Chidaneh.com placeholder image

10 رنگ دیوار، پیشنهاد ویژه طراحان دکوراسیون داخلی!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای رنگی: اگر تا به حال تجربه رنگ کردن دیوار خانه خود را داشته اید، حتما می دانید در دنیای رنگ ها غرق خواهید شد. انتخاب بهترین رنگ از بین رنگ های موجود باید با دقت صورت بگیرد و بهتر است در این حالت به سراغ بهترین ها بروید. به کمک راهنمایی و تجربیات گروه دکوراسیون کوشک برای شما رنگ های منتخب طراحان داخلی را معرفی می کنیم. متخصصین و طراحان حرفه ای با استفاده از این رنگ ها مطمئن هستند اثری خوب و درست را در خانه به جای می گذارند.

دیوار سبز آبی و دکوراسیون حمام

چوب و هنر

1- سبز آبی روشن  Palladian Blue

رنگ سبز آبی یا فیروزه ای روشن یکی از رنگ های انتخابی طراحان برای دکوراسیون داخلی خانه است. این رنگ با سایه هایی از آبی، سبز و طوسی می تواند در هر فضایی استفاده شود و به دلیل اینکه در دسته رنگ های سرد قرار می گیرد، برای خنک کردن فضایی که آفتابی بوده و گرما ایجاد می کند، مناسب است. رنگ سبز آبی ملایم برای دکوراسیون اتاق خواب فضای آرامی را خلق می کند.

دکوراسیون آشپزخانه و طراحی داخلی خانه با رنگ دیوار طوسی گرم

2- رنگ طوسی گرم  Garden Stone

برخی از طراحان استفاده از رنگ سرد طوسی را برای استفاده در دیوار ممنوع می کنند و تناژ آبی را از رنگ دیوار حذف کرده اند. آنها معتقدند رنگ طوسی گرم حس فضا را بهتر می کند و در طراحی داخلی هماهنگی بیشتری بوجود می آورد.

فضای داخلی خانه و دکوراسیون با رنگ کرم و قهوه ای

3- رنگ برنز روشن Manchester Tan

سایه رنگ برنز در دسته رنگ های خنثی ولی گرم قرار می گیرد. نکته جالبی که در مورد رنگ برنز روشن وجود دارد این است که با وجود روشنایی و نور از رنگ گرم، پررنگ و با قدرت به رنگ روشن و شاداب در فضای داخلی تغییر می کند.

دکوراسیون خانه با رنک دیوار کرم زرد و ترکیب با کمد چوبی

4- رنگ کرم مایل به زرد Compatible Cream

زمانی که رنگ زرد ولی نه چندان تیره برای فضای داخلی خانه مد نظر باشد، رنگ کرم مایل به زرد انتخاب درستی است. این نوع از سایه رنگ کرم در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد و زمانی که در مجاورت رنگ های دیگر قرار می گیرد، به علت انعطاف پذیری بالایی که دارد، هماهنگ بوده و حالت دعوت کننده ایجاد می کند.

دکوراسیون نشیمن به سبک انتقالی

5- سفید گچی، سفید یخچالی  Intense White

جالب است بدانید که رنگ سفید گچی یا سفید یخچالی در دکوراسیون منزل تناژ طوسی بوجود می آورد. این رنگ برای افرادی که شجاعت استفاده از رنگ های متفاوت و جدید را در خانه ندارند ولی دوست دارند تضاد دیوار و مبلمان و وسایل حفظ شود. رنگ سفید گچی یا رنگ سفید یخچالی در دکوراسیون به سبک انتقالی و سبک معاصر بازخورد خوبی دارد.

رنگ صورتی ملایم در رنگ دیوار برای فضای داخلی خانه

6- رنگ صورتی روشن  Sprout .06

صورتی روشن برای استفاده در رنگ دیوار گزینه معمولی است که بسیاری از طراحان به سراغ آن می روند. رنگ صورتی ملایم در عین اینکه برجسته نبوده و به عنوان نقطه عطف در فضا به چشم نمی آید، سایه ملایم و خاصی را در فضای داخلی خانه بوجود می آورد. به گفته گروه دکوراسیون کوشک می توانید رنگ صورتی ملایم را در سقف نیز به کار برید.

دکوراسیون آشپرخانه به سبک کلاسیک و رنگ کرم

7- رنگ طوسی مایل به کرم  Revere Pewter

نکته ای که در مورد رنگ طوسی مایل به کرم وجود دارد، این است که در خانه ای با پلان باز مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ طوسی مایل به کرم با همه سبک های دکوراسیون از سبک کلاسیک تا سبک سنتی و همینطور ترکیب رنگی با پالت های رنگی گرم و سرد همخوانی دارد. این رنگ گزینه خوبی در ترکیب با رنگ سفید است و بدون اغراق به اندازه کافی رنگ را به فضای داخلی خانه شما می آورد.

دکوراسیون نشیمن به سبک مدرن به رنگ خاکستری، رنگ کله غازی و رنگ زرد

8- رنگ استخوانی   Decorator’s White

رنگ استخوانی نزدیکی زیادی به رنگ سفید خالص دارد و با اندک رنگ زرد در خود، حس فضا را بهتر و دکوراسیون منزل را گرمتر می کند. رنگ استخوانی برای سقف نیز استفاده می شود.

رنگ فیلی دیوار برای دکوراسیون حمام سفید

9- رنگ فیلی  Essential Gray

رنگ فیلی در فضای داخلی خانه در موارد زیادی استفاده می شود. این رنگ به دلیل اینکه در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد، قابلیت هماهنگی با رنگ های دیگر را دارد. استفاده از رنگ فیلی در دیوار به علت اینکه آلودگی را کمتر نشان می دهد، نیاز به تمیز کردن در فواصل کوتاه ندارد.

رنگ کرم طوسی برای رنگ دیوار از نظر طراحان داخلی

10- رنگ کرم مایل به طوسی  Wool Skein

 اگر به دنبال رنگ خنثی ای هستید که با دیگر رنگ های دکوراسیون خانه ست شود، پیشنهاد گروه دکوراسیون کوشک به شما رنگ کرم مایل به طوسی است. این رنگ پایه اصلی کرم دارد و به دلیل اینکه کمی رنگ طوسی در آن ترکیب است، در ظاهر به رنگ کرم مایل به طوسی دیده می شود. رنگ کرم مایل به طوسی در دسته رنگ های روشن قرار دارد.

به پروفایل اهالی فن گروه دکوراسیون کوشک در وبسایت چیدانه سری بزنید تا با داشتن اطلاعات تماس، از نمونه پروژه ها و تجربیات آنها نیز دیدن کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه