Chidaneh.com placeholder image

رنگ سال 2017، دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ: با آمدن فصل و سال جدید یکی از مواردی که همه افراد منتظر اطلاع از آن هستند، رنگ سال است. اینکه برای خرید لباس و وسایل جدید چه رنگی را در نظر بگیرند و با مد جدید پیش بروند. ولی این بار سورپرایزی که چیدانه برای شما دارد، رونمایی از رنگ سال 2017 است. شاید کمی زود به نظر برسد ولی این مطلب را از دست ندهید:

سرویس خواب بالسا

برخی افراد با تغییر سال جدید دکوراسیون خانه خود را تعویض می کنند. برای آنها گزینه خوبی که می تواند برای انتخاب رنگ کمک کننده باشد، استفاده از رنگ سال است. چند ماهی تا پایان سال باقی مانده است ولی اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارید باید از همین زمان دست به کار شوید. حداقل انتخاب رنگ و تصمیم گیری در مورد سبک و نوع دکوراسیون، کار را برایتان راحت می کند و جلوتر از برنامه پیش خواهید رفت.

با اینکه در این لحظه ها در حال گذراندن فصل پاییز هستیم، شرکت پانتون آینده نگر است و بهار را هم در نظر دارد. پانتون رنگ هایی را که در بهار سال 2017 متداول می شود را پیش بینی کرد. از آنجایی که قدرت رنگ در صنعت طراحی برای کسی پوشیده نیست، افرادی که در این زمینه فعال هستند از زمانهای قبل تری مشغول به کارند تا همیشه بهترین بوده و آنچه مناسب فصل و سال است را رونمایی کنند. به همین دلیل است که شرکت پانتون به فکر افتاد تا رنگ سال 2017 را در این فصل افشا کند.

فعلا که در سال 2016 هستیم، رنگهای سال 2016 را به دکوراسیون خانه بیاورید!

به گفته موسسه رنگ پانتون 10 رنگ وجود دارد که انتظار می رود در فصل بهار دیده شود. رنگ های شاداب و سالمی که از طبیعت الهام گرفته اند. رنگ سال 2017 رنگ هایی جسور و روشن هستند. رنگ هایی که شاداب، آرامش بخش و انرژی دهنده که با انتخاب آنها در دکوراسیون منزل تاثیرات مثبتی را خواهید دید. اما این رنگ ها را چگونه انتخاب کرده اند؟ توجه به رنگ های مورد علاقه افراد و آنچه که در زمان های انتقالی سال بیشتر دیده می شوند، موجب شده رنگ هایی را برگزینند که در فصل های معمول و در زمان های عادی سال کمتر به چشم می آید.

تعدادی از رنگ های پالت جدید رنگ سال 2017 را برایتان معرفی می کنیم. اولین رنگ سال 2017، رنگ سبزی است که Kale نام دارد. این نام که از نوعی گیاه کلم گرفته شده است، کاملا گویای طبیعت است. اگر می خواهید در طراحی داخلی خانه خود از این رنگ استفاده کنید، بد نیست مبلمان یا دیوار را انتخاب کنید. در کنار رنگ سبز Kale، رنگ خنثی به خوبی فضا را حل می کند.

گزینه بعدی که در رنگ سال 2017 دیده می شود، رنگ آبی جین است که به نام نیاگارا هم شناخته می شود.  رنگ آبی جین نیاگارا این حسن های زیادی دارد. این رنگ هم جوان پسند است و در سبک مدرن به خوبی فضا را تزیین می کند. استفاده از کوسن با پارچه جین در کنار مبلمان و یا دیواری به رنگ آبی جین، کاملا نشان می دهد که افراد خانه از قشر جوان جامعه هستند و یا افراد طرفدار جین و جین پوشند!

به شما می گوییم که چگونه جین های دوست داشتنی را در دکوراسیون خانه وارد کنید!

 رنگ آبی جین را در سبک کلاسیک هم می توان به کار برد. این رنگ در کنار رنگ و طرح های سنگین تر زیبایی خاصی به فضا می دهند و وقار خود را حفظ می کنند. پارچه هایی با طرح های قدیمی و به رنگ آبی جین جلوه ای از سبک کلاسیک را به خوبی نمایش دهد. می توانید در دکوراسیون خانه خود از رنگ مکمل زرد در کنار آبی جین استفاده کنید.

در رنگ سال 2017، رنگ زرد پر رنگ و با نام دیگر زرد قناری هم وجود دارد. این مورد که به رنگ گل پامچال زرد هم شناخته می شود، سمبل شادی ناب و خالص است. با حضور رنگ زرد در دکوراسیون خانه انرژی مضاعفی را وارد فضای خانه تان می کنید.

اگر می خواهید ترکیب های رنگی بی نظیر با رنگ زرد را بشناسید، مطلب آن را دنبال کنید!

لزومی ندارد که با دنبال کردن رنگ سال 2017، تمام دکوراسیون حانه خود را رنگ زرد بپاشید و صد البته توصیه می شود که به هیچ وجه این کار را نکنید. ترکیب رنگی زرد قناری با رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری، علاوه بر اینکه از زردی صرف در فضا می کاهد، رنگ مورد نظر را بیشتر نمایان کرده و به آن شخصیت می دهد.

رنگ آبی ملایم و روشن، ساحل آرام و زیبا را به تداعی می کند و یادآور تعطیلات است. رنگ آبی ملایم که جزیره بهشت نامیده شده است، در دکوراسیون خانه آرامش و لطافت را برایتان به ارمغان می آورد. استفاده از رنگ آبی روشن جزیره بهشت در ترکیب با رنگ سفید آرامش فضا را افزایش می دهد.

از دیگر رنگ های منتخب در پالت رنگ سال 2017، رنگ قرمزی است که به اسم شعله یا شور عشق نام گذاری شده است. رنگ قرمز آتشین در دکوراسیون هیجان و انرژی زیادی ایجاد می کند. بهتر است خودتان این رنگ را در فضای داخلی خانه به کار ببرید تا تاثیرات خوبش بر روحیه و زندگی تان را ببینید.

تنالیته قرمز را برای جذابتر شدن فضای منزل استفاده کنید تا از یکنواختی خارج شود. همچنین رنگ های روشنتر قرمز، صمیمت بیشتری در خانه ایجاد می کند.

این مطلب را بخوانید: 7 ایده استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون منزل!

همیشه دیدن ترکیب های رنگی و رنگ های جدید برای بینندگان و مخاطبان جذاب تر است. رنگ هایی که به گفته شرکت پانتون به عنوان رنگ سال 2017 شناخته می شوند، ملایم، آرام، رمانتیک و روشن هستند. در واقع روشنی این رنگ ها در تضاد با استرس های زندگی روزمره هستند و با دیدن شان آرامش می گیرید.  اگر رنگ های سال 2017 دقیقا به سبک شما نیست، می توانید به نحو متفاوتی و با کمک افراد متخصص دکوراتور آن را در فضا به کار ببرید.

پیشنهاد می کنیم برای داشتن دکوراسیون منزل ایده آل سوال های خود را از افراد متخصص بپرسید. به بخش مشاوره دکوراسیون وبسایت چیدانه مراجعه کنید و از امکان موجود بهره ببرید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه