Chidaneh.com placeholder image

تزیین سقف با 10 ایده خیره کننده!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: بسیاری از طراحان از سقف با عنوان دیوار پنجم یاد می کنند، اگر بخواهیم کمی حرفه ای و خاص تر به فضای خانه ی خود نگاه کنیم قطعا به تزیین سقف ها نیز مانند تزیین دیوار ها نگاه خواهید کرد، امروز در چیدانه می خواهیم  ایده های منحصر به فرد و ساده ای در رابطه با تزیین سقف در اختیار شما بگذاریم با ما همراه باشید.

تزیین سقف اتاق خواب با رنگ نقره ای

سرویس خواب بالسا

1. تزیین سقف با رنگ های درخشان

اگر فضای اتاق خواب شما ساده و به دور از تجمل است و دوست دارید دکوراسیون آن را کمی لوکس تر و منحصر به فرد تر جلوه دهید کافی است از تزیین سقف با کمک رنگ های درخشان مثل نقره ای یا طلایی استفاده کنید و جلوه ی لوکسی به فضای اتاق خواب خود ببخشید.  

تزیین سقف اتاق خواب با تم  راه راه

2. استفاده از تم راه راه در تزیین سقف 

شاید پیش تر با کاغذ دیواری های طرح راه راه آشنا شده باشید، این کاغذ دیواری ها دیوارها را بلند تر نشان می دهند در نتیجه فضای شما بزرگتر به نظر می رسد، با استفاده از تم راه راه برای سقف می توانید ظاهر منحصر به فرد و خاصی به فضای سقف خود ببخشید و چهره ی دکوراسیون خود را تغییر دهید. 

تزیین سقف آشپزخانه

3. تزیین سقف به سبک صنعتی

برای داشتن یک سبک صنعتی می توانید روی بخش های مختلفی از فضای دکوراسیون تان به خصوص سقف ها حساب باز کنید، همان طور که در تصویر می بینید در تزیین سقف این آشپزخانه از قلع استفاده شده است و حالت آینه ای به سقف بخشیده است و ظاهرآن را خاص تر کرده است. 

تزیین سقف پذیرایی

4. تزیین سقف با رنگ های ملایم 

همان طور که در این تصویر می بینید برای داشتن ترکیب رنگ منحصر به فرد و آرامش بخش از رنگ آبی برای سقف استفاده شده است و علاوه بر تاکید بر سقف با تزیین سقف ترکیب رنگ منحصر به فردی در فضای دکوراسیون ایجاد شده است.  

گچ بری ساده سقف پذیرایی

5. تزیین سقف با کاغذ دیواری

شاید استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین سقف کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما همان طور که در تصویر می بینید با استفاده از یک تصویر زیبا و لوستر خاص ظاهر این سقف بیش از بیش خیره کننده شده است و چهره ی دکوراسیون را به خوبی تغییر داده است.

تزیین سقف با تم سیاه و سفید

6. تزیین سقف با رنگ های سیاه و سفید

برای داشتن یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد می توانید در تزیین سقف خود از راه حل رنگ های متضاد استفاده کنید، کافی است رنگ های خنثی سیاه و سفید را با سایر اجزای دکوراسیون خود هماهنگ کنید و دکوراسیونی منحصر به فرد داشته باشید.  

گچ بری ساده سقف اتاق خواب

7. تزیین سقف با استفاده از گچ بری های ساده

استفاده از گچ بری برای تزیین سقف ها یکی ساده ترین و پر طرفدارترین ایده ها می باشد که با کمک آن ها می توانید به سادگی ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید. 

تزیین سقف با نقاشی روی آن

8. نقاشی روی سقف 

اگر در هنر نقاشی مهارت کافی داشته باشید به سادگی  می توانید با ایجاد نقش و نگار خیره کننده در سقف تان آن را تزیین کنید و ظاهر متفاوت تری به دکوراسیون داخلی تان ببخشید.

تزیین سقف با مصالح مختلف

9. تزیین سقف با مصالح مختلف

هیچ قانونی در دکوراسیون داخلی وجود ندارد که شما را مجبورر به استفاده از یک متریال برای سقف تان نمی کند، شما می توانید برای پوشش سقف تان از ترکیب چند متریال مختلف استفاه کنید و ظاهر دکوراسیون خود شیک تر کنید.

تزیین سقف ایوان

10. تزیین سقف ایوان 

تزیین سقف فقط محدود به فضاهای داخلی دکوراسیون شما نمی شود به سادگی می توانید سقف فضایی مانند ایوان تان را هم تزیین کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. اگر در تزیین سقف ایوان تان از رنگ های آبی استفاده کنید به سادگی می توانید پشه های مزاحم را از فضای خود دور کنید و آرامش را به فضای پیرامونتان هدیه کنید. 

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه