Chidaneh.com placeholder image

12 ایده تزئین درب ورودی آپارتمان!

به قلم: تحریریه چیدانه

ورودی: فکرش را بکنید خسته و کوفته از سر کار به خانه برگشته اید، اما با دیدن درب ورودی خانه تان که به زیبایی هر چه تمام تر تزیین شده است، همه آن خستگی ها را فراموش می کنید. راه های زیادی برای تزیین درب ورودی آپارتمان وجود دارد که در این مطلب ما قصد داریم 12 تا از آن ها را به شما نشان دهیم، پس با چیدانه تا انتهای این مطلب دوست داشتنی همراه باشید، تا ببینیم برای درب ورودی آپارتمان چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. 

چوب و هنر

تزئین درب ورودی آپارتمان: استفاده از وسایل عتیقه 

اگر از طرفداران لوازم دکوری آنتیک هستید، می توانید از آن ها برای تزئین درب ورودی آپارتمان تان استفاده کنید. به طور مثال یک دوربین آنتیک و قدیمی می تواند برای این کار مناسب باشد. یکی از آن ها را انتخاب کنید و داخل آن را با گل های تازه و شاداب پر کنید، می تواند در داخل دوربین یک اسفنج هم قرار دهید، آن را خیس کنید و گل ها خود را برای مدت بیشتری تازه نگه دارید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: تزیین دکوراسیون داخلی با عتیقه جات، ۲۰ راز آنتیک بودن!

تزئین درب ورودی آپارتمان: یک سبد بزرگ گل اسطخدوس 

فکر کنم شما هم با من موافق هستید که گل های اسطخدوس بسیار خوش بو و البته زیبا هستند، رنگ بنفش آن ها می تواند هر کسی را به خود جذب کند و بوی خوش آن ها نیز این فرآیند را تکمیل می کند تا هر کسی برای چند لحظه هم که شده جلوی درب خانه شما توقف کند. یک سبد نصفه تهیه کنید، داخل ان را با اسفنج پر کنید و به سلیقه خودتان درون آن را پر کنید از شاخه های بلند گل های اسطخدوس، یادتان باشد این گل ها به چیز بیشتری برای زیبایی احتیاج نخواهند داشت. پس این سبد را زیادی شلوغ نکنید و بگذارید گل های اسطخدوس زیبایی اصیل خودشان را به نمایش بگذارند تا تزیین درب ورودی آپارتمان تان به زیبایی شکل بگیرد. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: یک تاج گل طبیعی و زیبا برای درب ورودی منزل تان بسازید!

تزئین درب ورودی آپارتمان: تابلوهای چوبی کوچک 

می توانید از تعدادی تخته چوبی به درد نخور که مطمئنا داخل انباری خانه تان به وفور پیدا می شود تعدادی تابلو چوبی درست کنید و روی آن ها جملات خوش آمد گویی و یا حتی شعری در این مورد بنویسید و آن را از در آویزان کنید. این تابلو ها هم می تواند حسابی نظر رهگذران را به خود جلب کند، مخصوصا اگر با خطی خوش روی آن ها نوشته شده باشد. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: سطل های فلزی پر از گل 

یک سطل فلزی قدیمی را پیدا کنید، آن را تمیز کنید و داخلش را با انواع گل های سفید و صورتی پر کنید. این سطل فلزی و گل هایی با این ترکیب رنگ می تواند رگه های از سبک وینتیج را برای شما به ارمغان بیاورد. این هم یک ایده شیک دیگر برای تزیین درب ورودی آپارتمان تان. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: حروف سبز برای خوش آمد گویی 

شما می توانید وسایل تزئینی درب ورودی آپارتمان را خودتان بسازید. برای مثال می توانید از کارتن های به درد نخود که قصد دارید آن ها را دور بیاندازید، تعدادی شکل جالب و بامزه دربیاورید و آن ها را با ترفندهای مختلف تزئین کنید. یکی از این ترفندهای می تواند استفاده از چمن های مصنوعی باشد، با این کار این شکل های جالب می تواند تبدیل به تخته هایی بشود برای این که پستچی نامه ها تان را روی آن نصب کند و چهره بامزه ای به درب ورودی خانه تان ببخشد. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: سبد فلزی و قاب عکس گچی 

برای تزئین درب ورودی آپارتمان تان می توانید از یک سبد فلزی با تزئینات قدیمی استفاده کنید، داخل این سبد را تا می توانید از گل های مختلف و برگ های تزئینی پر کنید. جوری که خود سبد خیلی کم معلوم اشد و در واقع فقط نقش نگه دارنده گل ها را بازی کند و بعد قاب عکس گچی رنگ شده را روی سبد بچسبانید و روی آن جمله ای با مضمون خوش آمد گویی بنویسید. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: حروف گل گلی 

با استفاده از مقداری توری مرغی و سیم های ریز می توانید یک وسیله تزئینی زیبا مثل عکس بالا برای تزئین درب ورودی آپارتمان تان درست کنید. توری مرغی را به شکل دلخواه تان برش بزنید و بعد گل ها را به وسیله سیم های ریز به توری مرغی ببندید و از این وسیله گل گلی زیبا برای تزئین درب ورودی آپارتمان تان استفاده کنید. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: آب پاش قدیمی و زنگ زده خانه 

از هر وسیله زنگ زده ای می توانید برای تزئین درب ورودی آپارتمان تان استفاده کنید، حتی اگر این وسیله اب پاش قدیمی و زنگ زده گوشه باغ تان باشد. سریع آن را بردارید، تمیزش کنید و با گل هایی که رنگ های گرم و ورشن دارد داخلش را پر کنید و سپس آن را روی درب ورودی آپارتمان تان نصب کنید و هر بار که آن را می بینید به خودتان افتخار کنید. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: جعبه نخ و سوزن 

حتی از جعبه های نخ و سوزن هم می توانید برای تزئین درب ورودی اپارتمان تان استفاده کنید. این جعبه ها به واسطه حضور قرقره های رنگی نخ داخلشان بسیار جذاب و خوش چهره هستند و می توانند برای تزئین درب ورودی آپارتمان ها مورد استفاده قرار بگیرند، عکس بالا را نگاه کنید تا ببینید برای درست کردن آن به چه چیزهایی نیاز دارید. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: چتری پر از گل 

یک چتر رنگی و زیبا تهیه کنید، درون آن را پر کنید از گل های رنگی رنگی و آن را روی درب ورودی آپارتمان تان آویزان کنید، فرقی نمی کند که تابستان باشد یا زمستان یک چتر پر از گل همیشه زیبا و دوست داشتنی است مخصوصا اگر برای تزئین درب ورودی اپارتمان مورد استفاده قرار بگیرد. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: شیلنگ های آبیاری

وقتی به شما می گویم که از هر وسیله ای می توان برای تزئین درب های ورودی خانه تان استفاده کرد، نگویید نه. این هم یکی دیگر از ایده های دوست داشتنی برای تزئین درب ورودی آپارتمان. برای درست کردن این وسیله به مقداری شیلنگ ابیاری و دستکش های باغبانی و صد البته مقداری گل نیاز خواهید داشت. شیلنگ را با بست کمربندی ببندید و دستکش ها را روی آن بچسبانید و گل ها را نیز به آن متصل کنید به همین راحتی. 

تزئین درب ورودی آپارتمان: چکمه های قدیمی 

حتی در این راه چکمه های قدیمی باغبانی تان نیز می تواند به شما کمک کند. اگر چکمه های تان دیگر قابل استفاده نیستند، بنا به هر دلیلی، می توانید آن ها را به هم بچسبانید و بعد هم داخل ان ها را با استفاده از گل های جور و واجور پر کنید. 

منبع: housebeautiful | نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه