Chidaneh.com placeholder image

تزیین در یخچال، 8 ایده خاص و کم هزینه!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: تزیین در یخچال یکی از راه کارهای خلاقانه برای آوردن نشاط و سرزندگی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی شماست. اگر آشپزخانه ی شما یکنواخت شده است و دوست دارید تغییر کوچک و مقرون به صرفه ای در ظاهر آن ایجاد نمایید با این مطلب از چیدانه همراه شوید تا با هم با ایده های خلاقانه تزیین در یخچال آشنا شویم و نشاط و سرزندگی را به فضای آشپزخانه ی خود بیاورید. با ما همراه باشید.

تزیین در یخچال

چوب و هنر

تزیین در یخچال: مگنت

همه ی شما با تزیین درب یخچال با مگنت ها آشنا هستید، مگنت ها همان تزیینات کوچک آهنربایی هستند که به شکل های مختلف در بازار یافت می شوند. در انتخاب مگنت ها دقت داشته باشید که استفاده از طرح های شلوعغ و زیاد فضای آشپزخانه ی شما را گرفته و سبب ایجاد اغتشاش بصری در فضای شما می کند بنابراین از طرح های کوچک و ساده و در تعداد کم برای تزیین در یخچال خود استفاده نمایید.

تزیین در یخچال

تزیین در یخچال: استیکر

برچسب ها و استیکرها یکی دیگر از تزییناتی است که به راحتی چهره ی آشپزخانه شما را دگرگون می کند، کافی است یک استیکر بامزه تهیه کنید درب یخچال خود را مقرون به صرفه تزیین کنید.

تزیین در یخچال

تزیین در یخچال: تخته سیاه

درب یخچال خود را رنگ آمیزی کنید و خیلی ساده آن را تبدیل به یک تخته سیاه کنید، البته توجه داشته باشید که بهتر است از این ایده برای یخچال هایی که بدنه ی فرسوده ای دارند استفاده کنید تا علاوه بر نو شدن ظاهر منحصر به فرد و تازه ای هم به آن ببخشید.

تزیین در یخچال

تزیین در یخچال: نقاشی روی درب

برای تزیین در یخچال هایی که بدنه ی فرسوده ای دارند می توانید از نقاشی کردن کمک بگیرید! کافی است اگر مهارتش را دارید قلم را دست بگیرید و ظاهر تازه ای به درب قدیمی یخچالتان ببخشید اگر هم مهارت آن را ندارید از تزیینات دیگر که در بندهای بعدی توضیح خواهیم داد کمک بگیرید.

تزیین درب یخچال

تزیین در یخچال: رنگ آمیزی

رنگ کردن درب یخچال یکی از تزیینات بامزه و مقرون به صرفه ای است که می تواند ظاهر یخچال شما را متفاوت کند، توجه داشته باشید که در رنگ کردن درب یخچال خلاقیت بسیار مهم است و می تواند ظاهر متمایزتری به یخچال شما ببخشد.حتی می توانید از برچسب های رنگی همانند تصویر برای این کار استفاده نمایید.

تزیین در یخچال

تزیین در یخچال: کاغذ کادو

یخچال خود را کادو کنید! یکی دیگر از ایده های تزیین در یخچال استفاده از کاغذ کادوهای بامزه است. می توانید از کاغذ کادو های ضد آب برای تزیین درب یخچال خود استفاده نمایید تا ظاهر منحصر به فردی به آن ببخشید و آن را بیش از بیش چشمگیر نمایید.

تزیین در یخچال

تزیین در یخچال: عکس های یادگاری

درب یخچال خود را تبدیل به برد خاطرات خود کنید، کافی است عکس های دوست داشتنی خود را روی درب یخچالتان بچسبانید و ظاهر چشمگیری به آن ببخشید. توجه داشته باید که همان طور که گفته شده تزیینات شلوغ فضای آشپزخانه ی شما را گرفته می کند بنابراین اگر علاقه ای به فضاهای شلوغ ندارید در انتخاب تزیینات دقت زیادی داشته باشید.

تزیین در یخچال

تزیین در یخچال: برد یادداشت

تزیینات شما می تواند کاربردی تر از یک تزیین ساده باشد، می توانید از آن به عنوان برد یادداشت خود استفاده نمایید، کافی است خلاقیت خود را به کار بگیرید و ظاهر کاربردی و منحصر به فردی به آشپزخانه و درب یخچال خود ببخشید.

برای انجام تغییرات کوچک و بزرگ در دکوراسیون منزل و محل کارتان می توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه