Chidaneh.com placeholder image

برگزاری جشن های آخر تابستان با 10 ایده مقرون به صرفه!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: به جراعت می توان گفت که فصل تابستان یکی از دوست داشتنی ترین فصل ها به خصوص برای بچه ها می باشد. کم کم به روزهای پایانی این فصل دوست داشتنی نزدیک می شویم و شاید شما هم به فکر برنامه ریزی برای یک شب نشینی تابستانه و ایجاد خاطرات خوش در کنار عزیزانتان هستید. اگر چنین است پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های برگزاری جشن های آخر تابستان را مرور کنیم و برای به یادماندنی ترین تابستان خود برنامه ریزی کنید، با ما همراه باشید. 

سرویس خواب بالسا

1. برگزاری جشن های آخر تابستان: استفاده از فضای باز

شب های تابستان به جهت طولانی بودن بهترین زمان برای بیرون رفتن و لذت بردن از فضای بیرونی است. پس بهتر است اگر می توانید مهمانی خود را در فضای بیرونی برگزار کنید برای این منظور به تنها عنصری که نیاز دارید یک میز بزرگ و فضای کافی برای رفت و آمد است. دست به کار شوید و به حیاط خود سر و سامان ببخشید.

2. برگزاری جشن های آخر تابستان: یخدان بسازید!

جشن های آخر تابستان بدون نوشیدنی های خنک اصلا معنا ندارد! شما می توانید برای خنک نگه داشتن بطری نوشیدنی های خود از یخدان های قدیمی استفاده کنید و اگر در دسترس ندارید به سادگی با کمک یک جعبه و یک نایلون پلاستیکی همانند تصویر یک یخدان ساده خودتان بسازید و با این ترفند ساده تمام زمان مهمانی نوشدنی خنک در اختیار داشته باشید.

3. برگزاری جشن های آخر تابستان: ایجاد سایبان

اگر مهمانی شما در ساعات اولیه عصرگاهی برگذار می شود پس برای فضای بیرونی خود حتما سایبان در نظر بگیرید،علاوه بر انواع سایبان های موجود در بازار با استفاده از برگ های کاه روی سقف به سادگی می توانید مانع از تابش نامطلوب نور خورشید و خنک نگاه داشتن فضای خود شوید. مطلب کدام سایبان برای فضای بیرونی شما مناسب است؟ در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

4. برگزاری جشن های آخر تابستان: شمع آرایی

هیچ مهمانی بدون تزینات و شمع آرایی معمنا پیدا نمی کند برای جشن های تابستانه خود از ایده های ساده ی تزیینات و شمع آرایی استفاده کنید،استفاده از شیشه های ساده مربا و شمع های وارمر شناور می تواند ایده های ساده و مقرون به صرفه ای برای یک تزیتنات دوست داشتنی باشد.

5. برگزاری جشن های آخر تابستان: گل آرایی

برای گل آرایی میز شام و یا پذیرایی خود بهترین ایده استفاده از بطری های نوشابه است، درست همانند تصویر چند شاخه گل ساده را در ردیف های شیشه های باریک و بلند قرار دهید و زیبایی خاصی به فضای مهمانی خود ببخشید.

6. برگزاری جشن های آخر تابستان: از مهمانان کمک بگیرید!

یک جشن خوب و صمیمی بدون همهمه و قهقهه مهمانان برگذار نمی شود. از عزیزانتان بخواهید در روند برگزایی مهمانی و انجام کارهای کوچک به شما کمک کنند و لحظات فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان بسازید.

7. برگزاری جشن های آخر تابستان: تزیین فضای بیرونی

علاوه بر تزیینات میز غذا خوری و یا پذیرایی به فکر تزیین فضای بیرونی خود نیز باشید برای این می توانید از فانوس های بامزه و یک تابلو خوش آمد گویی استفاده کنید و محوطه ی دلپذیری برای جشن آخر تابستان خود بسازید.

8. برگزاری جشن های آخر تابستان: پذیرایی سالم

از مهمانانتان با نوشیدنی ها و خوراکی های دست ساز و سالم پذیرایی کنید، پذیرایی شما می تواند شامل یک نوشیدنی خنک سنتی و یا میوه های کوکتل شده باشد، کوکتل کردن میوه ها ایده ی بسیار خوبی برای جشن ها و مهمانی ها محسوب می شود چرا که کمتر کسی علاقه به پوست کندن میوه وسط یک جشن پر جنب و جوش را دارد پس اسباب آسایش مهمانانتان را فراموش نکنید.

9. برگزاری جشن های آخر تابستان: چیدمان میز

چیدمان میز شام برای میزبان تمام عیار بودن را پیش تر در چیدانه با شما بازگو کرده ایم،سری به آن بزنید و ایده های آن را برای جشن آخر تابستان خود نیز در نظر بگیرید.

10. برگزاری جشن های آخر تابستان: ایجاد فضاهای مختلف

در هر مهمانی و جشن نسبتا بزرگی به طور طبیعی مهمانان بسته به سن و جنسینت به گروه های کوچک تری تقسیم می شوند، پس در طراحی فضای بیرونی خود این موارد را نیز در نظر بگیرید و برای گروه های مختلف فضاهای متنوعی را در نظر بگیرید. 

به ما بگویید….
شما برای برگزاری جشن های آخر تابستان خود چه ایده هایی دارید…..؟سوالات و مشکلات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Houzz |مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه