، درخواست خود را مطرح کنید؛ کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه