Chidaneh.com placeholder image

گلیم در دکوراسیون داخلی امروزی، 8 کاربرد چشمگیر!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: فرش ها در زیبای و ایجاد ظاهر منحصر به فرد برای فضای دکوراسیون داخلی شما نقش مهم و موثری دارند. در میان مدل های مختلف فرش های پر طرفدار ایرانی گلیم ها همواره محبوبیت بیشتر در بین مردم داشته اند و همیشه ظاهر دکوراسیون داخلی شما را متفاوت تر کرده اند، اگر شما هم به دنبال دکوراسیون داخلی ایده آل و تازه برای منزلتان هستید با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم با ایده های مختلف استفاده از گلیم در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شویم با ما همراه باشید. 

مبل گلیم

قالیشویی ادیب

گلیم در دکوراسیون داخلی: مبل

پیش تر در چیدانه با کاربرد مبل فرش ها در دکوراسیون آشنا شده ایم، مبل گلیم ها به دلیل رنگ های جذاب و منحصر به فرد خود در دکوراسیون داخلی تان می توانند پویایی و سرزندگی خاصی را ایجاد نماییند و ظاهر دکوراسیون شما را بیش از بیش منحصر به فرد نمایند.  

بالشتک گلیمی در دکوراسیون داخلی

گلیم در دکوراسیون داخلی: بالشتک

بالشتک ها و پوف های گلیمی بیشتر در دکوراسیون های داخلی شرقی به چشم می خورند و علاوه بر راحتی و آسایش ظاهری سنتی خاص در دکوراسیون شما ایجاد می کنند ، بنابراین اگر به سبک دکوراسیون های شرقی و سنتی علاقه مند هستید دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و از داشتنش لذت ببرید. 

فرش گلیم

گلیم در دکوراسیون داخلی: فرش 

فرش گلیم ها یکی از پر طرفدارترین کفپوش ها در دکوراسیون فضاهای مختلف منزل به شمار می روند، شما می توانید با توجه به فضا و دکوراسیون داخلی تان یکی از آن ها را برای دکوراسیونتان انتخاب کنید و از داشتنش لذت ببرید.  

گلیم در دکوراسیون داخلی

گلیم در دکوراسیون داخلی: میز

همان طور که در تصویر می بینید تبدیل گلیم به عنوان روکشی برای میز جلو مبلی علاوه بر ایجاد دکوراسیونی خلاقانه به لحاظ بصری جلوه ی منحصر به فردی در برابر دیوار و مبلمان خنثی ایجاد کرده است و پویایی فضای داخلی این خانه را دوچندان کرده است. 

گلیم در دکوراسیون

گلیم در دکوراسیون داخلی: زیر انداز

استفاده از گلیم به عنوان زیر اندازی برای فضاهای بیرونی از گذشته های دور پر طرفدار بوده است. شما هم می توانید از گلیم به عنوان کفپوشی برای فضاهای بیرونی مانند بالکن، پاسیو،حیاط خلوت خود استفاده نمایید و ظاهر تازه ای به آن ببخشید. 

گلیم در دکوراسیون داخلی

گلیم در دکوراسیون داخلی: کوسن

انتخاب گلیم به عنوان روکشی برای کوسن های اتاق خواب می تواند سر زندگی و پویایی را برای دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که چنین کوسن هایی در اتاق هایی با رنگ های روشن و خنثی جلوه ی بیشتری خواهند داشت. 

گلیم در دکوراسیون داخلی

گلیم در دکوراسیون داخلی: رانر راه پله

گلیم یکی از گزینه های منحصر به فرد برای پوشش راه پله هاست، چرا که با بافت و طرح و نقش های خاص خود می تواند چنین فضای مرده ای را از لحاظ بصری تبدیل به یکی از نقاط کانونی و چشمگیر دکوراسیون داخلی شما نمایید.

گلیم در دکوراسیون داخلی

گلیم در دکوراسیون داخلی: نیمکت

برای ایجاد فضایی منحصر به فرد تر و خلاقانه تر می توانید از گلیم به عنوان روکشی برای نیمکت های خود استفاده نمایید. همان طور که در بندهای قبل اشاره شد، گلیم ها به دلیل داشتن طرح و رنگ های منحصر به فرد در فضاهای خنثی و با رنگ های ملایم چشمگیر تر خواهند بود و تاثیر بیشتری در دکوراسیون داخلی شما خواهند داشت. 

گلیم در دکوراسیون داخلی

گلیم در دکوراسیون داخلی: لوازم دکوری

یکی از راه حل های خلاقانه و متفاوت برای استفاده از گلیم در دکوراسیون داخلی تان، استفاده از آن به عنوان تابلو و لوازم دکوری می باشد که جذابیت خاصی را به فضای داخلی تان دکوراسیونتان اضافه می کند. 

آیا شما هم از گلیم در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کرده اید؟ اگر دکوراسیونی به سبک و سیاق خود دارید که در آن از ایده های خلاقانه استفاده کرده اید، از طریق همکاری با تحریریه چیدانه در تورهای چیدانه شرکت کرده و دکوراسیون زیبای خود را با مخاطبان چیدانه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه