Chidaneh.com placeholder image

7 دلیل که باید از رنگ سفید در دکوراسیون منزل استفاده کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ سفید: امروز “روز جهانی صلح" است و رنگ سفید به عنوان نمادی برای این روز در سراسر دنیا انتخاب شده است، اما این موضوع که چرا رنگ سفید در میان رنگ های دایره رنگ ایتن به عنوان رنگ صلح انتخاب شده است پیشینه ای روانشناختی دارد که امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی این رنگ در دکوراسیون و علل انتخاب آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا 7 دلیل که باید از رنگ سفید در دکوراسیون منزل استفاده کنید را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید. 

تابلو فرش ریحان

1. دکوراسیون بزرگتر با رنگ سفید

با استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی تان می توانید به سادگی فضای خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید. به عنوان مثال قاب پنجره ها و درها را سفید در نظر بگیرید با این کار علاوه بر اینکه تمیز تر به نظر می رسند بزرگتر از اندازه ی واقعی خود نیز جلوه می کنند درست همانند تصویر که با سفید کردن قرنیزها احساس عمق بیشتری در فضا ایجاد شده است. 

2. ایجاد انرژی مثبت در دکوراسیون با رنگ سفید 

همان طور که گفته شد رنگ سفید به دلیل ایجاد ماهیت خنثی و منعطف خود همواره پر طرفدار بوده است، استفاده از آن در فضای دکوراسیون داخلی تان سبب ایجاد انرژی مثبت در فضای داخلی و شادابی و نشاط در زندگی تان می شود.  توجه داشته باشید که استفاده از رنگ سفید هرچند اندک در فضای دکوراسیون داخلی تان می تواند جریان انرزی مثبت را در فضای زندگی شما ایجاد نماید پس از جزئیات سفید فضای زندگی تان به راحتی گذر نکنید!

3. ایجاد آرامش در دکوراسیون با رنگ سفید

رنگ سفید در سراسر دنیا به عنوان رنگ آرامش بخش در فضای داخلی شما محسوب می شود، برای داشتن آرامش بیشتر و خواب آسوده تر فضای اتاق خوابتان را به رنگ سفید در بیاورید با این کار علاوه بر بزرگتر جلوه دادن فضای اتاق خوابتان سبب ایجاد آرامش و تعادل در دکوراسیون اتاق خوابتان می شوید. برای ایجاد جلوه ی بیشتر در این فضا می توانید از رنگ خوش ترکیب با سفید استفاده نمایید و ظاهر منحصر به فردی به فضای آرامش و استراحت خود ببخشید. مطلب ۱۰ دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای سرزنده! برای این منظور به شما کمک خواهد کرد. 

4. ایجاد نقطه ی کانونی در دکوراسیون با رنگ سفید

با استفاده از یک سقف سفید به سادگی می توانید یک نقطه ی کانونی در فضای دکوراسیون خود ایجاد نمایید، با این کار علاوه بر بلندتر نشان دادن سقف خانه فضای خانه ی شما نیز بزرگتر دیده می شود و ظاهر دکوراسیون داخلی شما زیباتر و برجسته تر دیده می شود.   

5. دکوراسیون روشن تر با رنگ سفید 

رنگ سفید همواره فضای شما را روشن تر و  دلبازتر نمایان می کند، برای آنکه بتوانید بهترین و پرطرفدارترین رنگ سفید را برای فضای داخلیتان انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنم مطلب انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! را از دست ندهید و با بهترین و پرطرفدارترین طیف رنگ های سفید در دکوراسیون بیشتر آشنا شوید. 

6. انعکاس نور در دکوراسیون با رنگ سفید

همان طور که در بند قبل گفتیم رنگ سفید در فضای دکوراسیون سبب درخشان تر شدن فضای دکوراسیون داخلیتان می شود و آن را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد بخصوص اگر از این رنگ در فضاهایی با پنجره های بزرگ استفاده شود نور طبیعی را در فضای داخلی تان دوچندان می کند و زیبایی دکوراسیون داخلی تان را چند برابر می کند، پس اگر می خواهید فضایی روشن تر و پرنورتر داشته باشید استفاده از رنگ سفید را فراموش نکنید. 

7. دکوراسیون لوکس با رنگ سفید

رنگ سفید بهترین رنگ برای لوکس تر جلوه دادن فضای دکوراسیون شماست، این رنگ به خوبی با رنگ های پر زرق و برقی مانند طلایی ست می شود و ظاهر منحصر به فردی را برای دکوراسیون شما به وجود می آورد پس اگز می خواهید دکوراسیونی لوکس تر و ایده آل تر داشته باشید رنگ سفید را برای دکوراسیون خود انتخاب نمایید و از آن لذت ببرید.  

به ما بگویید….
آیا شما هم از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید؟ اگر دکوراسیونی به سبک و سیاق خود دارید که در آن از ایده های خلاقانه استفاده کرده اید، از طریق همکاری با تحریریه چیدانه در تورهای چیدانه شرکت کرده و دکوراسیون زیبای خود را با مخاطبان چیدانه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه