Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون داخلی برای عاشقان فوتبال، 10 ایده شیک ورزشی

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: شاید شما هم یکی از عاشقان و طرفداران ورزش پرهیجان فوتبال هستید، و دوست دارید گوشه و کنار فضای زندگی خود را با پر از نشانه ها و جزییات این ورزش پر هیجان کنید. اگر چنین است با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم جزییات یک دکوراسیون فوتبالی را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از رنگ تیم محبوب

اگر تیم محبوب شما رنگ و یا لوگوی خاصی دارد می توانید از آن در بخش های مشخصی از دکوراسیون  داخلی تان استفاده کنید، توجه داشته باشید که هرگز رنگ های تند را بدون ترکیب رنگی مناسبشان برای مساحت زیادی از فضای دکوراسیون داخلی خود انتخاب نکنید. قرار دادن پیراهن، پرچم، عکس و دیگر المان های تیم محبوبتان در یک قاب می تواند دلیل انتخاب این رنگ را برای دکوراسیون داخلی تان به وضوح مشخص کند.

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از پوستر تیم محبوب

استفاده از عکس ها و پوسترهای تیم محبوب و یا صحنه های تاثیر گذار بازی های حساس شاید اولین ایده برای داشتن دکوراسیونی با سبک و سیاق فوتبالی باشد، برای این منظور و استفاده ی خاقانه از این ایده می توانید آن عکس را تبدیل به یک کاغذ دیواری کنید و روی دیواری مثل دیوار پشت تخت خود نصب کنید، این ایده بهترین ایده برای اتاق پسربچه ها می باشد تا هر روز خودشان را با قهرمان محبوبشان شروع کنند.

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از پیراهن تیم محبوب

پیراهن تیم محبوب خود را خریداری کنید و از آن یک تابلو بسازید! حتی می توانید از ترکیب رنگ های آن همانند بندهای قبل برای سایر جزییات فضای دکوراسیون خود مثل کوسن، رو تختی، فرش و حتی پرده استفاده کنید و ظاهر خاصی به دکوراسیون خود ببخشید.

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از تزئینات فوتبالی

اگر دکوراسیون فوتبالی را برای اتاق پسرتان انتخاب کرده اید، بهتر است تزئینات دکوراسیون را نیز از اشکال فوتبالی انتخاب کنید، پارچه هایی با طرح توپ و یا فرشی به شکل زمین چمن فوتبال و یا حتی می توانید کوسن هایی به شکل تو فوتبال برای فضای اتاق خوابشان در نظربگیرید و دکورایونی ایده آل برایشان تدارک ببینید.

دکوراسیون فوتبالی: روتختی فوتبالی

همان طور که گفته شد با انتخاب جزییات خاصی مثل فرش، پرده و یا رو تختی می توانید به کم هزینه ترین کل ممکن دکوراسیونی فوتبالی داشته باشید، کافیست کمی خلاقانه تر به اطراف خود نگاه کنید و ایده های گفته شده زا به ترتیب در کنار هم بچینید.

دکوراسیون فوتبالی: روزنامه های ورزشی

وقتی عاشق فوتبال هستید پس حتما رویدادهای مهم آن را از طریق روزنامه های ورزشی دنبال می کنید برای آنکه بتوانید افتخارات تیم محبوبتان را همیشه جلوی چشم داشته باشد، با صفحات ورزشی روزانه مورد علاقه خود را تبدیل به کاغذ دیواری کرده و از آن برای تزیین دیوار حمام و یا اتاق خوابتان استفاده کنید.

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از مدال های قهرمانی

شاید شما هم در دوران مدرسه و یا دانشگاه خود افتخاراتی را در زمینه ورزش محبوبتان کسب کرده باشید، پس چه بهتر که از آن برای زینت بخشیدن به فضای کار و یا حتی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا همیشه یادآور خاطرات خوش برای شما باشد. حتی می توانید کفش یا پیراهن آن زمان خود را اگر هنوز آن را نگ داشته اید به عنوان یکی از محبوب ترین خاطراتتان جلوی چشمتان قرار دهید و از دیدن آن لذت ببرید.

دکوراسیون فوتبالی: ایجاد انگیزه ورزشی

اگر فضایی از دکوراسیون خود را به اتاق ورزش اختصاص داده اید، بهتر است با استفاده از لباس ها و یا پرچم های تیم محبوب خود برای خود یا عزیزانتان انگیزه ی ورزشی و بدنسازی ایجاد کنید، کافی است عکس ها و یا پیراهن بازیکن محبوب خود را در اطرافتان قرار دهید و از آنها انرژی بگیرید.

راستی چیدانه پیش از این ۸ ایده باشگاه خانگی برای لذت بردن از ورزش در خانه را به شما پیشنهاد داده است.

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از کمدهای رختکن

با استفاده از کمدهای رختکن ها به جای کمدهای متداول به سادگی می توانید حال و هوای باشگاهی را به دکوراسیون داخلی تان بیاورید، حتی می توانید برای تزیین آن تندیس ها و یا عروسک های بازیکن های تیم محبوبتان را روی آن قرار دهید و ظاهر سراسر پر هیجان برای دکوراسیون فوتبالی خود ایجاد نمایید.

دکوراسیون فوتبالی: استفاده از پرتره قهرمانان

اگر شما یک فوتبال دوست هنرمند هستید پس بهتر است یک قطعه ی هنرمندانه از قهرمان محبوبتان برای دکوراسیون خود انتخاب کنید این قطعه ی هنر مندانه می تواند یک تندیس و یا پرتره ای از او باشد و زیبایی دکوراسیون داخلی شما را دو چندان کند.

به ما بگویید….
آیا شما هم عاشق فوتبال هستید و ازالمان های آن برای دکوراسیون خود استفاده کرده اید؟ اگر دکوراسیونی به سبک و سیاق خود دارید که در آن از ایده های خلاقانه استفاده کرده اید، از طریق شماره تلگرام 09388547140 در تورهای چیدانه شرکت کرده و دکوراسیون زیبای خود را با مخاطبان چیدانه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه