Chidaneh.com placeholder image

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

به قلم: تحریریه چیدانه

آشپزخانه: درست است که شما هیچ‌وقت تمام قسمت‌های خانه یک فرد را نمی‌بینید اما اگر نگاهی زیرچشمی به آشپزخانه خانه او بیاندازید متوجه سلیقه و ذائقه او خواهید شد. درکابینت آشپزخانه نقش مهمی در این زمینه بازی می‌کند، روح آشپزخانه را در خود جمع می‌کند، و فرصتی برای خلاقیت را فراهم می‌کند. در این مطلب 11 در گنجه آشپزخانه را به شما نشان می‌دهیم.

چوب و هنر

 سنتی

این در کابینت که گویی در بیرون خود فضایی جادویی دارد نمونه کامل یک طراحی سنتی است.

این در از سیم‌های برنزی آنتیک که پشت آن‌ها شیشه قرار گرفته است ساخته شده است. دیگر فضای این آشپزخانه دارای سطوح برنزی براق هستند تا جلوه آشپزخانه یک‌دست و زیبا به نظر برسد.

کابینت‌های یک آشپزخانه سنتی ترکیبی از چوب و درهای شیشه‌ای مات هستند. وجود شیشه‌های بزرگ بر روی دیواره‌های کابینت این آشپزخانه که در سمت راست قرار گرفته فضایی جذاب و رنگی به وجود آورده است.

در دیگر اجزای آشپزخانه نیز از این تم طراحی استفاده شده است.

 

مزرعه‌ای
این آشپزخانه به سبک مزرعه‌ای خود می‌بالد. در شیشه‌ای گنجه دارای چارچوبی زردرنگ است. اگرچه رنگ این چارچوب با دیگر اجزای این آشپزخانه هماهنگی ندارد اما ترکیب فوق‌العاده زیبایی با وسایل الکترونیکی و اشیای تزئینی ایجاد کرده است.

 

در کابینت این آشپزخانه با عناصر معماری این خانه در هماهنگی کامل است و اصلا به چشم نمی‌آید. این در سفیدرنگ کاملا با فضای تمام‌سفید آشپزخانه در هماهنگی است.

میله بالای در پشت چارچوب چوبی این در که به رنگ سفید درآمده است پنهان شده است.

 

مدرن

درهای متحرک کابینت های جذاب این آشپزخانه توسط شرکت معماری 2form طراحی شده است. پنل‌های رزینی این در دارای روکش‌های فلزی بسیار ظریف هستند و به همین دلیل دارای سطحی مات هستند و با دیوارهای آشپزخانه هماهنگی خوبی پیدا کرده‌اند.

 

به زیبایی و سبک کابینت‌های این آشپزخانه معاصر توجه کنید. در گنجه از جنس چوب درخت بلوط است و هر کس آن را ببیند دوست دارد بفهمد پشت آن چه خبر است. 

 

این آشپزخانه دارای قفسه‌ها و کابینتی مرتفع و سرتاسری است. این سادگی در طراحی در باعث شده است تا کل آشپزخانه از طراحی یک‌پارچه‌ای بهره ببرد.

 

انتقالی

در گنجه این آشپزخانه در کنار کابینت‌های چوبی آن که از جنس درخت فان هستند کاملا به چشم می‌آید. پنل شیشه‌ای این در از مجموعه‌‌ای از مستطیل‌هایی با ابعاد مختلف ساخته شده است و با دیوار بالای سینک که دارای چیدمان افقی است کنتراست زیبایی خلق کرده است.

 

تلفیقی

در گنجه این آشپزخانه همانند دیگر اجزای آن نامتعارف است. این در ازسه قطعه پلکسی‌ و یک چارچوب فلزی ساخته شده است.

 

آسیایی

درکابینت این آشپزخانه از صفحه‌هایی سفید رنگ تشکیل شده و دستگاه‌های لباس‌شویی را احاطه کرده است. این درها دارای دستگیره‌های آلومینیومی هستند و چارچوب چوبی درها از همان چوبی است که دیگر کابینت‌های آشپزخانه از آن ساخته شده‌اند.

 

سبک فرانسوی

در کابینت این آشپزخانه به‌گونه‌ای طراحی شده است که با دیگر اجزای آشپزخانه هماهنگ باشد. رنگ آن شبیه رنگ جزیره است و پارچه‌های آن همان پارچه‌هایی هستند که در پرده‌های پنجره مورد استفاده قرار گرفته‌اند. جزئیات فلزی و چوبی این در با دیگر اجزای آشپزخانه نیز کاملا در هماهنگی است.

به ما نشان دهید: آیا درکابینت آشپزخانه شما بازتابی از دیگر اجزای آشپزخانه است؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
سوسن در تاریخ 26 تیر 1393
من سبک فرانسوی رو دوست دارم

ثبت دیدگاه