Chidaneh.com placeholder image

گیاهان آپارتمانی را به حمام و سرویس بهداشتی مهمان کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

گیاهان خانگی: هوای مرطوب موجود در حمام ها بهترین محیط را برای رشد گیاهان آپارتمانی فرآهم می کند، علاوه بر آن محیط دلپذیری را برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما به وجود می آورد. پس اگر از نور طبیعی در فضای حمامتان برخوردار هستید و تمایل دارید با کمک گیاهان آپارتمانی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود را منحصر به فرد کنید با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم بهترین گیاهان آپارتمانی برای حمام را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید. 

گیاهان آپارتمانی

چوب و هنر

گیاهان آپارتمانی متفاوت در حمام

با انتخاب دو گیاه آپارتمانی متفاوت برای فضای حمام و سرویس بهداشتی تان می توانید تعادل و تاثیر بیشتری را در فضای خود ایجاد نمایید، توجه داشته باشید که این دو گیاه بهتر است به لحاظ شرایط نگهداری با هم یکسان باشند برای انتخاب چنین گیاهانی از یک متخصص کمک بگیرید تا همیشه در فضای حمام شما بدرخشند.

گیاهان آپارتمانی حمام

گیاهان آپارتمانی مناسب برای حمام کوچک

گیاهان آپارتمانی را با دکوراسیون حمامتان هماهنگ کنید. انتخاب چنین گیاهان برای حمام های کوچک بسیار هوشمدانه است چرا که برگ های این گیاه به سمت بالا رشد می کند پس برای کنج های کوچک فضای حمام شما گزینه ی منحصر به فردی است. 

گیاهان خانگی

گیاهان آپارتمانی تزئینی در حمام

برای گیاهان آپارتمانی خود کلاهک شیشه ای تهیه کنید و ظاهر بامزه ای به آن ببخشید. با این راه حل ساده می توانید فضایی مانند گلخانه را برای آن ها شبیه سازی کنید، اما توجه داشته باشید که برای این کار حتما از متخصص کمک بگیرید تا به شما گیاهان مناسب برای این کار را معرفی کند.

گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی گل دار در حمام

گل ارکیده یکی از زیباترین و البته نسبتا گران است که زیبایی منحصر به فردی در هر فضایی به وجود می آورد، فضای حمام نیز به دلیل داشتن رطوبت بالای و هوای نسبتا گرم و مرطوب فضای مناسبی برای آن محسوب می شود در صورتی که در کنار این شرایط نور کافی و طبیعی نیز دارا باشد. 

گیاهان حمام

گیاهان آپارتمانی آویزی در حمام

گیاهان آپارتمانی آویزی بهترین گزینه برای حمام های کوچک محسوب می شوند، گیاه پوتوس یکی از بهترین گزینه ها برای این مورد محسوب می شود، در مطلب گیاهان پیچکی، تصفیه کننده هوا و زینت بخش دکوراسیون منزل می توانید اطلاعات بیشتری از این گیاه بدست آورید. 

گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی خاص در حمام

گلدان های خود را تبدیل به یک المان منحصر به فرد در فضای حمام و سرویس بهداشتی خود کنید، همان طور که در تصویر می بینید با کمک گلدان های شیشه ای بلند و سنگ ریزه های سفید می توانید از گیاهان آپارتمانی خود به عنوان یک المان تزئینی خاص استفاده نمایید. 

گیاهان مناسب حمام

دیوار سبز در حمام 

با نصب و راه اندازی یک دیوار سبز در فضای حمام تان می توانید، احساس طبیعت را در فضای حمامتان به وجود آورید. با دیوار سبز طراوت را به دکوراسیون منزل خود بیاورید! مطلبی است که می تواند در این زمینه اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. 

گیاهان خانگی

گیاهان آپارتمانی پهن برگ در حمام 

با انتخاب گیاهان پهن برگ و ساقه دار می توانید حس و حال یک جنگل سر سبز را مهمان حمام و فضای سرویس بهداشنی خود کنید. حتی می توانید از آن ها برای کور کردن دید همسایه به فضای حمامتان استفاده کنید و از داشتنش لذت ببرید. 

گیاهان آپارتمانی

گلدان مناسب برای حمام 

انتخاب گلدان مناسب برای گیاهان آپارتمانی خود را فراموش نکنید، این گلدان ها باید مقاوم به شرایط مرطوب فضای حمام باشند تا همیشه طراوت و تازگی روزهای اول را در فضای حمام شما به نمایش بگذارند. 

گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی ساقه دار در حمام

وقتی فضای حمام شما متشکل از چوب و بتن است برای ایجاد تعادل در فضا بهتر است از گیاهان آپارتمانی کمک بگیرید. یک گیاه آپارتمانی با برگ های نسبتا بلند اما فاقد زاویه می تواند در چنین فضایی به خوبی بدرخشد. 

اگر شما هنوز نمی دانید گلدان انتخابی شما برای فضای حمامتان مناسب است یا نه؟! تصویر گلدان و فضای مدنظرتان را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید تا مشاوران چیدانه شما را در این موضوع راهنمایی کنند. 

منبع: Houzz |مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
سوسن قادری در تاریخ 24 تیر 1396
سلام و خسته نباشید دوستان گرامی، دست همگی شما درد نکنه! آدم وقتی این مطلب رو در مورد استفاده از گیاهان طبیعی در حمام میخونه، حس خوب پاکیزگی و تازگی و خنکی میکنه و بسیار هم عالیه. من شما عزیزان رو نمیدونم، ولی ما در حمام خونه خودمون خیلی آب میریزیم و اصولا هفتگی یک بار هم از سقف تا کف رو می‌شوییم. پس چطور میشه تو این حموم گیاه زنده نگه داشت (اتفاقا یکی از دغدغه‌های من همین گذاشتن گیاه برگ سبز در حمامه که عملی نشده تا الان!). این ایده برای حمام‌های خارجی که حتی کفشون رو موکت می‌کنند یا فرش می‌اندازند و سالی یک بار هم آ ب به کف حموم نمی‌زنند، صدق میکنه. به هر حال که مرسی از پیشنهاد این ایده و اگر دوستان عزیز میتونن به من در انجام این ایده کمک کنن، استقبال میکنم و سپاسگزار خواهم شد.

ثبت دیدگاه