Chidaneh.com placeholder image

میز کار شیک، سبک خاص برای یک بیزنس موفق!

به قلم: یاسمین ثریا

هر کس در نقشه راه زندگی‌اش، خودش را پشت یک میز کار شیک را برای خودش تصور می‌کند. شاید شما هم از کسانی باشید که دوست دارید صبح کاری خود را در فضایی دلخواه و با نوشیدن یک فنجان قهوه در آن آغاز کنید. پس بهتر است که فضایی مجزا برای کار در نظر بگیرید و تجهیزات اداری را به دکوراسیون منزل خود بیاورید. فضایی زیبا و خوشایند تا بتوانید کارهای خود را در آن به خوبی انجام دهید. 

میز برای اتاق کار لاکچری

که به نظر گران قیمت تر برسد، کاری که انجام می دهید را مهمتر جلوه می دهد و تاثیر خوبی بر اعتماد به نفس شما می گذارد. هرچه میز کار شما در خانه بزرگتر باشد، بهتر است. در این حالت می توانید تمام وسایل مورد نیاز را بدون نگرانی از فضا در دسترس خود قرار دهید.

اسکای اسکرپر

مبل ست با میز کار شیک

مهمترین نکته برای طراحی اتاق کار در خانه توجه به راحتی و آسایش فرد است. باید فضایی را خلق کنید که برای شما آرامش به همراه داشته باشد و از بودن در ان لذت ببرید. در این صورت است که برای انجام امور کاری ترغیب می شوید.  از صندلی کاری استفاده کنید که نشستن و کار کردن در آن برای شما راحت باشد و سطحی نرم داشته باشد.  

اکسسوری روی میز کار شیک

زمانی که می خواهید اتاق کار خانه خود را به سبک لوکس طراحی کنید، مهم است عناصری را وارد فضا کنید که اغلب نادیده گرفته می شوند. به جای اینکه تعدادی وسایل و لوازم اداری را به دکوراسیون بیاورید، از ست مناسب برای فضای خانه استفاده کنید.  میز و صندلی کار با تزیینات زیبا و با پارچه های فاخر، می تواند دکوراسیون فضا را زیباتر کند.

نورپردازی برای دفتر کار شیک

تنها به نورهای سقفی اتاق کار خود در خانه اعتماد نکنید. به جای آن، از نورپردازی کاربردی و زیبایی استفاده کنید تا فضایی لوکس بوجود آید. اولین آنها استفاده از آباژور رومیزی برای اتاق کار است و سپس می توانید روشنایی دیواری را هم به اتاق اضافه کنید. فراموش نکنید که تعادل باید حفظ شود.

فرش یا قالیچه ست با میز کار شیک

نکته ای که در مورد اتاق کار در خانه وجود دارد این است که اغلب بدون طراحی و تنها با قرار دادن مبلمانی ساده در کنار هم ایجاد می شود. ولی باید گفت هرچه طراحی این فضا فکر شده تر و مناسبتر باشد، راندمان کاری شما بیشتر خواهد بود و نتیجه بهتری از کارهای مهم خود به دست می آورید. یکی از تفاوت های عمده اتاق کار در خانه این است که دیگر نیازی به پوشیدن کفش نیست! فرشی نرم و راحت در زیر میز کار شما باعث می شود احساس راحتی و آرامش بیشتری کنید.

نظم مولفه کلاسیک برای دفتر کار شیک

تقریبا در تمام فضاها نظم حرف اول را می زند و خصوصا زمانی که اتاق کار وارد فضای داخلی خانه می شود باید این قانون را همیشه رعایت کرد. اگر برگه و کاغذها روی میز کار رها باشند، فضای اتاق شلوغ و نامرتب به نظر می رسد.

رنگ میز کار شیک

برای داشتن دفتر کار لاکچری  بهتر است از رنگ های با وقار و تیره استفاده کنید. رنگ بادمجانی، سیاه، قهوه ای و مانند اینجا جلوه خوبی به فضا می دهد. رنگ طلایی نیز به عنوان نماد سلطنت در میز و صندلی کار لوکس بودن را به طور قطع تامین می کند.

در پایان

 برای طراحی دفتر کار خود می‌توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید. این افراد متخصص در سامانه ثبت سفارش چیدانه آماده ارتباط با شما هستند.

مطالب پیشنهادی

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه