Chidaneh.com placeholder image

جای پرده کرکره در دکوراسیون داخلی خانه کجاست؟

به قلم: تحریریه چیدانه

پرده و لوازم پارچه ای: پرده به عنوان عنصر مهمی که در دکوراسیون منزل استفاده می شود باید ویژگی های مهمی داشته باشد. پرده باعث حفظ حریم می شود، نور را فیلتر می کند و ظاهری ساده و جذاب به فضای داخلی خانه شما می دهد. یکی از انواع پرده برای طراحی داخلی پرده کرکره است. در مورد انتخاب پرده کرکره توصیه هایی وجود دارد که گروه پرده کرکره سان وی ایران اطلاعاتی در این زمینه در اختیار ما قرار داده است. با توجه به این نکات می توانید برای فضاهای مختلف از پرده کرکره استفاده کنید:

پرده کرکره سان وی ایران
پرده شید
پرده کرکره سان وی ایران

قالیشویی ادیب

پرده کرکره در دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه باید پر نور و دلباز باشد. دکوراسیون آشپزخانه روشن و نورانی به افراد خانه انرژی زیادی می دهد و فردی که در این فضا آشپزی می کند از نور ورودی استفاده می کنذ. پرده کرکره در دکوراسیون آشپزخانه با کنترل شدت تابش نور خورشید می تواند فضایی روشن بوجود آورد که در عین حال از برخورد نور و آزار چشم جلوگیری کند. برای دکوراسیون آشپزخانه می توان از نوع پرده کرکره ای استفاده کنید که از بالا جمع می شوند. پرده های رولی پارچه ای و طرح دار که از بالا جمع می شوند هم برای دکوراسیون آشپزخانه مناسب هستند.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره آلومینیومی و چوبی
پرده کرکره سان وی ایران

پرده کرکره در اتاق کودک

پرده در دکوراسیون اتاق کودک اهمیت زیادی دارد چرا که باید میزان نور لازم را تامین کند. پرده کرکره به عنوان عنصری خوب در دکوراسیون اتاق کودک قابل استفاده است. به گفته پرده کرکره سان وی ایران پرده کرکره با فیلتر کردن نور فقط در حدی که آسیب رسان نباشد، می تواند نور مورد نیاز برای رشد کودک را وارد اتاق کند.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره آلومینیومی و چوبی
پرده کرکره سان وی ایران

پرده کرکره در دکوراسیون اتاق خواب

پرده اتاق خواب به عنوان فضای خصوصی باید به خوبی حریم خانه را حفظ کند. اگر از سبک مدرن در دکوراسیون استفاده می کنید، پرده کرکره گزینه خوبی است تا با تنظیمی که می توانید در ورود شدت تابش نور داشته باشید، در طول روز از دید بیرونی به داخل اتاق خواب جلوگیری کنید. با توجه به تنوع رنگ و جنس در پرده کرکره بدون شک برای دکوراسیون اتاق خواب خود پرده مناسبی پیدا خواهید کرد.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره آلومینیومی 2 پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره سان وی ایران

پرده کرکره در دکوراسیون سرویس بهداشتی

به دلیل رطوبت و آلودگی که در سرویس بهداشتی وجود دارد، درصورتی که نیاز به وجود پرده در سرویس بهداشتی وجود دارد، باید از پرده قابل شستشو استفاده شود. پرده کرکره به دلیل متریال و جنسی که دارد در اکثر مواقع قابلیت شسته شدن را دارد. در مورد انتخاب رنگ پرده کرکره اگر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما رنگی باشد، از رنگ خنثی و روشن برای پرده کرکره استفاده کنید. اگر دکوراسیون سرویس شما به رنگ خنثی و سفید است، پرده کرکره سان وی ایران پیشنهاد می کند از پرده کرکره رنگی استفاده کنید.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده کرکره آلومینیومی و چوبی
پرده کرکره سان وی ایران

پرده در دکوراسیون نشیمن

در قسمت نشیمن آنچه بیشتر از یک پرده توقع می رود حفظ حریم است. دکوراسیون نشیمن به عنوان فضای نیمه خصوصی نیازمند صمیمی و دنج بودن است. ولی در عین حال نباید تاریکی مطلق ایجاد کرد. پرده کرکره برای دکوراسیون نشیمن با توجه به قابلیت تنظیم ورود نور به داخل خانه می تواند نیازهای فضای نیمه خصوصی را تامین کند.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده شید
پرده کرکره سان وی ایران

پرده کرکره در دکوراسیون پذیرایی

آنچه در مورد دکوراسیون پذیرایی نسبت به باقی فضاها برجسته است، سنگین و رسمی بودن آن است. در اکثر مواقع با ورود افراد جدید به خانه آنها را به فضای پذیرایی خانه خود هدایت می کنید و دوست دارید همه چیز در آنجا مرتب و شیک به نظر برسد. به گفته پرده کرکره سان وی ایران پرده کرکره به عنوان پوشاننده پنجره در دکوراسیون پذیرایی در عین ساده بودن می تواند وقار خاصی را به فضای شما ببخشد. بهتر است برای دکوراسیون پذیرایی از پرده کرکره چوبی استفاده کنید.

پرده کرکره سان وی ایران
پرده شید
پرده کرکره سان وی ایران

پرده کرکره در دکوراسیون اتاق کار

یکی از ویژگی های متفاوتی که در دکوراسیون اتاق کار وجود دارد این است که به علت استفاده از کامپیوتر باید نور به خوبی در آن فیلتر شده و نور مزاحم و شدیدی وارد فضا نشود. پرده کرکره در دکوراسیون اتاق کار به خوبی می تواند از شدت ورود نور خورشید به فضا بکاهد و در عین حال از تاریک شدن فضا هم جلوگیری کند. در واقع با پرده کرکره در دکوراسیون منزل به علت ورقه هایی که دارد، می توان زاویه ورود نور به فضا را تغییر داد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات تماس به پروفایل اهالی فن پرده کرکره سان وی ایران در وبسایت چیدانه مراجعه کرده و از نمونه کارهای آنها بازدید کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه