Chidaneh.com placeholder image

10 ایده جذاب تایپوگرافی در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: این روزها تایپوگرافی ها در دنیای طراحی و مد مطرح بسیار شده اند، دنیای دکوراسیون و طراحی های داخلی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و هر روز شاهد ایده های تازه و خلاقانه برای مهمان کردن تایپوگرافی های گوناگون در دکوراسیون ها هستیم با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های جالب تایپوگرافی در دکوراسیون را بررسی کنیم.

مهسا مجیدی
اتاق نشیمن مدرن در ساختمان مسکونی عمید 2
مهسا مجیدی

سرویس خواب بالسا

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:اشعار

تایپوگرافی در کوراسیون منزل شما به سادگی می توانید بخشی از اشعار، ضرب المثل ها و یا جملات مورد علاقه شما باشند، کافی است استیکر یکی از این اشعار دوست داشتنی را برای دیوار خود انتخاب کنید و هر روز از مرور آن ها لذت ببرید.

آتلیه معماری و محوطه سازی اردیبهشت
تزیین دیوار با تایپوگرافی در دکوراسیون منزل ایرانی
آتلیه معماری و محوطه سازی اردیبهشت

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:خوشنویسی

اگر دست خط زیبایی دارید، بهترین ایده برای داشتن یک تایپوگرافی دوست داشتنی همان دست خط شماست! حتی می توانید از یک خوشنویس کمک بگیرید و از او بخواهید جملات انرژی بخش، اشعار خاطره انگیز را برای شما خوشنویسی کند و دیوارهای خود را با آن تزیین کنید.

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:قاب

قاب کردن نقل قول ها و جملات ماندگار قهرمانان زندگی شما می تواند یک تایپوگرافی منحصر به فرد باشد، می توانید یک عبارت ساده و کوتاه را در چند تابلو مینیمال قاب بگیرید و به دیوار خود بیاوزید و هر روز با مرور آن انرژی بگیرید.

تایپوگرافی

یک قاب ساده و بزرگ با یک تایپوگرافی کوتاه می توانید ظاهر مینیمال و خاصی به فضای اتاق خوابتان ببخشید، پس بهترین جمله کوتاهی را که شنیده اید برای قابتان انتخاب کنید و منحصر به فرد باشید!

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:تخته سیاه

اگر دوست دارید تایپوگرافی در دکوراسیون منزل تان متغییر باشد و جملات آن را هر روز مطابق با حال و هوایتان تغییر دهید، استفاده از یک تخته سیاه برای شما بهترین گزینه محسوب می شود، می توانید آن را برای اتاق خواب یا حتی آشپزخانه ی خود تهیه کنید و یادداشت های خود را روی آن ثبت کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید.

تایپوگرافی در دکوراسیون

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:کاشی کاری

حتی می توانید کاشی کاری های خود را تبدیل به یک نمونه تایپوگرافی کنید! برای این منظور کافی است از یک متخصص کمک بگیرید و تایپوگرافی خلاقانه و متفاوتی برای فضای حمام و یا سرویس بهداشتی خود خلق کنید.

تایپوگرافی

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:استیکر

از تایپوگرافی هایی به سبک کتاب های مصور و کمیک برای سرزنده تر کردن فضای اتاق خواب خود و یا اتاق کودکتان استفاده کنید و ظاهر خلاقانه و منحصر به فردی به آن ببخشید، به راحتی می توانید استیکر های این تایپوگرافی ها را در بازار پیدا کنید .

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:کاغذ دیواری

با کمک کاغذ دیواری های تایپوگرافی شده به راحتی می توانید بخشی از نقطه ی کانونی دکوراسیون خود مانند دیوار پشت تلویزیون و یا شومینه خود را تزیین کنید، در انتخاب سایر جزییات این فضا دقت بیشتری داشته باشید تا هماهنگی مطلوب در فضایتان ایجاد شود.

تایپوگرافی

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:پارچه 

با استفاده از پارچه های خوش نویسی شده و یا تایپوگرافی شده که امروزه بسیار پر طرفدار است می توانید تایپوگرافی ها را مهمان خانه های خود کنید، اما توجه داشته باشید این تایپوگرافی ها باید به صورت محدود در فضا ایجاد شود به طور مثال برای یک تک مبل و یا چند کوسن تا ظاهر فضای نشیمن شما را شلوغ نکند و تاثیر خود را در فضای داخلی تان بگذارد.

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل

تایپوگرافی در دکوراسیون منزل:آویز

یک ایده و دست سازه ی خلاقانه دیگر با کمک تایپوگرافی ها همین آویز خلاقانه است که می توانید آن را با کمک یادداشت های محبت آمیز و یا خلاقانه خود تزیین کنید حتی می توانید آن را کاربردی تر کنید و از آن به عنوان یک لوستر استفاده کنید ولذت ببرید.

اگر به دنبال ایده های کوچک برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود، متناسب با شرایطتان هستید می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما، کارشناسان و اهالی فن چیدانه در میان بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه