Chidaneh.com placeholder image

ساخت جاشمعی فانتزی با برگ های زرد پاییزی!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: پاییز با همه ی دلواپسی های عاشقانه اش از راه رسیده است تا دوباره داغ دل درختان را از نبود کسی و یا چیزی که هیچ کس نمی داند چیست تازه کند… شاید شما هم مثل من عاشق فصل پاییز هستید و دوست دارید گوشه گوشه ی دکوراسیونتان را با المان های منحصر به فردی از این فصل دوست داشتنی پر کنید، اگر چنین است با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم آموزش ساخت جاشمعی فانتزی با برگ های پاییزی را یاد بگیریم با ما همراه باشید.

ساخت جا شمعی

سرویس خواب بالسا

برای ساخت جاشمعی پاییزی شما به لوازم زیر نیاز دارید:

  • گلدان یا تنگ ماهی کوچک
  • برگ های خشک درختان و یا برگ های مصنوعی
  • چسب تفنگی
  • شمع های نسوز

آموزش ساخت جا شمعی

برای ساخت جاشمعی منحصر به فرد بهتر است از برگ های مصنوعی استفاده نماید تا ظاهر ایده آل تری برای جاشمعی شما ایجاد نماید، اما اگر دوست دارید حتما لطافت طبیعت را در جاشمعی خود داشته باشید، کافی است برگ های طبیعی خشک را به کمک آب مرطوب کنید تا حالت شکننده ی خود را از دست دهند و به سادگی فرم بگیرند و روند کار شما را ساده تر کنند.  

آموزش ساخت جا شمعی

برای شروع همانند تصویر پشت برگ را کمی چسب بزنید، توجه داشته باشید که میزان چسب مورد نظر شما بهتر است خیلی کم باشد تا حدی که تنها به ظرف شما بچسبد . 

آموزش ساخت جاشمعی

در هنگام چسباندن برگ ها مراقب باشید که برگ مورد نظر زیاد از لبه ی ظرفتان بالاتر نرود چرا که در هنگام روشن شدن شمع ها باعث سوختن و از بین رفتن برگ مذکور می شود. اما اگر برای روشنایی از شمع های مصنوعی استفاده می کنید این ایده ی بسیار منحصر به فردی برای تزیین جاشعی شما می باشد.  

آموزش ساخت جا شمعی

همانطور که در تصویر می بینید برگ ها را از بالا به پایین دور تا رور ظرف بچسبانید مطمئن باشید برگ ها به خوبی به ظرفتان متصل شده اند. 

آموزش ساخت جاشمعی

حالا جاشمعی منحصر به فرد شما آماده است، اجازه دهید چسب برگ ها قبل از قرار دادن شمع داخل ظرف کاملا خشک شود و سپس از شمع تان را داخل آن قرار دهید و از معجزه ی نور شمع و برگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی تان لذت ببرید. 

لذت می بریم از اینکه  ایده های بی نظیر خود را در بخش مشاوره و دکوراسیون چیدانه با ما در میان می گذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه